Fitness Seller

Lipolyse/Lipostabil: zelf prikken, wie durft en wil!?

• Topic Starter Topic Starter
Hard werken is altijd het best, maar soms gaat zelfs daarmee het laatste randje vet niet weg. En hard werken deed en doe ik echt wel!
En zelfs dan: na tot 2 maal toe je kaken op elkaar te hebben moeten laten zetten ivm kaakbreuk en operaties en dus 2x 4 maanden op vloeibaar voedsel ging het vet overal weg, behalve op de plekken waar ik het dan (als het dan toch moest) weg wilde hebben....

Dus soms zijn vetrandjes gewoon echt (te) hardnekkig...

it's the nature of humans/animals to chose the easy way

Heb net 15weken gecut en ben nu 2-3weken aan het stabiliseren kwa kcal, via begeleiding gedaan en toch nog steeds niks van mijn middel af (in de zijkant wel ~schuine buikspieren regio)

@Big T ; was niet de bedoeling en dearly noted

Ik ben intussen wel benieuwd naar verdere ervaringen van mensen die het al een tijd gebruiken / hebben gebruikt, en met name naar ervaringen van diegenen die voor het eerst in zichzelf hebben zitten prikken.

Ik weet dat het per persoon verschillend is, maar zouden jullie ook kunnen laten weten hoeveel cardio jullie vervolgens uitvoeren?

hoi cmedh
doe je nog die ampullen bestellen? zo ja heb ik ook intresse groeten enjoy

Dank Pat21 voor je bijval, want zoals ik in mijn eerste post al aangaf, ik heb 4 maanden met mijn kaken op elkaar genaaid gezeten ivm een kaakbreuk, viel enorm af, ben gewoon blijven trainen omdat ik mijn conditie niet wilde verliezen en at echt schoon en gezond (wat ik altijd al doe overigens, ik sta bekend als een healthfreak) en nog ging het daar niet weg....

Borsten horen aan een vrouw te zitten ;) ..

Hoi cmedh,
Ik ben ook geinteresseerd om de ampullen te kopen.
Ik hoor het graag.
Groet,Granada

Hard werken is altijd het best, maar soms gaat zelfs daarmee het laatste randje vet niet weg. En hard werken deed en doe ik echt wel!
En zelfs dan: na tot 2 maal toe je kaken op elkaar te hebben moeten laten zetten ivm kaakbreuk en operaties en dus 2x 4 maanden op vloeibaar voedsel ging het vet overal weg, behalve op de plekken waar ik het dan (als het dan toch moest) weg wilde hebben....

Dus soms zijn vetrandjes gewoon echt (te) hardnekkig...

Bullshit, na een jaar in een concentratiekamp tijdens WOII had niemand love handles meer.

lijk me wel wat om eens te proberen.
Ik heb wel belangstelling in samen met jou doen. Hoor het wel.

Hoi Zuly,
Leuk dat je het ook wilt proberen! Heb je het al eens eerder zelf gedaan en wat was je ervaring? Stuur me anders even een prive mail!

Groet!

Ik zou ook graag die Lipolyse/Lipostabil ampullen willen bestellen!
Weet iemand waar ik het kan bestellen?

Groetjes

Hoi Princessgina,

Stuur me anders even een priveberichtje, ik ga binnenkort bestellen bij de groothandel samen met iemand anders. Misschien wil je meedoen?

Groet!

lipolyse 5/6 stuks doe een bodje

Ik heb ze een tijdje gelede besteld en ik moet eerlijk zeggen bij het begin dacht ik okee krijg nog een verschil te zien.. Na 3 maanden pas ben ik echt verschil gaan zien, mn lovehandles zijn gewoon weg. Iets wat ik nooit voor mogelijk had gezien...:D

ik heb er nog 5 a 6 stuks over, mocht iemand ze nog willen voor een bedragje? Vind het zonde om ze weg te gooien.

Lijkt me best wel een goeie oplossing voor al dat vast zittende vet, bij mij vooral mijn lovehandles.. :(

Ik zou 't wel graag willen proberen, maar ik zit met mijn ouders enzo..
Hoeveel kosten die ampullen ongeveer per 20 zeg maar?

Hoi Marco,
Stuur me anders even een prive berichtje! Want wat bedoel je precies qua je ouders.. zij hebben misschien liever niet dat je het zou doen?
Groet!

Hallo,

Ik ben geinteresseerd om die ampulen te bestellen. Hoe kunnen we dat regelen?

Mooi handeltje drijf je hier!

hoi cmedh, ook ik heb een vraag over de ampullen, ik heb op biopharma gekeken, maar hoe heten deze ampullen?? ik hoop dat je mij kunt helpen! dank je!

Hoi Elly2,

wil je me even de info sturen over waar jij de ampullen besteld?

Groetjes

Hey Cmedh,

ik probeer je een email te sturen, maar dat werkt niet. Moet ik eerst 20 reacties hebben gegeven ofzo. Ik heb wel interesse in de ampullen, wil je mij even een berichtje sturen? Alvast bedankt!

Greetz

hey vanessa,
als jij weet hoe de ampullen heeten en waar ik ze kan krijgen,zou jij me dan een berichtje willen sturen??

groetjes,jojo

Terug
Naar boven