AndroidHealthClinic

LightO's log to the light

Ok ik schrijf dit even in het rood omdat ik het wel belangrijk vind. Ik heb namelijk bij Deadlift en BOR een raar probleem, ik wou het eerst niet vermelden omdat ik dacht dat het maar eenmalig zou zijn maar ik heb dit nu elke training en alleen bij deadlift en BOR. Nou is het zo, zo snel ik hoger in gewicht ga, ik last krijg als ik gespannen sta van winderigheid :o:(. Ok nou zullen de meeste wel denke so what... maar ik vind het toch wel irritant aangezien me al een keer bij deadlift tijdens het omhoog trekken van het gewicht me keihard een scheet is weg gevlogen :eek::(.

Miss dat ze in een die hard gym er wel om kunnen lachen maar ik zit in zo een moderne k*t gym waarna je allemaal boze blikken krijgt (niet dat dat mij dat wat boeit :p). Maar ik vroeg me af zijn er mensen die hier ook last van hebben en kun je er wat tegen doen. Het was net nogal druk en durfde niet omhoog te gaan in gewicht omdat ik het nu al bijna niet kreeg ingehouden :(

Vervelend ja. Misschien voor de training even naar de wc? Begrijp wel dat dit vervelend is, maar heb niet echt een oplossing voor je. Wellicht iemand anders op het forum?

• Topic Starter Topic Starter

Schouders,buik en onderarmen
Military press (anterior)

8x 30 kg
8x 40 kg
8x 50 kg
7x 55 kg mm ging al beter dan vorige week toen had ik heel veel moeite met 6x 55 kg te halen hopelijk volgende week de 8x 55 en dan over naar de 60 kg :D

Sideways incline dumbbell lateral raise(lateral)
8x 6 kg
8x 6 kg
8x 7 kg
8x 7 kg blijf er veel moeite mee hebben met deze

Dumbbell side raise
8x 8 kg
8x 9 kg
8x 10 kg
8x 12 kg

Seated rear lateral raise (posterior)
8x 12kg
8x 14kg
8x 16kg
7x 18kg net de 8 niet gehaald

Buik:
seated crunch
20x 36kg
20x 39kg
20x 39 kg
20x 39 kg

Dumbbell 45graden side bend Maar dan zonder dumbbell :p
20x bw
20x bw
20x bw
20x bw

Weigthed leg raise
20x bw
20x bw
20x bw
20x bw

Onderarmen
vergeten ??? zie het nu net staan toen ik thuis kwam haha :eek: foutje

Nog 18 minuten gefietst 185 calorien verbrand.

Ohja gister heb ik ook nog 45 minuten cardio gedaan :p

Vandaag even deze snelle log want moet nu eten en door gaan werken

Chest and Biceps

Bankdruk helaas bezet dus maar eerst met de dumbbells aan de gang

Dumbbell Bench press
16x 20 kg (warm-up, lichte zeur in schouder)
10x 22 kg zeur in schouder altijd weg bij 2 de set :)
10x 24 kg
9x 26 kg ging heel erg makkelijk, wordt tijd voor andere sportschool :p

Incline Dumbbell Bench press
8x 20 kg
8x 22 kg
8x 24 kg
8x 26 kg (ging me makkelijk af, maar kan niet zwaarder full stack)

Bench press
10x 40 kg
8x 50 kg pff sleur van dumbbell presses merkte ik hier wel
6x 60 kg ging voor geen meter, volgende keer wacht ik wel tot de bankdruk vrij is :mad: maar verder uitgerept
8x 50 kg
8x 50 kg
Bankdruk is al een zwakke oefening van me, maar als ik eerst andere oefeningen doen lukt het echt voor geen meter 60 kg voelde als lood aan jezus :eek:

Incline dumbbell Flyes
8x 12 kg
8x 14 kg
8x 16 kg
8x 18 kg

Biceps
EZ bar curl
8x 12,5 kg Plus ez bar
8x 15 kg Plus ez bar
8x 17,5 kg Plus ez bar
8x 20 kg Plus ez bar

Hammer curl
8x 10 kg
8x 12 kg
8x 14 kg
8x 16 kg

preacher curl op romanian chair (beetje laag gewicht gehouden)
8x 10 kg plus ez bar
8x 10 kg plus ez bar
8x 15 kg plus ez bar
8x 15 kg plus ez bar

Nog 25 minuten cardio 287 caloriën verbrand, toch nog redelijk lang volgehouden want na 5 minuten leek ik al helemaal er doorheen te zijn :o

Mood: 6
Energy: 5
Strength: 4

Lijk wel beetje in een sleur te zitten, eerste 2 oefeningen ben ik altijd erg opgewekt en die pak ik meestal ook hard maar hierna begint het erin te hakken en gaan de prestaties hard achteruit.

Verder leek de spiegel vandaag ook niet echt mee te werken, leek wel of in het weekend paar maten ben gekrompen (nee ik heb geen gekke dingen gedaan in het weekend, niet opstap, normaal gegeten, niet gedronken enz.) Zal wel mind**** zijn :p:o

Is toch geen slechte training?

Lijk wel beetje in een sleur te zitten, eerste 2 oefeningen ben ik altijd erg opgewekt en die pak ik meestal ook hard maar hierna begint het erin te hakken en gaan de prestaties hard achteruit.

Had ik afgelopen donderdag met de rug training. Zat er helemaal doorheen.

Benen en traps
Squat
12x 50 kg
8x 90 kg
6x 110 kg (last van mijn lies bij squaten als ik omhoog kom erg stekend gevoel alleen aan linkerkant, dus maar bij 110 kg gelaten)
6x 110 kg
8x 90 kg
8x 50 kg

Lunges
8x 14 kg
8x 16 kg
8x 18 kg gaat steeds beter, denk dat ik volgende week kan verhogen volgens mij had ik gewoon moeite met de balans omdat ik deze oefening nog niet zo lang doe.

Leg press
8x 100 kg
8x 117 kg
8x 127 kg Vanaf dit gewicht weer steken in de lies
8x 136 kg

Leg extension
8x 66 kg
8x 76 kg
8x 80 kg
8x 86 kg

Calf raise op legpress
10x 86 kg
10x 86 kg
9x 86 kg
9x 86 kg

Dumbbell shrugs
10x 20 kg
10x 22 kg
9x 24 kg
8x 26 kg

(weet de naam niet precies, doe je in de smith en ga je voor de stang staan en dan shrugs)
10x 40 kg
10x 40 kg
8x 50 kg
8x 50 kg

Cardio 15 minuten gedaan, dacht rond de 170 caloriën verbrand kan het me niet meer voor de geest halen. Wou eigenlijk lang cardio doen maar na een beentraining heb ik hier toch veel moeite mee, het was wiezo heel warm in de gym voordat ik op de cardio stapte was ik al zeikenat van de krachttraining.

Mood: 8
Energy: 8
Strength: 7 (was er wel bij de benen, maar door last van mijn lies beetje rustig aan gedaan. Ofja lies ik weet niet wat het is, het doet echt steken bij deze spier ongeveer: http://www.exrx.net/Muscles/Gracilis.html of nummer h ernaast heb dit alleen als bijna boven ben met het gewicht tot strek, dus met zakken geen last van)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 14:09 ----------

Is toch geen slechte training?

Had ik afgelopen donderdag met de rug training. Zat er helemaal doorheen.

Opzich is het ook geen slechte training, maar ik weet gewoon dat er meer in zit dan wat ik er de training uit heb gehaald :p. Ik heb dat ook altijd met rugtraining (wiezo achterlopende spiergroepen bij mij) na deadlift en BOR ben ik meestal kapot :o

Jammer dat je bij de squat niet vol kon gaan. Hoop dat je volgende week geen last hebt.

Goed om te horen dat de lunges beter gaan. Is lekkere oefening om helemaal kapot op te gaan!

Die bench moet inderdaad naar boven :D
Zit de techniek wel goed? :)

(Winderigheid is toch chill? :cool: :D)

Ik zie voordelen! Is het probleem van bezet zijn zo verholpen en kan jij vrolijk verder trainen:D

hahaha idd twee vliegen in 1 klap :p:D dan heb ik meteen de hele gym voor me alleen :o

@Kraftaverk: mijn bench moet idd omhoog moet ik wel zeggen dat die de laatste training ook wel heeeel erg laag was :o maar kwam mede door de oefening van te voren denk ik.

Verder vandaag weer Rug en triceps, moet zeggen dat ik voor het eerst geen last had van winderigheid :p:eek:??? niets anders gedaan dan normaal, maarja het was vandaag ook helemaal niet druk (logisch ook met dat weer buiten) dus als er onverwachts een scheetje is weggevlogen heb ik het niet gemerkt want had oordopjes in haha :o

Rug en triceps

Deadlift
12x 60kg
8x 100kg
8x 100kg
5x 110kg (had problemen vandaag met de grip, na 5 herhalingen grip totaal weg)
5x 110kg (hier weer hetzelfde met die grip, had bij de vijfde rep de stang nog aan 3 vingers hangen haha)
9x 60 kg

Barbell Bent over row met EZ bar
8x 40 kg +ezbar
8x 50kg +ezbar
8x 50kg +ezbar
8x 50kg +ezbar

???? Geen idee hoe de oefening heet maar ik voer ze altijd op het bankje uit en zet het bankje schuin graad of 60 schat ik. Pak ik een barbell en ga zitten begin boven mijn hoofd en met gestrekte armen ga ik richting knieën maar dan die spanning erop houden en weer naar boven. Zware oefening, lijkt een beetje op een pull over alleen zittend en dan stang zo breed mogelijk pakken. Zal ook vast wat borstwerk bij zitten maar ik voel ze erg in mijn lats.
8x 5kg +ez bar
8x 5kg +ez bar
8x 7,5kg +ez bar
5x 10kg +ez bar (pff wat een oefening :eek::D:))

Pull ups
4x bw (weer probleem met grip leek net of ik weggleed, miss door de warmte dat ik zweterige handen had. deed ze wel hele tijd afvegen met handdoek)
4x bw
4x bw
4x bw +5kg (4x met 5 kg ging net zo makkelijk al met bw ???)
4x bw +5kg
4x bw

Close grip bench press
8x 40kg
8x 50kg
8x 50kg
8x 55kg

Dips machine
8x 60kg
8x 70kg
8x 80kg
8x 86kg

Skull crushers
8x 5 kg +ez bar
8x 10kg +ez bar
8x 15kg +ez bar
8x 17,5kg+ez bar mm toch 5kg al omhoog gegaan tegenover vorige week :D

Triceps rope pull down (wou toch nog ff isolatie oefeningen doen :p)
8x 23 kg
8x 27 kg
8x 36 kg
8x 40 kg

Hierna nog 20 min cardio gedaan (fiets) 212 calorien verbrandt, pff wat een marteling om op die fiets te zitten met zo een weer buiten :(

Mood: 9 (mooi weer buiten he :o)
Strength: 8 kracht zat wel goed vandaag alleen echt problemen met grip helaas

Al op al lekkere training, merk alleen weinig vooruitgang in de gewichten, maarja heeft miss ook met de cut te maken ofzo.

Netjes hoor.

Wat betreft de grip met name bij Deadlift heb ik ook. Voel dat er meer in zit, maar gaat gewoon weg niet door de grip. Heb hier ook, maar dan in mindere mate last van de de BOR. Wat ik doe om mijn grip te verbeteren is Rack Pulls en op aanraden van Robke Deadhangs. Hopen dat dit gaat helpen.

Wil eigenlijk wel graag weten wat de naam van je derde oefening is. Kun je die misschien hier vinden?

Netjes hoor.

Wat betreft de grip met name bij Deadlift heb ik ook. Voel dat er meer in zit, maar gaat gewoon weg niet door de grip. Heb hier ook, maar dan in mindere mate last van de de BOR. Wat ik doe om mijn grip te verbeteren is Rack Pulls en op aanraden van Robke Deadhangs. Hopen dat dit gaat helpen.

Wil eigenlijk wel graag weten wat de naam van je derde oefening is. Kun je die misschien hier vinden?

Bij BOR heb ik er nog geen last van, maar ik zit hierbij nog niet zo heel hoog in gewicht. Dan moet ik ook maar eens deadhangs en rack pulls gaan proberen.

Zijn die deadhangs gewoon een pull up alleen moet je dan beneden 2 sec blijven hangen? En wanneer doe jij deze 2 oefeningen dan in je schema? Want rack pulls zijn toch alleen voor grip normaal he? Als je die na je deadlift setjes moet gaan doen ben je kapot denk ik. En ik wil liever niet de deadlift hiervoor gaan vervangen.

Van die derde oefening ik vond hem nergens op exrx.net maar op die site van jou wel namelijk deze: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/cable-incline-pushdown

Alleen doe ik deze met een ez stang en laat ik de ez stangl 1cm tot boven de knieën zakken (dus stuk dieper dan op de foto), ik moet zeggen ik zie veel discussie of het nou een borst of rug oefening is. Maar als ik het met ez stang doe merk ik als ik de ez vanuit de knie weer omhoog moet halen echt mijn lats in werking komen.

ohja omdat ik een ez stang gebruik pak ik deze ook breed vast (zoiets als bij bankdrukken ongeveer)

Mooie training!
Pak je je deadlift al mixed grip? Rond de 100-110kg begon ik het ook niet meer te trekken met double overhand en toen ben ik geswitched op de zwaarste sets.
Je kan ook is kijken naar straps, want als je grip het gewicht beperkt wat je kan deadliften is het zonde natuurlijk. Het geeft je grip ook wat tijd om bij te komen met het gewicht dat je pakt. Ik heb een paar keer gehad dat ik een aantal weken met straps de laatste set deed, ze toen een keer vergat en makkelijk dat zwaardere gewicht trok. Dan kan je weer gewoon zonder doen tot dat je merkt dat je grip een probleem wordt.

Heb je trouwens ook als doel om kracht te gainen met deadliften? Want persoonlijk vindt ik een werkset van 3-5 reps die je elke week 2.5-5kg verhoogd beter werken met deadliften. Als je 8+ reps gaat doen wordt het meer een uithoudings oefening.

Mooie training!
Pak je je deadlift al mixed grip? Rond de 100-110kg begon ik het ook niet meer te trekken met double overhand en toen ben ik geswitched op de zwaarste sets.
Je kan ook is kijken naar straps, want als je grip het gewicht beperkt wat je kan deadliften is het zonde natuurlijk. Het geeft je grip ook wat tijd om bij te komen met het gewicht dat je pakt. Ik heb een paar keer gehad dat ik een aantal weken met straps de laatste set deed, ze toen een keer vergat en makkelijk dat zwaardere gewicht trok. Dan kan je weer gewoon zonder doen tot dat je merkt dat je grip een probleem wordt.

Heb je trouwens ook als doel om kracht te gainen met deadliften? Want persoonlijk vindt ik een werkset van 3-5 reps die je elke week 2.5-5kg verhoogd beter werken met deadliften. Als je 8+ reps gaat doen wordt het meer een uithoudings oefening.

Ik doe nu met normale grip, ik heb idd gelezen dat je dan meer grip enzo hebt maar als ik dan lees dat bij paar de bicep hier door afscheurt doe ik het liever niet :o misschien zit dat ook wel tussen de oren haha :p Wel goede tip om eens straps aan te schaffen.

Ja qua doel is het niet echt kracht ofzo, wil gewoon wat meer massa in mijn rug opbouwen omdat deze toch wel achter loopt. Maar miss is het idd beter om bij deadlift lager in reps te gaan. Bedankt voor de tips :) Miss volgende week ook eens tussen 3 en 5 reps gaan zitten maar hoeveel sets doe je dan? Moet ik dan toch 4 doen of beter meer pakken omdat ik minder reps heb?

Zo vandaag schouders, buik en onderarmen (gvd alweer vergeten :mad:, volgende week worden deze 2 keer aangepakt) ik weet niet hoe het kan maar ik denk voor het trainen aan om onderarmen niet te vergeten en zo snel ik in de auto stap denk ik k*ttt :p.

Maarja vandaag rustige training, veel spierpijn van de rugtraining gister voel echt de hele dat mijn lats zitten awesome :D

8x 40 kg
8x 50 kg
8x 50 kg veel moeite mee
7x 50 kg had eigenlijk in de planning vandaag van 55 naar 60 te gaan maar zelfs 55 lukte niet dus maar even hierbij gelaten.

Dumbbell side raise
8x 8 kg
8x 9 kg
8x 10 kg
8x 12 kg

8x 5 kg
8x 6 kg
8x 6 kg
7x 7 kg pff wat een zware oefening bljift het toch

8x 12kg
8x 14kg
8x 16kg
8x 16kg

Buik:
seated crunch
20x 36kg
20x 39kg
20x 39 kg
20x 39 kg

20x bw
20x bw
20x bw
20x bw

Weigthed leg raise
20x bw
20x bw
20x bw
20x bw

Onderarmen
Alweer vergeten what the **** is happening :sad: :headbang:

Nog 24 minuten gefietst 292 calorieën verbrand, cardio ging wel lekker redelijk tempo erop kunnen houden.

Verder begin wel te merken dat ik nu tijdje in de cut zit, lijk kleiner te ogen in de spiegel (ben volgens mij nu ook al 2,5 kilo afgevallen) heb pas 20 april meetmoment dus kan ik kijken hoeveel hiervan ook spieren zijn en hoeveel hiervan vet is. Ik merk wel dat mijn buikje weer platter begint te worden en buikspieren weer zichtbaar :) Ook lijk ik niet echt op kracht vooruit te gaan eerder achteruit miss toch eens een weekje deloaden???

Mood: 8 (hoe kun je nou slechte zin hebbe met zo een weer, mood is eigenlijk 9 maar moet vanavond werken :o)
Strength: 6 mede door de spierpijn :p

Zijn die deadhangs gewoon een pull up alleen moet je dan beneden 2 sec blijven hangen? En wanneer doe jij deze 2 oefeningen dan in je schema? Want rack pulls zijn toch alleen voor grip normaal he? Als je die na je deadlift setjes moet gaan doen ben je kapot denk ik. En ik wil liever niet de deadlift hiervoor gaan vervangen.
Ja gewoon pull up helemaal strekken even wachten en met borst naar stang.

De deadhangs doe ik op moment drie maal per week na het opstaan. Zijn niet noemenswaardig om op dit moment in het trainingsschema op te nemen. Dus pak deze voorlopig nog even apart. De rack pulls pak ik op maandag avond na borst / biceps.

Van die derde oefening ik vond hem nergens op exrx.net maar op die site van jou wel namelijk deze: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/cable-incline-pushdown

Alleen doe ik deze met een ez stang en laat ik de ez stangl 1cm tot boven de knieën zakken (dus stuk dieper dan op de foto), ik moet zeggen ik zie veel discussie of het nou een borst of rug oefening is. Maar als ik het met ez stang doe merk ik als ik de ez vanuit de knie weer omhoog moet halen echt mijn lats in werking komen.

ohja omdat ik een ez stang gebruik pak ik deze ook breed vast (zoiets als bij bankdrukken ongeveer)

Deze ga ik ook een keer proberen.

Verder begin wel te merken dat ik nu tijdje in de cut zit, lijk kleiner te ogen in de spiegel (ben volgens mij nu ook al 2,5 kilo afgevallen) heb pas 20 april meetmoment dus kan ik kijken hoeveel hiervan ook spieren zijn en hoeveel hiervan vet is. Ik merk wel dat mijn buikje weer platter begint te worden en buikspieren weer zichtbaar :) Ook lijk ik niet echt op kracht vooruit te gaan eerder achteruit miss toch eens een weekje deloaden???
Goed om te horen dat je als je in de spiegel kijkt verschil begint te zien. Het is toch normaal dat wanneer je in de cut bent, je kracht ook afneemt. Dat verklaard waarschijnlijk waarom de MP niet lukte?

Ben benieuwd wat je stats zijn 20 april. Heb je een bepaald doel wat je minimaal wilt halen qua kracht en vet percentage etc.

Ik doe nu met normale grip, ik heb idd gelezen dat je dan meer grip enzo hebt maar als ik dan lees dat bij paar de bicep hier door afscheurt doe ik het liever niet :o misschien zit dat ook wel tussen de oren haha :p Wel goede tip om eens straps aan te schaffen.

Ja qua doel is het niet echt kracht ofzo, wil gewoon wat meer massa in mijn rug opbouwen omdat deze toch wel achter loopt. Maar miss is het idd beter om bij deadlift lager in reps te gaan. Bedankt voor de tips :) Miss volgende week ook eens tussen 3 en 5 reps gaan zitten maar hoeveel sets doe je dan? Moet ik dan toch 4 doen of beter meer pakken omdat ik minder reps heb?

Zo vandaag schouders, buik en onderarmen (gvd alweer vergeten :mad:, volgende week worden deze 2 keer aangepakt) ik weet niet hoe het kan maar ik denk voor het trainen aan om onderarmen niet te vergeten en zo snel ik in de auto stap denk ik k*ttt :p.

Maarja vandaag rustige training, veel spierpijn van de rugtraining gister voel echt de hele dat mijn lats zitten awesome :D

8x 40 kg
8x 50 kg
8x 50 kg veel moeite mee
7x 50 kg had eigenlijk in de planning vandaag van 55 naar 60 te gaan maar zelfs 55 lukte niet dus maar even hierbij gelaten.

Dumbbell side raise
8x 8 kg
8x 9 kg
8x 10 kg
8x 12 kg

8x 5 kg
8x 6 kg
8x 6 kg
7x 7 kg pff wat een zware oefening bljift het toch

8x 12kg
8x 14kg
8x 16kg
8x 16kg

Buik:
seated crunch
20x 36kg
20x 39kg
20x 39 kg
20x 39 kg

20x bw
20x bw
20x bw
20x bw

Weigthed leg raise
20x bw
20x bw
20x bw
20x bw

Onderarmen
Alweer vergeten what the **** is happening :sad: :headbang:

Nog 24 minuten gefietst 292 calorieën verbrand, cardio ging wel lekker redelijk tempo erop kunnen houden.

Mood: 8 (hoe kun je nou slechte zin hebbe met zo een weer, mood is eigenlijk 9 maar moet vanavond werken :o)
Strength: 6 mede door de spierpijn :p
Haha ik weet wat je bedoeld met mixed grip, maar eigenlijk alle gevallen die ik ben tegen gekomen zijn van mensen die 300kg+ trekken als het fout gaat. Volgens mij als je het rustig opbouwt en goeie techniek houdt (niet je armen gaan buigen) heb je er heel weinig kans op. Daarnaast kan je ook extra aan je grip werken of straps gebruiken dus, want ik ken weinig mensen die hun max deadlift double overhand halen, zeker als het om meerdere reps gaat. Overhand grip is trouwens ook erg goeie training voor je onderarmen, ik had gister 5 sets van 10 gedeadlift met die grip en ik heb zelfs spierpijn in m'n handen nu :P.

Ik doe nu Wendler's 5/3/1 en daar doe je 3 werksets in, bijv 100kgx5, 120kgx5 en 140kgx5 en ik heb daar meer dan genoeg aan. Als je blijft verhogen elke week, dan ben je na die laatste set van 5 echt wel uitgeput, zo niet dan kan je er gewoon meer bij gooien volgende keer. Ik focus bij me bij het deadliften vooral op sterker worden, want als ik straks 160kg of 180kg rep dan zal m'n rug (en benen) echt wel gespierder zijn. Voor assistance zoals rows pak ik wel gewoon rond de 10 reps.

Hoeveel gewicht verlies je nu ongeveer per week? Als dat te snel gaat kan dat ook de reden zijn dat je in kracht achteruit gaat.

Haha ik weet wat je bedoeld met mixed grip, maar eigenlijk alle gevallen die ik ben tegen gekomen zijn van mensen die 300kg+ trekken als het fout gaat. Volgens mij als je het rustig opbouwt en goeie techniek houdt (niet je armen gaan buigen) heb je er heel weinig kans op. Daarnaast kan je ook extra aan je grip werken of straps gebruiken dus, want ik ken weinig mensen die hun max deadlift double overhand halen, zeker als het om meerdere reps gaat. Overhand grip is trouwens ook erg goeie training voor je onderarmen, ik had gister 5 sets van 10 gedeadlift met die grip en ik heb zelfs spierpijn in m'n handen nu :P.

Ik doe nu Wendler's 5/3/1 en daar doe je 3 werksets in, bijv 100kgx5, 120kgx5 en 140kgx5 en ik heb daar meer dan genoeg aan. Als je blijft verhogen elke week, dan ben je na die laatste set van 5 echt wel uitgeput, zo niet dan kan je er gewoon meer bij gooien volgende keer. Ik focus bij me bij het deadliften vooral op sterker worden, want als ik straks 160kg of 180kg rep dan zal m'n rug (en benen) echt wel gespierder zijn. Voor assistance zoals rows pak ik wel gewoon rond de 10 reps.

Hoeveel gewicht verlies je nu ongeveer per week? Als dat te snel gaat kan dat ook de reden zijn dat je in kracht achteruit gaat.

Thnx voor de goede tips allemaal :D ok ik zal eens proberen volgende week met mixed grip, maar blijf het een eng idee vinden :o Verder idd goed idee om 5x 100kg 5x 120 enz. te doen en dan gewoon kijken hoe lang ik het volhoud. Je hebt idd gelijk zo snel je hoger gaat in gewicht zal je rug vanzelf mee groeien :) Ben alleen bang als ik te hoog in gewicht ga dat mijn techniek steeds slechter wordt.

Ow als je het per week uitrekent denk ik dat ik idd te veel per week ben afgevallen, ben nu 3 weken bezig en 3 kilo lichter dus 1 kilo per week. En was het niet beter om elke week een 0,5 kilo af te vallen? Misscien toch maar aantal kcall opschroeven. Maar goed opzich valt het krachtverlies bij de meest oefenigen nog te overzien behalve bij bankdrukken ben ik ontzettend veel kwijtgeraakt ???

Wat een lappen tekst...... :rolleyes:

Grip is altijd klxte :)
Zit er zelf ook genoeg om te vloeken :mad:

Mooie trainingen :)

Thnx voor de goede tips allemaal :D ok ik zal eens proberen volgende week met mixed grip, maar blijf het een eng idee vinden :o Verder idd goed idee om 5x 100kg 5x 120 enz. te doen en dan gewoon kijken hoe lang ik het volhoud. Je hebt idd gelijk zo snel je hoger gaat in gewicht zal je rug vanzelf mee groeien :) Ben alleen bang als ik te hoog in gewicht ga dat mijn techniek steeds slechter wordt.

Ow als je het per week uitrekent denk ik dat ik idd te veel per week ben afgevallen, ben nu 3 weken bezig en 3 kilo lichter dus 1 kilo per week. En was het niet beter om elke week een 0,5 kilo af te vallen? Misscien toch maar aantal kcall opschroeven. Maar goed opzich valt het krachtverlies bij de meest oefenigen nog te overzien behalve bij bankdrukken ben ik ontzettend veel kwijtgeraakt ???
Ja techniek is wel het belangrijkste, als je merkt dat je rug gaat bollen enzo moet je een stapje terug nemen.

1 kilo per week is inderdaad wel veel. Zoals je zegt wordt vaak 0.5kg aangeraden om spier verlies zoveel mogelijk te vermijden.

Gisteravond internet problemen dus nu maar even posten snel.

Chest and Biceps Maandag 26-3

Bankdruk alweer fokking bezet pff begin het een beetje irritant te worden.

Cable flyes (hoog)

8x 21 kg
8x 23 kg

8 x 27 kg
Cable flyes (schouderhoogte)
8x 18 kg
8x 21 kg

8x 23 kg
Dumbbell Bench press
16x 20 kg
10x 22 kg

10x 24 kg
9x 26 kg te makkelijk weer

Incline Dumbbell Bench press
8x 20 kg
8x 22 kg
8x 24 kg
8x 26 kg (ging me makkelijk af, maar kan niet zwaarder full stack)

Incline dumbbell Flyes
8x 12 kg
8x 14 kg
8x 16 kg
8x 18 kg

Biceps
EZ bar curl
8x 15 kg Plus ez bar
8x 17,5 kg Plus ez bar
8x 20 kg Plus ez bar
8x 22,5 kg plus ez bar
Hammer curl
8x 12 kg
8x 14 kg
8x 16 kg
6x 18 kg Moeite

preacher curl op romanian chair
8x 10 kg plus ez bar
8x 10 kg plus ez bar
8x 15 kg plus ez bar
8x 17,5 kg plus ez bar

Geen cardio gedaan vandaag moest me een beetje haasten vandaag, morgen extra cardio.

Mood: 6 (beter agressive: 8 (ben echt rustig van aard, maar ik kom binnen niemand op de bankdruk en alle bankjes vrij. Ga 5 min even warm-up roeien kom terug van die ectosmurfen op de bankdruk (ben zelf ook ecto maar daar gaat het niet om
). Dus ik denk GVD :headbang: :splat: :grumble: dan maar weer dumbbells pressen, 2 andere smurfen zien me naar het bankje lopen gaan ze er allebei snel op zitten om vervolgens van die wazige buikspieroefeningen te doen wat je ook gewoon op de grond kan doen, of op de speciale ruimte voor buikspieroefenigen die in de gym is gemaakt. Ik dus fokking pissed naar de cable flyes gelopen om daar die dingen uit de muur te gaan trekken WUUAAAH :fire: Het maakt me niet uit als dingen bezet zijn maar dan moet er wel nuttige oefeningen worden gedaan en niet zoiets . Maar goed de agressie op een goede manier gebruikt .

Strength: 9

tijd voor zwaardere dumbbells:D:D

Terug
Naar boven