Onur1985
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand hier weet dus hoe het werkt, maar jullie gaan wel allemaal lekker injecteren. Dat "niks anders" lukte is natuurlijk een fabeltje, de mensen met die prachtige lichamen werken daar keihard voor, zo ook hier op dit forum. Het is dan ook irritant om te zien hoe mensen zoals jullie dit forum vervuilen met dit soort wannabe-farmaceutische onzin. Wat dat betreft verdienen jullie dan ook de consequenties die bij het gebruik van dit soort goedjes hoort. Die zijn niet mis kan ik je vertellen, dood vetweefsel onder je huid kan zeer ernstige infecties/ontstekingen veroorzaken. Denk eerst nog maar eens na voordat je zonder enig verstand van zaken dit soort spullen besteld (en gebruikt). Er zijn namelijk anabole steroiden die minder schadelijk dan dit spul, maar goed. Zoals altijd: Veel plezier ermee, en vergeet niet, eigen schuld dikke bult.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/...nel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/...nel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum
gewoon hard trainen dan komje er ook dit is bulshit gezondheid is belangrijkerdan buikspieren
Heb je Serge Nubret al gezien met 60+?
Dit is een bb forum, niet bedoeld voor cosmetische chirurgie. Plekjes die "niet weggaan" zitten er niet als je op 6% vet staat.
Je ben lekker aan het zeiken, het eerste gaat over een uitzondering, en het 2de is wat getheoretiseer waarvan de volledige studie niet te vinden is.
Niemand hier weet dus hoe het werkt, maar jullie gaan wel allemaal lekker injecteren. Dat "niks anders" lukte is natuurlijk een fabeltje, de mensen met die prachtige lichamen werken daar keihard voor, zo ook hier op dit forum. Het is dan ook irritant om te zien hoe mensen zoals jullie dit forum vervuilen met dit soort wannabe-farmaceutische onzin. Wat dat betreft verdienen jullie dan ook de consequenties die bij het gebruik van dit soort goedjes hoort. Die zijn niet mis kan ik je vertellen, dood vetweefsel onder je huid kan zeer ernstige infecties/ontstekingen veroorzaken. Denk eerst nog maar eens na voordat je zonder enig verstand van zaken dit soort spullen besteld (en gebruikt). Er zijn namelijk anabole steroiden die minder schadelijk dan dit spul, maar goed. Zoals altijd: Veel plezier ermee, en vergeet niet, eigen schuld dikke bult.
+1
Ik heb het gevoel dat tommie82 zo maar wat doet en er de ballen verstand van heeft...

vriend,, kijk die stats en er zit echt nog een flubbertje onder het naveltje wat niet weg wil. Tevens is de defenitie van m'n abs nog ver te zoeken.. Dus ga ff 3 km verderop spelen met je theorie. Ook BBers die on stage staan willen het allerlaatste flubbertje weg hebben en daarom bestaat er zo'n topic hier.
Ok, in mijn geval is het nog even aan kijken en waarschijnlijk een questi van tijd, maar als het niet zelf weggaat, dan gaat er een handje geholpen worden. Vandaar de interesse
Tevens is dit een board waar heel veel aandacht aan uiterlijk wordt besteed, dus hoort dit er ook bij.
enne, denk je nu echt dat, dat naturel was?
Zal dit wel werken tegen puffy nipples? (en nou niet beginnen van "dat is weg te trainen", dat is namelijk niet zo, tis samen met gyno gekomen en zal blijven.. Weet dat ze met gyno operaties ook een stukje liposuctie doen achter de tepel?)

Geloof dat ik zo ongeveer alles omtrendt dit wel gelezen heb.
als het al weg te trainen is ( vet achter de tepel ) is het ook wel echt het allerlaatste wat verdwijnt.
Als het vocht is dan wil het nog wel eens verdwijnen door veel te drinken o.a. oftewel .. vocht af te drijven , echter gloof ik hier weinig van.
als het klierweefsel is , dan wordt het toch echt een operatie.
hoezeer 10 tallen pillen fabrikanten e.d. ook beweren het te kunnen bestrijden. er zijn meer contra berichten dan succes berichten te vinden.
het enigste wat wel zou kunnen en in mijn optiek als geloofwaardig overkomt is als het een hormoniaale aanleg heeft. je zou dan bloed moeten prikken en kijken of je niet te veel oestrogeen hebt. volgens mij heet het netjes gezegd "aromatisering"
ma goed...hoe dan ook.
ti's gewoon gruwelijk K*T als je het hebt , en volgens mij zijn er veelen op dit forum met dit probleem
ben zelf nog steeds hard bezig met Groeneland Achmea om het voor elkaar te krijgen dat ze de operatie gaan vergoeden. maar ook dat valt niet mee.
, tis door de AAS net als 90% van de rest die met dit probleem zit..Geloof dat ik zo ongeveer alles omtrendt dit wel gelezen heb.
als het al weg te trainen is ( vet achter de tepel ) is het ook wel echt het allerlaatste wat verdwijnt.
Als het vocht is dan wil het nog wel eens verdwijnen door veel te drinken o.a. oftewel .. vocht af te drijven , echter gloof ik hier weinig van.
als het klierweefsel is , dan wordt het toch echt een operatie.
hoezeer 10 tallen pillen fabrikanten e.d. ook beweren het te kunnen bestrijden. er zijn meer contra berichten dan succes berichten te vinden.
het enigste wat wel zou kunnen en in mijn optiek als geloofwaardig overkomt is als het een hormoniaale aanleg heeft. je zou dan bloed moeten prikken en kijken of je niet te veel oestrogeen hebt. volgens mij heet het netjes gezegd "aromatisering"
ma goed...hoe dan ook.
ti's gewoon gruwelijk K*T als je het hebt , en volgens mij zijn er veelen op dit forum met dit probleem
ben zelf nog steeds hard bezig met Groeneland Achmea om het voor elkaar te krijgen dat ze de operatie gaan vergoeden. maar ook dat valt niet mee.

en dan ist vergoed 

Kennelijk staat je arts dan niet echt achter je want als dat wel het geval is wordt zo goed als alles vergoed!
Maak het verhaal erger bijv dan het is en wat ook wel wil helpen is in behandeling gaan bij een zieleknijper dat werkt vaak goed als je dingen geregeld wilt krijgen via ziekenfonds.
Waar een wil is is een weg dus..........
Succes
De wil is er wel ... de weg ook.
Echter is bij wet bepaald het enkel en alleen vergoed wordt als het zich heeft gevormt tot stadium " Tanner M4 " zoals zei dat noemen.
dus het komt hier op neer ....
je hebt een sportief figuur , altijd veel aanbeweging gedaan en door dat hoopje t*ring klierweefsel is je borst verkloot .. dan wordt het niet vergoed..
maar ,
ben je een dikke vette ****er die leeft op de fikandellen en chips en je hebt een paar jetsers voorophangen waar de gemiddelde playgirl jalours op is ... dan wordt het wel vergoed
het stadium waarin het vergoed wordt is echt onmogenlijk bij een persoon met een fantsoenlijk figuur.
heel raar geregeld allemaal.
beste is denk ik in een achterlijke bui je zelf maar te lijf te gaan , en je laten afvoeren na een ziekenhuis .. laat ze daar de boel maar weer in elkaar knopen .. wordt je nog snel geholpen ooken dan ist vergoed
ma goed .. on topic..
ik ga denk toch nog een keer de stoute schoenen aan trekken deze week en die lipo er alsnog in rammen .. koste wat het kost , het zal , gaat en moet weg
ps , zowel mijn huisarts , en de behandelend chirurg hebben beide het advies tot behandelen gedaan.
daarop moest ik foto's sturen na Groeneland en werd vanuit hun ( middels foto ) afgewezen.
hoi
ik wil wat meer weten over jouw verhaal
kan ik ook van die injectie,s bij je kopen en hoeveel heb ik er nodig.
graag reactie terug
waar kan ik het kopen
ik heb op google gekeken en ik kan het niet vinden
groetjes angeline