XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Anti-terreur/anti-oorlog/anti-moord is anders dan anti-Islam. Welke 'feiten' van afgelopen dagen laten zien dat Islam slecht is?
Islam, net als alle andere grote monothiestishe stromingen, doen veel meer slecht dan goed en zijn absoluut een net loss voor de ontwikkeling van de wereld en mensheid ansich.

De Islam doet wel zijn best om IIG in deze periode van de mensheid verreweg de meeste schade aan te richten.

Alsof daar iets mis mee is?

Paling, daar zijn ze in het Katholieke Volendam groot mee geworden.

Geen paardenvlees is vooral een Angelsaksische afwijking.

Waarom zou het je iets moeten kunnen schelen wat iemand naast je eet?
Zo.... weer eentje op mijn negeer lijstje, met al je k*t vragen. :D
Ik ga sport kijken, net klein succes voor Israel biketeam Paris-Tours gewonnen.

Hier valt toch niets te winnen, wat een k*t conflict.

Ah ja dat zagen we de laatste keer ja.

Je hebt geen bewijs, dat het aan Islam ligt.

Klopt je kan ook het argument maken dat mensen die uit de plekken komen of hun roots vinden waar de Islam groot is gewoon per definitie slechte mensen zijn en daarom slechte dingen doen. Is dat wat je wilt zeggen?

Ik ben persoonlijk meer van mening dat de meeste mensen prima mensen zijn, maar slechte dingen doen door de invloed van bvb geloof.

quote-in-the-ordinary-moral-universe-the-good-will-do-the-best-they-can-the-worst-will-do-chri...jpg

Klopt je kan ook het argument maken dat mensen die uit de plekken komen of hun rooys vinden waar de Islam groot is gewoon per definitie slechte mensen zijn en daarom slechte dingen doen. Is dat wat je wilt zeggen?

Ik ben persoonlijk meer van mening dat de meeste mensen prima mensen zijn, maar slechte dingen doen door de invloed van bvb geloof.

quote-in-the-ordinary-moral-universe-the-good-will-do-the-best-they-can-the-worst-will-do-chri...jpg

Daarom moet je kunnen bewijzen dat de slechte dingen die zij doen, door Islam komt.
En dat kun je (in algemeen) niet.

Nee, als ze 25keer allah snackbar noemen is het zeker niet in naam van de islam nee. Mens toch.

Nee. Als ik 'God save the King' schreeuw en mensen hier in Engeland neerstek, dan is het toch ook niet toegestaan in Engeland om mensen neer te steken?

Men kan zoveel zeggen, zolang het in Islam NIET is toegestaan, wordt dat niet eens wèl zo door iets te zeggen.

Je snapt er nog steeds niks van he.

Moslims zijn mensen.
Islam is een geloof.

Als een Nederlandse groep jongeren iemand z'n kop intrappen, betekent dat dan dat Nederland een gruwelijk land is? Nee, want het is verboden volgens NL wet om dit te doen.
Same here.
Indien die Nederlandse groep jongeren daarbij roept Nederland uh Akbar en dit over and over again in meerdere werelddelen door meerdere van zulke groepen zou gebeuren zou je kunnen zeggen dat Nederland kut is idd.

Nu kun je nu nog steeds zeggen dat Nederland kut aan t worden is maar dat is hoofdzakelijk omdat we die haatbaarden hier om voor mij onduidelijke reden met open armen en bosjes/boten tegelijk binnen halen.

Klopt, veel onwetendheid, zoals ik al zei. Maakt het nog niet waar.
Maar ze doen het in naam van. Of jij nu vindt dat dit strookt met wat in hun sprookjesboek staat of niet maakt niet uit. Ze doen het in naam van hun ideologie, de islam. En als je ziet hoe deze gruwel onthaalt wordt in opper islamstaat Iran... duidelijk toch

Maar ze doen het in naam van. Of jij nu vindt dat dit strookt met wat in hun sprookjesboek staat of niet maakt niet uit. Ze doen het in naam van hun ideologie, de islam. En als je ziet hoe deze gruwel onthaalt wordt in opper islamstaat Iran... duidelijk toch

Zij doen dit, zij doen dat, zij doen dit.

Oke, dat maakt het nog niet toegestaan in Islam. Kun je niet lezen?

Je snapt er nog steeds niks van he.

Moslims zijn mensen.
Islam is een geloof.

Als een Nederlandse groep jongeren iemand z'n kop intrappen, betekent dat dan dat Nederland een gruwelijk land is? Nee, want het is verboden volgens NL wet om dit te doen.
Same here.
Het is gewoon niet waar dat de Islam niet gebruikt wordt en kan worden om allerlei geweld te rechtvaardigen. Nou kan je over sommige interpretaties best zeggen dat ze meer of minder mainstream zijn en soms zelfs compleet tegen de leer.

Datzelfde geldt in bepaalde mate ook voor Christendom en Jodendom.

Jouw ene citaatje zonder context zegt evenveel als citaten dat alle ongelovigen, veelgelovers en mensen van het boek dood, bekeerd of onderworpen moeten worden. Beide zeggen gelukkig niet alles.

Buren van verre familie van mij hebben, nadat er een junk de oudere man had toegetakeld, hij bleef voor z'n vrouw staan, dat oudere echtpaar weken geholpen met vervoer naar het ziekenhuis en hebben eten voor ze gemaakt. Daar wilden ze niet eens een vergoeding voor hebben. Die buren waren ook moslims en naar eigen zeggen deden ze dat omdat zij vonden dat zij dat moesten doen vanwege de Islam.

Het is gewoon niet waar dat de Islam niet gebruikt wordt en kan worden om allerlei geweld te rechtvaardigen. Nou kan je over sommige interpretaties best zeggen dat ze meer of minder mainstream zijn en soms zelfs compleet tegen de leer.

Datzelfde geldt in bepaalde mate ook voor Christendom en Jodendom.

Jouw ene citaatje zonder context zegt evenveel als citaten dat alle ongelovigen, veelgelovers en mensen van het boek dood, bekeerd of onderworpen moeten worden. Beide zeggen gelukkig niet alles.

Buren van verre familie van mij hebben, nadat er een junk de oudere man had toegetakeld, hij bleef voor z'n vrouw staan, dat oudere echtpaar weken geholpen met vervoer naar het ziekenhuis en hebben eten voor ze gemaakt. Daar wilden ze niet eens een vergoeding voor hebben. Die buren waren ook moslims en naar eigen zeggen deden ze dat omdat zij vonden dat zij dat moesten doen vanwege de Islam.

Ik zeg ook niet dat ze Islam nergens voor gebruiken, ik zeg alleen dat het niet mag.

Men kan zoveel zeggen, zolang het in Islam NIET is toegestaan, wordt dat niet eens wèl zo door iets te zeggen.
Ik weet niet wat voor onzin jij steeds uitkraamt.

Je mag volgens de islam geen andere moslims afmaken. Ongelovigen mag je gewoon doden. Helemaal tijdens een heilige oorlog.

Zij doen dit, zij doen dat, zij doen dit.

Oke, dat maakt het nog niet toegestaan in Islam. Kun je niet lezen?
Allemaal die mannen in Iran ed kennen de islam niet. Tijd dat Hell opperimam wordt.
Alleen mag dat niet in dat verdraagzame vredevolle geloof

Terug
Naar boven