- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Voor een uitleg zou ik kijken op www.spotinjections.com daar wordt duidelijk met foto's uitgelegd hoe en waar je moet pinnen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
0.45x16, van onderen is het makkelijkste maar doe het zelf anders moeilijk uit te leggenHoe doe je triceps? Vanaf onder? En welke naald?
Biceps zie ik nog niet helemaal zitten haha
Wil in cruise 0.5 ml proberen om te kijken of t wat is!
Sinds kort over op slinpins dankzij @Shadow Project , is echt de shieeeet.

Zondag voor t eerst chest gedaan, was maar 0.9 ml tho maar echt perfectMensen hier die triceps/chest doen?
Hoe doen jullie dit?
Schouders ook wel fijn en zo 2-2.5ml kwijt
Die standaard slinpins, 0.5 inch x 29G geloof ik.Ben wel nieuwsgierig..
Wat voor naalden zijn dat, hoeveel zet je per keer en waar?![]()

Hmm die heb ik ook voor melanotan.
Maar dan kan je dus maar 1 ml per keer zetten.
Dan zou ik 2 keer per week 2 prikken moeten zetten..
Vraag me af het dan voor mij niet beter is om gewoon 2 x 2 ml te zetten met een iets grotere naald![]()
Waarom zou 2x per week 2x prikken een probleem zijn? Maandag linker en rechter delt, donderdag linker en rechter quad.
Die zou ik dus echt nooit doen holy shit
Ja ik pak nu 25g. Ligt er ook aan hoe dik de olie is. Tren etc, kan soms wel een eeuwigheid duren.Je kan ook gewoon doos 27G naalden halen en daar mee paar ml zetten. Kan wel ff duren om zo 3-4 ml te zetten gok ik. Dunnere naald betekent minder littekenweefsel.
Zeker powerlifters/blubberliftersOmdat anders de naald zogenaamd niet lang genoeg zou zijn om de muscle te penetreren.
Lol, litteken is niet aan de oppervlakte. Littekenweefsel in de spier zelf en ik kan jou garanderen dat je dit hebt na 4 jaar prikken.Niet zo vaak naar je billen kijken. Prik al 4 jaar in glute zonder litteken
Niet zo vaak naar je billen kijken. Prik al 4 jaar in glute zonder litteken
Die heb je hier ook genoeg, dus dat kan het wel geweest zijn
2ml spuiten met een 0.45x16mm naald, iets dikker dan een slinpin maar je kan wel een ml meer kwijt. Voor de rest, lats,triceps,side delts,front delts,biceps
Moeilijk te zeggen, denk dat ik eind bulk ook rond 13-15 zat en ging toen prima. Alleen in de winter verwarm ik de olie wel even anders gaat het wat moeilijker maar nu in de zomer gaat het er zo doorheen. (5ml spuit werkt het niet op)Klinkt ideaal. Hoe vettig mag je maximaal zijn (schatting)? Ik sta nu rond de 15%, en dat is nog te vettig zeker?
Ik verwarm het nooit. Druk zohard tot mijn hand kramp begint te krijgenMoeilijk te zeggen, denk dat ik eind bulk ook rond 13-15 zat en ging toen prima. Alleen in de winter verwarm ik de olie wel even anders gaat het wat moeilijker maar nu in de zomer gaat het er zo doorheen. (5ml spuit werkt het niet op)
Volgens mij is een slinpin nog korter maar correct me als ik het fout heb
Dat is wel ruigIk verwarm het nooit. Druk zohard tot mijn hand kramp begint te krijgen
Die zou ik dus echt nooit doen holy shit
Ja ik pak nu 25g. Ligt er ook aan hoe dik de olie is. Tren etc, kan soms wel een eeuwigheid duren.
Ik kan me nog herinneren dat een paar jaar geleden mensen(vooral op Nederlandse bb fora) adviseerde om alleen 21g harpoons te gebruiken. Omdat anders de naald zogenaamd niet lang genoeg zou zijn om de muscle te penetreren.