MuscleMeat

Littekenweefsel door injecties

Hoe doe je triceps? Vanaf onder? En welke naald?
Biceps zie ik nog niet helemaal zitten haha
Wil in cruise 0.5 ml proberen om te kijken of t wat is!
0.45x16, van onderen is het makkelijkste maar doe het zelf anders moeilijk uit te leggen

Die standaard slinpins, 0.5 inch x 29G geloof ik.

Hmm die heb ik ook voor melanotan.
Maar dan kan je dus maar 1 ml per keer zetten.
Dan zou ik 2 keer per week 2 prikken moeten zetten..

Vraag me af het dan voor mij niet beter is om gewoon 2 x 2 ml te zetten met een iets grotere naald :)

Hmm die heb ik ook voor melanotan.
Maar dan kan je dus maar 1 ml per keer zetten.
Dan zou ik 2 keer per week 2 prikken moeten zetten..

Vraag me af het dan voor mij niet beter is om gewoon 2 x 2 ml te zetten met een iets grotere naald :)

Waarom zou 2x per week 2x prikken een probleem zijn? Maandag linker en rechter delt, donderdag linker en rechter quad.

Je kan ook gewoon doos 27G naalden halen en daar mee paar ml zetten. Kan wel ff duren om zo 3-4 ml te zetten gok ik. Dunnere naald betekent minder littekenweefsel.

Waarom zou 2x per week 2x prikken een probleem zijn? Maandag linker en rechter delt, donderdag linker en rechter quad.

Ik zei niet dat het een probleem is.
Ik vraag me gewoon af wat makkelijker/beter is, 2 x per 2 x met een slinpin prikken of 1 keer met een grotere...

Denk dat ik het bij mijn aankomende kuur eens ga proberen met die slinpins.

• Topic Starter Topic Starter
Die zou ik dus echt nooit doen holy shit

Je kan ook gewoon doos 27G naalden halen en daar mee paar ml zetten. Kan wel ff duren om zo 3-4 ml te zetten gok ik. Dunnere naald betekent minder littekenweefsel.
Ja ik pak nu 25g. Ligt er ook aan hoe dik de olie is. Tren etc, kan soms wel een eeuwigheid duren.

Ik kan me nog herinneren dat een paar jaar geleden mensen(vooral op Nederlandse bb fora) adviseerde om alleen 21g harpoons te gebruiken. Omdat anders de naald zogenaamd niet lang genoeg zou zijn om de muscle te penetreren.

Niet zo vaak naar je billen kijken. Prik al 4 jaar in glute zonder litteken

2ml spuiten met een 0.45x16mm naald, iets dikker dan een slinpin maar je kan wel een ml meer kwijt. Voor de rest, lats,triceps,side delts,front delts,biceps

Klinkt ideaal. Hoe vettig mag je maximaal zijn (schatting)? Ik sta nu rond de 15%, en dat is nog te vettig zeker?

Klinkt ideaal. Hoe vettig mag je maximaal zijn (schatting)? Ik sta nu rond de 15%, en dat is nog te vettig zeker?
Moeilijk te zeggen, denk dat ik eind bulk ook rond 13-15 zat en ging toen prima. Alleen in de winter verwarm ik de olie wel even anders gaat het wat moeilijker maar nu in de zomer gaat het er zo doorheen. (5ml spuit werkt het niet op)

Volgens mij is een slinpin nog korter maar correct me als ik het fout heb

Moeilijk te zeggen, denk dat ik eind bulk ook rond 13-15 zat en ging toen prima. Alleen in de winter verwarm ik de olie wel even anders gaat het wat moeilijker maar nu in de zomer gaat het er zo doorheen. (5ml spuit werkt het niet op)

Volgens mij is een slinpin nog korter maar correct me als ik het fout heb
Ik verwarm het nooit. Druk zohard tot mijn hand kramp begint te krijgen

Heb het zelf nooit eens onderzocht maar wat dacht je van een 0.5 bij 29 gauge naald op een normale spuit?
Dit moet toch te doen zijn, dan ben je van het probleem af dat je maar 1ml per keer kan zetten.
Had al even gekeken en zag 0.5 bij 30 gauge naalden die gewoon op normale spuiten te bevestigen zijn. Echter 30 gauge is misschien net iets dun om olie te kunnen injecteren. Maar het zal mij niet verbazen dat de 29 gauge ook gewoon te bestellen zijn. Dan kun je zelf bepalen hoeveel ml je wilt zetten. Minder littekenweefsel en minder prikken.

Plus het hele klaarmaken van een spuit wordt ook stukken makkelijker, denk aan het backloaden bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
Die zou ik dus echt nooit doen holy shit

Ja ik pak nu 25g. Ligt er ook aan hoe dik de olie is. Tren etc, kan soms wel een eeuwigheid duren.

Ik kan me nog herinneren dat een paar jaar geleden mensen(vooral op Nederlandse bb fora) adviseerde om alleen 21g harpoons te gebruiken. Omdat anders de naald zogenaamd niet lang genoeg zou zijn om de muscle te penetreren.

Ik prik al jarenlang alleen maar Quads, tijdens blasts 2x per week. De Quad is dusdanig groot dat je zelfs op 1 been genoeg kunt rouleren. Heb nog nooit de behoefte gehad om ergens anders te gaan prikken. Ja littekenweefsel is lastig soms, maar dat is een beetje een bijkomend verschijnsel dat niet te voorkomen valt. Glutes vind ik gewoon vet onhandig gedoe en heb ik alleen de eerste 2 jaar gedaan. Het verwarmen van de olie in gekookt water (gewoon met de waterkoker en dan half glas waarin je je vial 1-2m laat staan), maakt het injecteren zoveel makkelijker en zorgt er ook voor dat je veel minder vaak last hebt van je injectspots. Eigenlijk gebruik ik tegenwoordig alleen nog maar mijn linkerbeen voor AAS en rechterbeen voor B12 injects. Alles met 0.6x25 werkt uitstekend.

Terug
Naar boven