MuscleMeat

Littekenweefsel door injecties

Jij prikt al 2 jaar op dezelfde plek en je ervaart geen littekenweefsel?

Ik ervaar dat wel als je op zelfde punt blijkt te prikken.
Bedoel dat je er opt oog niks van ziet dat ik mijn quadz al 2 jaar gebruik als naaldenkussen.
Ik heb me laten vertellen dat dat idd bij glutes wel eens anders kan zijn.

-

Laatst bewerkt:
Doe al anderhalf jaar quads en gaat nog prima. Ik zie mezelf lats en chest niet prikken tbh. Lats prikken jullie met 1 hand achter het hoofd?
Delts met slinpin wel eens gedaan, maar wat duurt dat lang zeg voordat je 1ml erin hebt gedrukt, ongelofelijk. Bovendien verdraai ik dan mn hele nek als ik daar 3 minuten naar zit te kijken lol.
Zat er nou juist aan te denken om mn glutes eens een kans te geven, al kan ik daar weer niet met 2 handen bij.

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Soort zalf dat ook wel kan helpen bij littekens, of om je huid hier wat minder vatbaar voor te maken.
Werkt ook zeer effectief om wonden te genezen.

Heb hem hier ook thuis, was toen op aanraden van dokter. Alles hersteld gewoon veel sneller.
Jammer genoeg denk ik niet dat het dat littekenweefsel gaar herstellen als diep zit, maar het kan wel hulp bieden misschien voor de toekomst.

Ik heb al
Hmm misschien toch maar die slins proberen dan. Al lijkt me het niet optimaal om tijdens blast te doen, gezien er maar 1ml in een slin pin kan.

Bedankt mijn internetvrienden

Je moeder heb ik gisteren al gepinned

Hier was ik bang voor

Dan toch maar gewoon eruit snijden. Komt goed
Slin pind in mijn bovenbeen zorgen altijd voor pijn.

Schouders lats mischien proberen biceps triceps lijkt mij niks

Zelfde probleem hier inmiddels. Ik wissel constant af tussen linker en rechter glute, linker en rechter lat. Lats is ook een fijne plek waar je ook een flinke hoeveelheid aan ml's kwijt kan. Wordt tijd dat ik ook maar eens voor andere spots ga kijken, maar aan quads moet ik niet denken. Lijkt me ook een enorm risico met al die zenuwen wat in je benen lopen.

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Mensen hier die triceps/chest doen?
Hoe doen jullie dit?
Schouders ook wel fijn en zo 2-2.5ml kwijt
Upper chest en triceps tijdens wedstrijdprep als er kortwerkende esters inzitten en er EOD of ED gepind wordt. Upper chest hield ik altijd op max 1 ml per keer (bouw hier langzaam heen op). Triceps ook max 1 ml maar ik ken er genoeg die er flink wat ml's in zetten.

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven