XXL Nutrition

lipo 6x/lipo 6; stacker 4

pieter3240

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
89kg
ik vroeg mij af welk product het beste werkt (lipo6x ,lipo6, stacker4
en wat het verschil is tussen lipo 6 en lipo 6 x
zijn er veel nadelen aan?

ik heb namelijk stacker 2 gebruikt maar voelde er niks van en zag geen resultaat.

groeten pieter

fatburners doen ook niet echt veel hoor. Worden denk ik meer gebruikt om meer energie te krijgen zo dat je net ff iets meer kan geven als je diep in de cut zit.

fatburners doen ook niet echt veel hoor. Worden denk ik meer gebruikt om meer energie te krijgen zo dat je net ff iets meer kan geven als je diep in de cut zit.

Sommige hebben een bewezen effect dat ze je stofwisseling stimuleren. Ik heb goede ervaring met [Link niet meer beschikbaar] van Nutrabolics. Het bevat geen cafeïne dus geen nadelig effect op creatine (als je dat gebruikt?)

grtz ;)

Sommige hebben een bewezen effect dat ze je stofwisseling stimuleren. Ik heb goede ervaring met [Link niet meer beschikbaar] van Nutrabolics. Het bevat geen cafeïne dus geen nadelig effect op creatine (als je dat gebruikt?)

grtz ;)

Maar wekr het echt goed of is het maar een klein beetje? Heb het zelf ook gebruikt, maar het geeft wel een beetje een verkeerd beeld omdat je ook minder zin in eten hebt en meer zweet. Kwa gewicht werkt het wel maar voor de rest.....?

• Topic Starter Topic Starter
dank u voor de reactie's ma het zou echt zijn om gewicht te verliezen eigenlijk ben ik opzoek naar iets datkkan vergelijken met clenbuterol want ik kan nergen sclen vast krijgen daarmee.

dus de drie producten zijn eigenlijk gewooon om meer energie te krijgen?

Terug
Naar boven