Fitness Seller

Sticky Live News Topic

toch bijzonder dat de enige twee personen hier (hell & jespertie) die een andere mening hebben dan de rest verbannen zijn (uit dit topic) :o
is dit toeval, of..?

De meeste mensen zijn goede mensen, of ze nou in Gaza, Limburg, Texas, moskow, Rome, Bankok of wherever the f**k ze geboren worden.

Een normaal mens wilt gewoon normaal zij aan zij met anderen leven.

toch bijzonder dat de enige twee personen hier (hell & jespertie) die een andere mening hebben dan de rest verbannen zijn (uit dit topic) :o
is dit toeval, of..?
Volgensmij kiest Hell daar zelf voor.

Maar op de mening 'Hamas zijn geen echte moslims want ik vind wat ze doen niet lief, dus mag je de Islam hier op geen enkele manier schuld aan geven' kan je wel wat kritiek verwachten.

is dit toeval, of..?
Ik weet niet waarom die topic bans zijn en van jespertie heb ik geen post gezien in de afgelopen dagen.

Volgens mij heeft de rest ook niet allemaal dezelfde mening en heeft bv @Steks ook een heel ander geluid laten horen.

Ik weet niet waarom die topic bans zijn en van jespertie heb ik geen post gezien in de afgelopen dagen.
dit is de post van jespertie, waar jij nog op hebt gereageerd nb
Niet verwacht hier op zo een korte termijn nog wat te posten, maar wel bijzonder wat er nu gebeurt. Ik wil me eigenlijk liever niet in dit soort discussies mengen, maar ik kan het nu even niet laten om wat te posten.
Volgens mij heeft de rest ook niet allemaal dezelfde mening en heeft bv @Steks ook een heel ander geluid laten horen.
als je de afgelopen pagina's leest, is het net alsof je in een pro-israel topic bent belandt.

Volgensmij kiest Hell daar zelf voor.
daar heeft ze niet zelf voor gekozen.
Maar op de mening 'Hamas zijn geen echte moslims want ik vind wat ze doen niet lief, dus mag je de Islam hier op geen enkele manier schuld aan geven' kan je wel wat kritiek verwachten.
maar ze heeft wel gelijk, islam is een religie en heeft heel veel aanhangers. er zijn extremisten, praktiserende en onpraktiserende moslims. maar toch scheren jullie iedereen over een kam en is elke moslim zowat een terrorist en moet die maar uitgeroeid worden. nee, dat is zeker een mening wat wel uitgesproken mag worden maar geen kritiek kan verwachten en juist alleen maar backup?

is dit toeval, of..?
Ik denk dat de meningen hier redelijk 50-50 verdeelt zijn.

Maar Hell laat elk topic ontsporen, de rest niet. Van Jesper weet ik niet waarom ie verbannen is uit dit topic

dit is de post van jespertie, waar jij nog op hebt gereageerd nb

als je de afgelopen pagina's leest, is het net alsof je in een pro-israel topic bent belandt.
Ik zag dat alleen als anon, dank!

Volgens mij was de reactie op Jesper van meerdere mensen, iig Apfelstrudel en mijzelf ook kritisch op Israël.

Ze heeft een heel bijzondere mening die alleen kan bestaan als je een onderwerp extreem eenzijding bekijkt en behoorlijk selectief bent in wat je wat je wel en niet accepteerd als een moslim of de islam.

Gelijk heeft alleen in haar hypokriete wereld.
, islam is een religie en heeft heel veel aanhangers. er zijn extremisten, praktiserende en onpraktiserende moslims.
100 waar, maar Hell zegt dat dat dus niet zo is, want extremisten zijn volgens haar geen moslims.

maar toch scheren jullie iedereen over een kam en is elke moslim zowat een terrorist en moet die maar uitgeroeid worden.
Niemand hier zegt dit, letterlijk niemand.
nee, dat is zeker een mening wat wel uitgesproken mag worden maar geen kritiek kan verwachten en juist alleen maar backup?
Elke mening man van mij hier uitgesproken worden. Alleen zulke extreme of idiote meningen verdienen het ook om veel kritiek te krijgen.

Alle moslims terrorist noemen heb ik zelfs wilders niet zien doen.

daar heeft ze niet zelf voor gekozen.

maar ze heeft wel gelijk, islam is een religie en heeft heel veel aanhangers. er zijn extremisten, praktiserende en onpraktiserende moslims. maar toch scheren jullie iedereen over een kam en is elke moslim zowat een terrorist en moet die maar uitgeroeid worden. nee, dat is zeker een mening wat wel uitgesproken mag worden maar geen kritiek kan verwachten en juist alleen maar backup?
Volgens mij is er geen jullie, die dingen over een kam scheren. Volgens mij heb ik wel geprobeerd onderscheid te maken tussen wat de Islam kan zeggen en wat moslims daarmee doen.

Hell beweerde dat "de Islam" bepaalde dingen verbood met daarbij een quote zonder context. Dat vind ik even grote onzin als dat "de Islam" dit voorschrijft, waar je ook wel quotes bij kan vinden.

is dit toeval, of..?
Jespertie heeft geen topicban gekregen, maar een algehele ban. Hij wenste het forum te verlaten en het is niet de bedoeling om met anoniem account dan verder te posten. Hell heeft een topicban omdat ze het weer voor elkaar krijgt om een topic te verzieken met een pagina's lange welles nietes discussie.

Dus het gaat wat mij betreft niet erom dat het dit topic en onderwerp is, maar dat we de zoveelste klachten binnenkrijgen.

Ik sluit mij verder aan bij hetgeen wat jij verder zegt op deze pagina over de inhoud van de discussie.

Laatst bewerkt:
Jespertie heeft geen topicban gekregen, maar een algehele ban. Hij wenste het forum te verlaten en het is niet de bedoeling om met anoniem account dan verder te posten. Hell heeft een topicban omdat ze het weer voor elkaar krijgt om een topic te verzieken met een pagina's lange welles nietes discussie.
Bedankt! Wordt erg gewaardeerd 😊

is dit toeval, of..?
Er is van mij ook reeds een post aangepast. En terecht trouwens @wovano . En ik ben vrij islamkritisch en pro Israel om het zacht uit te drukken.

Volgens haar is erg geen discussie mogelijk over de Islam, dat is hoe dan ook een vredelievende religie. Alleen sommige aanhangers schijnen daar een andere kijk op te hebben.

Overigens heb ik nog nooit bij Israel-supporters gezien dat mensen na acties waar Palestijnen het slachtoffer waren juichend over straat gingen, dat zie je nu wel weer door heel Europa bij de Pro-Palestina protesten.

Overigens heb ik nog nooit bij Israel-supporters gezien dat mensen na acties waar Palestijnen het slachtoffer waren juichend over straat gingen, dat zie je nu wel weer door heel Europa bij de Pro-Palestina protesten.
Gaat ja maar hunnie doen … dan weer wel op?

Terug
Naar boven