AndroidHealthClinic

Lipo 6 samen met?

Peter Gedons

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Ik ga mid februari cutten en ik was eens aan t overlopen welke fatburner ik zou gebruiken. Uiteindelijk gekozen voor Lipo 6.

Maar kan ik deze nog samen met iets anders nemen? Ik heb in de topic-geschiedenis al gelezen dat de combinatie met NO Xplode niet zo goed meevalt om het licht uit te drukken.

Heeft iemand het bijvoorbeeld al eens genomen met Green Bulge (wat normaalgezien ook vochtopnemend is als ik me niet vergis)?

Verder kunnen gewone whey-shakes toch geen kwaad hé?

Lipo 6 samen met....een voedingsschema! ;) Post die eens aub

Lipo 6 is een zeer goed product, maar waarom een NO product erbij? Dr zit al caffiene in dat moet voldoende zijn lijkt mij.

Gewoon BCAA's en whey indd

voedingsschema en evt cardio zijn belangrijkste bij cutten...

ik train al een tijdje op superpump en size on,
zou ik daarmee doorkunnen gaan en ondertussen aan de lipo 6x kunnen gaan?

of zou dat geen goede combo zijn :P?

hoe bedoel je?

ik vraag gewoon om informatie ;)

Laatst bewerkt:
ik train al een tijdje op superpump en size on,
zou ik daarmee doorkunnen gaan en ondertussen aan de lipo 6x kunnen gaan?

of zou dat geen goede combo zijn :P?

Je kan het stacken met CLA.

Lipo-6 bevat een vochtafdrijvend bestandsmiddel en SuperPump bevat Creatine Monohydraat, wat natuurlijk niet echt samengaat :).

Super, dank je!

dan zal ik de duperpump een tijdje aan de kant liggen..
dan is de volgende vraag (A) is het wel mogelijk met mass fx?

Dan denk ik niet dat dit product je veel zal doen :). Ik zou het persoonlijk gewoon op een creatine + fatburner houden (en eventueel je fatburner nog stacken met CLA en L-Carnitine Tartraat). Wat je echter wel kan doen mocht je toch nog een supplement willen is kijken naar PeptoPro of EAS. EAS vind ik een echte aanrader ! Met PeptoPro heb ik nog geen ervaring, maar hoor er veel goeds over.

je bedoelt mass fx of de lipo? hij komt vandaag binnen als het goed is, de lipo..
ik was nooit echt bezig met BF, maar kreeg toch het idee dat er maar is wat aan gedaan moest worden..

wat jij zegt is dat ik dan het best de lipo kan combineren met creatine, in dit geval de superpump die ik al thuis heb staan,

thnx trouwens voor je snelle reactie man ;)

je bedoelt mass fx of de lipo? hij komt vandaag binnen als het goed is, de lipo..
ik was nooit echt bezig met BF, maar kreeg toch het idee dat er maar is wat aan gedaan moest worden..

wat jij zegt is dat ik dan het best de lipo kan combineren met creatine, in dit geval de superpump die ik al thuis heb staan,

thnx trouwens voor je snelle reactie man ;)

Als je geld genoeg hebt voor sups :

Lipo + CLA + L-Carnitine Tartraat + EAS/PeptoPro + Whey Hydrolisaat + Creatine (met NO-booster).

Dank je wel man,

ik ga gewoon wachten tot ik de lipo binnen heb en kijken wat het beste werkt.
ik hou wel de (CLA + L-Carnitine Tartraat + EAS/PeptoPro) in gedachten, ik heb namelijk gister een nieuwe lading sups besteld, dus dat komt dan wel de volgende keer.

Dank je wel man,

ik ga gewoon wachten tot ik de lipo binnen heb en kijken wat het beste werkt.
ik hou wel de (CLA + L-Carnitine Tartraat + EAS/PeptoPro) in gedachten, ik heb namelijk gister een nieuwe lading sups besteld, dus dat komt dan wel de volgende keer.

Succes gozer !

Terug
Naar boven