Ik doe nu met normale grip, ik heb idd gelezen dat je dan meer grip enzo hebt maar als ik dan lees dat bij paar de bicep hier door afscheurt doe ik het liever niet

misschien zit dat ook wel tussen de oren haha

Wel goede tip om eens straps aan te schaffen.
Ja qua doel is het niet echt kracht ofzo, wil gewoon wat meer massa in mijn rug opbouwen omdat deze toch wel achter loopt. Maar miss is het idd beter om bij deadlift lager in reps te gaan. Bedankt voor de tips

Miss volgende week ook eens tussen 3 en 5 reps gaan zitten maar hoeveel sets doe je dan? Moet ik dan toch 4 doen of beter meer pakken omdat ik minder reps heb?
Zo vandaag schouders, buik en onderarmen (gvd alweer vergeten

, volgende week worden deze 2 keer aangepakt) ik weet niet hoe het kan maar ik denk voor het trainen aan om onderarmen niet te vergeten en zo snel ik in de auto stap denk ik k*ttt

.
Maarja vandaag rustige training, veel spierpijn van de rugtraining gister voel echt de hele dat mijn lats zitten awesome
Schouders,buik en onderarmen
Military press (anterior)
8x 40 kg
8x 50 kg
8x 50 kg veel moeite mee
7x 50 kg had eigenlijk in de planning vandaag van 55 naar 60 te gaan maar zelfs 55 lukte niet dus maar even hierbij gelaten.
Dumbbell side raise
8x 8 kg
8x 9 kg
8x 10 kg
8x 12 kg
Sideways incline dumbbell lateral raise(lateral)
8x 5 kg
8x 6 kg
8x 6 kg
7x 7 kg pff wat een zware oefening bljift het toch
Seated rear lateral raise (posterior)
8x 12kg
8x 14kg
8x 16kg
8x 16kg
Buik:
seated crunch
20x 36kg
20x 39kg
20x 39 kg
20x 39 kg
Dumbbell 45graden side bend Maar dan zonder dumbbell

20x bw
20x bw
20x bw
20x bw
Weigthed leg raise
20x bw
20x bw
20x bw
20x bw
Onderarmen
Alweer vergeten what the **** is happening
Nog 24 minuten gefietst 292 calorieën verbrand, cardio ging wel lekker redelijk tempo erop kunnen houden.
Verder begin wel te merken dat ik nu tijdje in de cut zit, lijk kleiner te ogen in de spiegel (ben volgens mij nu ook al 2,5 kilo afgevallen) heb pas 20 april meetmoment dus kan ik kijken hoeveel hiervan ook spieren zijn en hoeveel hiervan vet is. Ik merk wel dat mijn buikje weer platter begint te worden en buikspieren weer zichtbaar

Ook lijk ik niet echt op kracht vooruit te gaan eerder achteruit miss toch eens een weekje deloaden
Mood: 8 (hoe kun je nou slechte zin hebbe met zo een weer, mood is eigenlijk 9 maar moet vanavond werken

)
Energy: 8
Strength: 6 mede door de spierpijn