XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Duidelijk waar de steun vandaan komt. Die andere vredelievende islamstaat. Benieuwd hoe ze daar gaan reageren als ik met een broodje ham in de hand afkom

Nah... je hoeft met je stinkende varkens vlees ook niet naast mij te gaan zitten. Vind ik als katholiek niet erg kosjer. Ook niet met paling etc.

Ik denk dat het jouw tegen de borst zal stuiten om paardenvlees te eten. Zo heeft iedereen wat. Los van geloof.

Dit kan een clusterfuck van jewelste worden. Kben benieuwd of Israël iets gaat doen tegen Iran. Maar zoals ik al zei. Rusland is bondgenoot van Iran. Dit kan dus flink escaleren.

Biden heeft Iran trouwens laatst nog 6miljard dollar gegeven (unfrozen).
Zowel Rusland als Amerika hebben Israël en de Palestijnen niets bij te zetten. Beide bijna failliet.

Klein verschil.
Bijna lle Israëliërs boven de 18 zijn militairen, in een door hun bezet gebied.
Bijna alle Oekraïners die in Oekraïne worden vermoord zijn burgers, in hun eigen land.
Hoezo zijn bijna alle Israëliërs boven de 18 militairen, omdat ze oproepbaar zijn als reservist?

Wat valt volgens jou wel en niet onder "bezet gebied?"

Hoe zit het met de internationale bezoekers van dat "party for peace"-festival?

Hoezo zijn bijna alle Israëliërs boven de 18 militairen, omdat ze oproepbaar zijn als reservist?

Wat valt volgens jou wel en niet onder "bezet gebied?"

Hoe zit het met de internationale bezoekers van dat "party for peace"-festival?
Redelijk smakeloos om een festival te organiseren naast een oorlogs gebied

Bedoel hier absoluut niet mee dat moorden gerechtvaardigd is. Deze strijd kent geen winnaars en beide partijen zijn fout. Denk alleen dat westerse media niet beide kanten van het verhaal laten zien. Maar buiten dat je bent echt een malloot als je een festival naast de Gazastrook organiseert

Laatst bewerkt:
Bedoel hier absoluut mee dat moorden gerechtvaardigd is. Deze strijd kent geen winnaars en beide partijen zijn fout. Denk alleen dat westerse media niet beide kanten van het verhaal laten zien. Maar buiten dat je bent echt een malloot als je een festival naast de Gazastrook organiseert

Je bent een malloot als je claimt geen burgers aan te vallen, om dan 30 km van de grens af een festival te raiden, te moorden en vrouwen te ontvoeren..

Ik hoop dat je eerste zin een foutje was?

Je bent een malloot als je claimt geen burgers aan te vallen, om dan 30 km van de grens af een festival te raiden, te moorden en vrouwen te ontvoeren..

Het interesseert hun bar weinig dat je hun een malloot noemt.

Denk dat jij in een bubbel leeft. Ik heb zowel Palestijnse als Israëlische vrienden en de situatie is al generaties super complex. Ik praat absoluut niet goed wat er gebeurd, maar het is niet alsof er van de andere kant geen onschuldig zijn gedood. Beide partijen zijn hier fout

Denk dat jij in een bubbel leeft. Ik heb zowel Palestijnse als Israëlische vrienden en de situatie is al generaties super complex. Ik praat absoluut niet goed wat er gebeurd, maar het is niet alsof er van de andere kant geen onschuldig zijn gedood. Beide partijen zijn hier fout

Uhm..ja, ik heb het ook nergens over schuld. Ik zeg niet dat jij het ene rechtvaardigt en het andere niet..Nergens zeg ik dat??

Terug
Naar boven