AndroidHealthClinic

Lipolyse/Lipostabil: zelf prikken, wie durft en wil!?

Hoi,

de cellen worden gesplitst en door het lichaam op een natuurlijke manier afgevoerd. Je verdwijnen dus en blijven niet leeg achter.

Mhhh:eyes:, heb je het wetenschappelijk artikel waarin dit wordt onderzocht? Op het www vind je vaak conflicterende informatie namelijk.

Lees je een wetenschappelijke publicatie waarin word beweerd dat vetcellen na een dieet "dorment/leeg" achterblijven na een dieet je leven lang. Lees je opeens dit:

http://www.afvallen-weblog.nl/item/146 zei:
Eiwitten worden gebruikt om je spieren op te bouwen en zijn nodig om bepaalde enzymen aan te maken. Die enzymen zijn vervolgens weer van groot belang voor het chemische proces om vet en vetcellen af te breken.

Hoi!
Ik kreeg nooit meer een mail dat er reacties waren op mijn post, dus vandaar dat ik ook niet reageerde. De groothandel waar ik mijn ampullen bestel, levert nog steeds. Mochten jullie inderdaad willen bestellen, laat maar weten. Wellicht het handigst om me even een prive mailtje te sturen?

Groet,
CMEDH

Hoi CMEDH,

Zit eraan te denken om ook een lipolyse behandeling te (laten) doen. Nu lees ik op ander forums dat er ook behoorlijk wat bijwerkingen ( mensen zijn van de behandeling behoorlijk ziek of hebben last van opgehoopt dood vet in hun bijv buik, wat operatief moet worden verwijderd) kunnen zijn.
Wat zijn jouw ervaringen hiermee ? Heb ook gelezen dat het beter is wanneer je sport zodat de vetcellen beter worden afgevoerd. Ik wandel ongeveer 8 kilometer per dag maar kan ( vanwege 4 rugoperaties) niet meer sporten. Wil graag mijn rug (laten) behandelen maar vraag me af of het wel afdoende zou helpen.
Wat denk jij?

Groet

En als je er een aantal maanden mee bent gestopt, kom je dan niet gewoon net zo hard aan?

is eigenlijk bedoeld voor kleine plekjes vetophopingen die je niet weg krijgt met gewoon "lijnen".. Niet om structureel mee af te vallen. Diegene die dat wel doen, lopen meer kans op complicatie's.

Waarom proberen julie niet lipoburner serum dat is een opvolger van alle lipolyse dan ben je ook van al dat geprik af werk net zo snel en geheel pijnloos.

groet

Of een lkkr keto dieetje :)

Nou ik heb vandaag mijn lipostabil binnen gekregen.

Heb net al even foto's van het huidige gemaakt ter verglijk later.

Na wat bellen kon ik zelfs al gelijk naalden en spuiten gaan halen in de apotheek net.
Dus dat gedaan , komik thuis...

Passen de naalden niet op de spuiten GRR :p , wat overigens mijn eigen fout is , want ben stom vergeten er naar te vragen :rolleyes:

Maar goed , morgen even de juiste naalden halen en dan kan ik gaan darten.
Ben heel erg benieuwd na wat het gaat doen.

Wat ik van plan ben is het volgende :

dun laagje vet op de borst er af , wat vet rond en onder de tepel verbranden en dan op de buik nog wat er af , momenteel een 2-pack... en heb altijd gezworen dat het er ooit 6 worden , dus wie weet ;)

heb voor de aardigheid net wel even 1 naald alvast in me zelf gestoken.

Ik heb naalden 0.3 x 8 gehaald nu , specifiek voor me borst omdat ik met langere naalden geheid op me ribbenkast zit te spuiten , wat me niet erg prettig lijkt.

de pijn is eigenlijk 0.0 van zulke dunne naalden dus dont worrie , ga ze denk ik zelfs ruilen voor iets dikke 0.4 morgen vermoed dat dat ook wat comfortabeler injecteert.

anyway ... ik zal me bevindingen zachtjes aan posten en bij resultaat de de foto's eens posten :cool:

ik ook..

Nou ik niet meer :p

heb er net is geprobeert 10 te zetten ma god wat valt dat tegen.

die spuitjes die ik heb ( Jecton 2ml ) gaan echt belachelijk stroef en daardoor super slecht te doseren.

na de injectie komt er ook achterlijk veel bloed uit het prik gaatje ??? , k snap er ff geen reet van , mar na 10 stuks vond ik dat ik wel genoeg bloed verloren had ff.

iemand een idee wat ik fout doe ?

ps , is het normaal dat je zo gigantisch hard voelt dat er iets in je borst wordt gespoten ? t voelt alsof ik een knikker er in sta te rammen ???

Nou ik niet meer :p

heb er net is geprobeert 10 te zetten ma god wat valt dat tegen.

die spuitjes die ik heb ( Jecton 2ml ) gaan echt belachelijk stroef en daardoor super slecht te doseren.

na de injectie komt er ook achterlijk veel bloed uit het prik gaatje ??? , k snap er ff geen reet van , mar na 10 stuks vond ik dat ik wel genoeg bloed verloren had ff.

iemand een idee wat ik fout doe ?

ps , is het normaal dat je zo gigantisch hard voelt dat er iets in je borst wordt gespoten ? t voelt alsof ik een knikker er in sta te rammen ???

Je kan wel een "depot" voelen dit is gewoon de vloeistof die nog moet opgenomen worden. Met olie preparaten heb je dit veel, met waterbasis niet/minder.

Schuif je vel eens wat opzij en prik dan, als je los laat dan schuift je vel terug op zijn plaats en is het gaatje dicht.

ja idd .. een depot gevoel is het.

alleen niet het lekkerste gevoel. me vel opzij trekken heb ik ook geprobeert en het dubbevouwen van het vel ook , maar dat haalt niet veel uit.

uberhaupt kan ik de naald er anders nie in krijgen want k zit dan gelijk op me ribben :p

vind dat "depot" gevoel in ieder zwaar waardeloos , was al bang dat ik in een ader ofzo zat te spuiten want dat gevoel kreeg ik er bij ...

Mischien dat je op je buik er minder last van hebt? of heb je dat ook al geprobeert?

nee nog niet want het ging me voor 90% om de borst .. vooral het laatste vet rond de tepel.

de buik geloof ik wel in , misschien dat ik dat morgen nog maar eens ga proberen mocht ik weer zo'n enthousiaste bui krijgen.

denk wel dat de buik veel minder gevoelig is , de borst vond ik uberhaupt al een waardelooze plek om te prikken eerlijk gezegd .. bijna geen vet en je in een beetje raare geforceerde houding te prikken wat niet echt comfortabel is :o

nja .. die ampul is nu toch open dus k zal morgen denk ik wel aan de buik beginnen :p

en voor de borst ga ik toch maar voor de operatie , zo duur is die niet .. en het is sneller ook.

morgen horen jullie deel 2 van me.

trouwens nog steeds dat "knikker in me ribbenkast" gevoel .. had eigenlijk wel verwacht dat dat nu weg zou zijn :rolleyes:

Wat voor operatie is dat dan als ik dat vragen mag? Heb zelf namelijk ook een klein probleem gebiedje op de borst, en dat prikken lijkt me eigenlijk niks...

Niemand hier weet dus hoe het werkt, maar jullie gaan wel allemaal lekker injecteren. Dat "niks anders" lukte is natuurlijk een fabeltje, de mensen met die prachtige lichamen werken daar keihard voor, zo ook hier op dit forum. Het is dan ook irritant om te zien hoe mensen zoals jullie dit forum vervuilen met dit soort wannabe-farmaceutische onzin. Wat dat betreft verdienen jullie dan ook de consequenties die bij het gebruik van dit soort goedjes hoort. Die zijn niet mis kan ik je vertellen, dood vetweefsel onder je huid kan zeer ernstige infecties/ontstekingen veroorzaken. Denk eerst nog maar eens na voordat je zonder enig verstand van zaken dit soort spullen besteld (en gebruikt). Er zijn namelijk anabole steroiden die minder schadelijk dan dit spul, maar goed. Zoals altijd: Veel plezier ermee, en vergeet niet, eigen schuld dikke bult.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/...nel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/...nel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum

Niemand hier weet dus hoe het werkt, maar jullie gaan wel allemaal lekker injecteren. Dat "niks anders" lukte is natuurlijk een fabeltje, de mensen met die prachtige lichamen werken daar keihard voor, zo ook hier op dit forum. Het is dan ook irritant om te zien hoe mensen zoals jullie dit forum vervuilen met dit soort wannabe-farmaceutische onzin. Wat dat betreft verdienen jullie dan ook de consequenties die bij het gebruik van dit soort goedjes hoort. Die zijn niet mis kan ik je vertellen, dood vetweefsel onder je huid kan zeer ernstige infecties/ontstekingen veroorzaken. Denk eerst nog maar eens na voordat je zonder enig verstand van zaken dit soort spullen besteld (en gebruikt). Er zijn namelijk anabole steroiden die minder schadelijk dan dit spul, maar goed. Zoals altijd: Veel plezier ermee, en vergeet niet, eigen schuld dikke bult.

:tomato:

idd, ik ga er tenminste uit dat de "doehetzelver" de boel goed heeft onderzocht en alles heeft gelezen dat er maar te lezen valt..

Enne, tis hun eigen lichaam en dit forum is toch ten behoeve van voorlichting? Welke kant het op gaat, het is en blijft informatie..

Wel blijven posten hoor, ben erg nieuwsgierig.. :thumbs:

Terug
Naar boven