XXL Nutrition

Lipolyse/Lipostabil: zelf prikken, wie durft en wil!?

Hallo,

Je kunt de ampullen bestellen bij Europe2000.nl
Er zijn 2 soorten, allebei met phosphaditylcholine en 1 met een huidverstrakker erin.
Vraag even aan Thomas welke je het beste kunt gebruiken.
Geen minimum afname van 100 stuks ofzo, gewoon een doosje met 10 ampullen, is te overzien dus :-)
Groetjes en succes, Elly

Hallo allemaal,
De ampullen kun je bestellen bij Europe2000,
vraag even aan Thomas welke je het beste kunt nemen, er zijn 2 soorten,
allebei phosphaditylcholine, een ervan heeft een extra huidverstrakker erin.
Veel succes, Elly

Hoi Elly,

ik heb gisteren gemaild naar Europe2000 en blijkbaar is het sinds maandag uit het assortiment....
icon9.gif
Heeft iemand enig idee waar je het nog kan bestellen? Jij misschien cmedh??

Hoi Jojo,

ik heb nog geen reactie van cmedh, maar wel van Elly. Ik heb contact opgenomen met de firma, maar die hebben het sonds deze weet uit het assortiment gehaald...

jammer snik, weet nu echt niet meer waar ik het kan kopen,..

Hoi Elly,

ik heb gisteren gemaild naar Europe2000 en blijkbaar is het sinds maandag uit het assortiment....
icon9.gif
Heeft iemand enig idee waar je het nog kan bestellen? Jij misschien cmedh??

Hoi Norael18!

Heb je de ampullen toevallig nog?

jammer snik, weet nu echt niet meer waar ik het kan kopen,..

koop een fiets en ga fietsen luilakken

Ik fiets me de longen uit me lijf en dan thuis gekomen gaat het verder op een oude home trainer :D

Maar zelfs nu 3 jaar verder heeft het nooit 1 zier geholpen , dus ergens kan ik me best voorstellen dat mensen na deze methode grijpen als oplossing.

anyway ... idd jammer dat heel weinig topics worden afgerond met resultaten.
Ik was ook erg benieuwd hierna.

Misschien kunnen die alsnog gepost worden ?

Ik fiets me de longen uit me lijf en dan thuis gekomen gaat het verder op een oude home trainer :D

Maar zelfs nu 3 jaar verder heeft het nooit 1 zier geholpen , dus ergens kan ik me best voorstellen dat mensen na deze methode grijpen als oplossing.

anyway ... idd jammer dat heel weinig topics worden afgerond met resultaten.
Ik was ook erg benieuwd hierna.

Misschien kunnen die alsnog gepost worden ?

En na 3 jaar heb je niet het idee dat je misschien iets verkeerd doet?
Verdiep je eens wat meer in de materie, lees de stickies hier, lees bffm..

Ik kan er niet inkomen dat je je doel niet kan bereiken met sporten goed voedingsschema, doorzettingsvermogen en geduld.

Dat gezegd zijnde doet iedereen met zijn lichaam wat ie wil, lipostabil, as, platische chirurgie.. is iedereen zijn eigen zaak.
Maar je moet well ff 2 maal denken voor je je keuze wil rechtvaardigen door te zeggen dat het op de harde manier niet ging ongeacht wat.

Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al.
Daarom heb ik mij dus ook aangemeld hier.

Echter is de lipostabil wel een leuke aanvullig voor vlotter resultaat. ( als het werkt )

• Topic Starter Topic Starter
Hoi!
Ik kreeg nooit meer een mail dat er reacties waren op mijn post, dus vandaar dat ik ook niet reageerde. De groothandel waar ik mijn ampullen bestel, levert nog steeds. Mochten jullie inderdaad willen bestellen, laat maar weten. Wellicht het handigst om me even een prive mailtje te sturen?

Groet,
CMEDH

Las op sites dat dit ook verstevigend werkt (tot op bepaalde hoogte dan) dan vind ik mede zeer interessant. Ben veel afgevallen (en moet nog meer, maar dat gaat allemaal de goede kant op:D) Sommige plaatsen blijven wat achter en probleemzones die ik vroeger al had blijven ook haha Zou een aardig middel zijn om ook die plaatsen een steuntje in de rug te geven. cmedh, ik wil ze ook maar kan nog geen berichies sturen hier ;)

Laatst bewerkt:
Wellicht heb ik er overheen gelezen of verkeerd begrepen zoals gewoonlijk, maar lost dit de celwanden nu op? Of blijven de cellen net zoals bij een dieet "dorment/leeg" achter?

Hey zjojo,

jammer hoor, we zoeken gewoon verder!

Hey Bsbsbs,

misschien dat het bij jou helpt om veel te fietsen, maar ik train gemiddeld 8 uur per week, dus je kan denk ik niet zeggen dat ik lui ben....En net als bij Tommie helpt dat dus niet om alles weg te krijgen

Je kan eens kijken op de site europe2000.nl. Daar vind je contactgegevens. Ik heb een aantal weken geleden al contact opgenomen met de firma, en blijkbaar is het uit het assortiment. Je kan nog eens bellen, wellicht hebben ze een vervangend product?

Wellicht heb ik er overheen gelezen of verkeerd begrepen zoals gewoonlijk, maar lost dit de celwanden nu op? Of blijven de cellen net zoals bij een dieet "dorment/leeg" achter?

Hoi,

de cellen worden gesplitst en door het lichaam op een natuurlijke manier afgevoerd. Je verdwijnen dus en blijven niet leeg achter.

als je het zelf doet, helpt het niet. ik heb ooit ook is drie keer 100 prikjes in mijn buik gezet. ik heb er geen vet mee verloren. wel elke keer een week met een gezwollen, ontstoen buik gelopen. het moet op de juiste diepte op een bepaalde manier gezet worden. ik zette elke cm de hoeveelheid die aangeraden was, maar het resultaat was niet wat het moest zijn.

Had ergens gelezen dat het niet bij iedereen werkzaam is (5%), hangt ook af van de doorbloeding/ structuur van vetweefsel.

Terug
Naar boven