MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Zij doen dit, zij doen dat, zij doen dit.

Oke, dat maakt het nog niet toegestaan in Islam. Kun je niet lezen?
Er is geen duidelijke definitie van wat toegestaan is in de Islam.

Het is een levenswijze met eindeloze verschillende stromingen die duizenden jaren geleden door verschillende groepen mensen bedacht is en zichzelf herhaaldelijk tegenspreekt.

Die mensen die die acties uit naam van de Islam doen zijn gewoon goed bezig volgens de stroming en opvatting die zij volgen.

Dat jij ZELF VIND van niet maakt het niet ineens waar wat jij zegt.

Even los van het feit dat het een religie is waarvan we weten dat het grotendeels niet waar en de god niet bestaat.

Allemaal die mannen in Iran ed kennen de islam niet. Tijd dat Hell opperimam wordt.
Alleen mag dat niet in dat verdraagzame vredevolle geloof

Over Iran hoef je al niet te beginnen want dat zal je toch niet snappen met je halve hersencel.

Er is geen duidelijke definitie van wat toegestaan is in de Islam.
Uh jawel :roflol:

Ik heb hier geen tijd meer voor.

De onwetende discussiëren maar lekker verder, maar het zal meer doen als jullie gewoon wat onderzoek doen alvorens Islam haat te verspreiden.

/out

Over Iran hoef je al niet te beginnen want dat zal je toch niet snappen met je halve hersencel.
Van iedereen hier heb jij toch wel het allermeest bewezen dat je echt geen flauw benul hebt waar je over praat.

Maar ik krijg de indruk dat je zelf aanhanger bent van de Islam dus dat zou een hoop verklaren.

Ach we gaan beginnen verwijten.
Met mijn halve hersencel ben ik dan alvast niet zo dom om een kleine te maken met iemand die mij terroriseert waardoor ik niet wegkan uit het VK.
Wie is er dan het kalf.

Ik zeg ook niet dat ze Islam nergens voor gebruiken, ik zeg alleen dat het niet mag.
En ik zeg dat je dat niet zo zwart/wit kan zeggen of bewijzen met een los quotje. Er zijn ook mensen die zeggen dat het wel mag van de Islam, maar er gelukkig een heleboel verstandige moslims zijn.

Nog eens los van het feit dat als het wel gebeurt de slachtoffers daar niet zoveel aan hebben, dat het officieel niet mag.

Er is niet eens 1 islam. Je hebt 1,8 miljard moslims met tal van stromingen en substromingen.

Shia en soenni zijn al erschillend (en mogen elkaar al niet). Dan heb je nog allerlei substromingen zoals wahabisme, etc. De 1 fanatieker dan de ander.

En dan heb je nog de gangster islam in Europese steden.

"Ja dat mag niet volgens de islam"
Welke?

Er is niet eens 1 islam. Je hebt 1,8 miljard moslims met tal van stromingen en substromingen.

Shia en soenni zijn al erschillend (en mogen elkaar al niet). Dan heb je nog allerlei substromingen zoals wahabisme, etc. De 1 fanatieker dan de ander.

En dan heb je nog de gangster islam in Europese steden.

"Ja dat mag niet volgens de islam"
Welke?
Ik zou de "gangster islam" niet als leidraad nemen.

Vaak is Al-Azhar in Egypte wel een goede als gemiddelde voor (Soenitische) "de Islam", helaas zijn veel "lokale islams', ook die meegenomen naar West-Europa, met geld vanuit de Golf veel fundamentalistischer geworden.

Ik zou de "gangster islam" niet als leidraad nemen.

Vaak is Al-Azhar in Egypte wel een goede als gemiddelde voor (Soenitische) "de Islam", helaas zijn veel "lokale islams', ook die meegenomen naar West-Europa, met geld vanuit de Golf veel fundamentalistischer geworden.
Kbdoel maar te zeggen, er is veel verschil. En de ene soenni is de andere niet. Zo zijn er aardig wat socioculturele verschillen tussen Syriërs en Iranezen(shia) of Afghanen en Marokkanen (soenni). Ook zijn de ene Arabisch, de ander Persisch. Noem een Pers een arabier en hij wordt boos.

Volgens mijn Afghaanse goede vriend zijn Afghanen Perzen en daardoor trouwens dus de echte oorspronkelijke Ariërs.

Hij noemt mij altijd oude Duitser. Geen idee waarom.

Ondertussen..

Ronn waar is dat filmpje van die Joden die dit doen?

Volgens mijn Afghaanse goede vriend zijn Afghanen Perzen en daardoor trouwens dus de echte oorspronkelijke Ariërs.

Hij noemt mij altijd oude Duitser. Geen idee waarom.

Ondertussen..

Ronn waar is dat filmpje van die Joden die dit doen?

Hoop zo dat deze dader hoogst persoonlijk wordt gearresteerd.

Terug
Naar boven