AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Denk dat jij in een bubbel leeft. Ik heb zowel Palestijnse als Israëlische vrienden en de situatie is al generaties super complex. Ik praat absoluut niet goed wat er gebeurd, maar het is niet alsof er van de andere kant geen onschuldig zijn gedood. Beide partijen zijn hier fout
Als het gaat om de aanval van gisteren, dan vind ik het geen "both sides"-ding. Als het gaat over het hele lopende conflict dan gaat er ook aan Israëlische zijde genoeg fout.

Het was een party for peace festival. Zullen wel allemaal linkse pro Palestina kutjes rond hebben gelopen.

boy o boy de ironie. The moment when reality hit..

Het was een party for peace festival. Zullen wel allemaal linkse pro Palestina kutjes rond hebben gelopen.

boy o boy de ironie. The moment when reality hit..
Waarschijnlijk rechtse joden. Ze vierden vanwege een herdenking van een andere oorlog. Nee niet de tweede wereld oorlog. Joden hebben telkens oorlog met anderen.

Waarschijnlijk rechtse joden. Ze vierden vanwege een herdenking van een andere oorlog. Nee niet de tweede wereld oorlog. Joden hebben telkens oorlog met anderen.
Hier lul je echt volledig uit je nek.

Als je alleen al kijkt naar de foto's waren het eerder linkse hippies op dat festival.

Ronn's rechtse Joden.

Laatst bewerkt:
5e kolonne in actie in Rotterdam

Thnx PvdA, CDA en alle knuffelaars.

• Like
Waarderingen: Boca
D66-minister Sigrid Kaag gaat voorlopig door met betalingen aan Palestijnse hulporganisaties, ook al zijn er aanwijzingen dat het geld naar terroristen gaat. Een debat hierover werd dinsdag 25 mei door de Tweede Kamer op de lange baan geschoven.
Zou deze landverrader ook thuis worden geslagen door haar Paki Palestijne man Anis Al-Qaq?

Ik eet zelf geen paardenvlees maar ik respecteer wel wie dat wel wilt doen.
En als ik in een keuken zou werken waar dit op het menu staat maakt ik dit klaar.
Dat dit voor moslims en hun aanhang moeilijk te begrijpen is zien we idd in het dagelijske leven.
Nah... je hoeft met je stinkende varkens vlees ook niet naast mij te gaan zitten. Vind ik als katholiek niet erg kosjer. Ook niet met paling etc.

Ik denk dat het jouw tegen de borst zal stuiten om paardenvlees te eten. Zo heeft iedereen wat. Los van geloof.

K zou zeggen zoek de beelden eens op van wat jou geliefde palestijnse moslims aan het uitvreten zijn.

Je snapt er nog steeds niks van he.

Moslims zijn mensen.
Islam is een geloof.

Als een Nederlandse groep jongeren iemand z'n kop intrappen, betekent dat dan dat Nederland een gruwelijk land is? Nee, want het is verboden volgens NL wet om dit te doen.
Same here.

Nah... je hoeft met je stinkende varkens vlees ook niet naast mij te gaan zitten.
Alsof daar iets mis mee is?
Vind ik als katholiek niet erg kosjer. Ook niet met paling etc.
Paling, daar zijn ze in het Katholieke Volendam groot mee geworden.
Ik denk dat het jouw tegen de borst zal stuiten om paardenvlees te eten. Zo heeft iedereen wat. Los van geloof.
Geen paardenvlees is vooral een Angelsaksische afwijking.

Waarom zou het je iets moeten kunnen schelen wat iemand naast je eet?

• Like
Waarderingen: horn

Moslims zijn mensen.
Islam is een geloof.

Als een Nederlandse groep jongeren iemand z'n kop intrappen, betekent dat dan dat Nederland een gruwelijk land is? Nee, want het is verboden volgens NL wet om dit te doen.
Same here.
Een nederlandse groep jongeren die iemand zijn kop intrappen (zijn meestal moslims, ma bon) doen dit niet in naam ban Nederland.
Moslims hun aanslagen zijn altijd in naam van hun geloof en die fucking ingebeelde allah.
Dat je om god weet welke reden de islam beschermt moge duidelijk zijn.
Dat het een groot vergif is wordt keer op keer bewezen.

Moslims zijn mensen.
Islam is een geloof.

Same here.
1639257961619.jpg

"Jongeren"
"Asians"

Terug
Naar boven