XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Een asielzoeker die afgewezen wordt zou in hechtenis gehouden moeten worden tot zijn reis naar het land van herkomst geregeld is en vervolgens gewoon onder begeleiding het vliegtuig in worden gezet.

Zo moeilijk is dat toch niet?

Jammer van al die mensen weer die doodgestoken zijn maar ja… er verandert toch niks en de meerderheid vindt het wel prima zo.
Dat zat ie ook, tot foutief de termijn was overtreden. toen is ie overgeplaatst naar Solingen, waar de gevolgen nu van bekent zijn door weer ambtelijk falen

Ondanks dat ik ze steun is dit toch gewoon nu werkweigering en de maatschappij in gevaar brengen.

Hetzelfde als ze fey - Ajax door hadden laten gaan en de pl**ris had uitgebroken dan ze bij wet verplicht te helpen?

Snap dat ze staken, maar nu gaat het wel beetje te ver😅

Ondanks dat ik ze steun is dit toch gewoon nu werkweigering en de maatschappij in gevaar brengen.

Hetzelfde als ze fey - Ajax door hadden laten gaan en de pl**ris had uitgebroken dan ze bij wet verplicht te helpen?

Truckers verenigd U. Rij dat stel beroeps werklozen plat, de politie zal niet ingrijpen. Zijn wij daar ook weer van af.

Niemand houd je tegen om vandaag voor eigen rechter te spelen. :D

• Haha
Waarderingen: GruX
  • Like
Nee.

Ik heb trouwens al sinds april 2020 mijn kritiek geuit op de wijze van het vaststellen van de oversterfte en de verschillende definities die het RIVM en het CBS hanteren en hanteerden. Dat was toen aan dovenmansoren gericht.
Helaas leggen ze hier ook niet uit hoe je (op verschillende manieren) oversterfte kunt definiëren.

Misschien staat dat wel in hun verslag beschreven, maar wie leest dat nou?

Nee joh.
Of wil jij straks dat agenten van 67 jaar dit moeten gaan oplossen.

Laat het leger dit doen, leuke oefening voor nieuwe rekruteren.

• Like
Nee joh.
Of wil jij straks dat agenten van 67 jaar dit moeten gaan oplossen.

Laat het leger dit doen, leuke oefening voor nieuwe rekruteren.
Zijn weinig agenten die op straat werken tot 67 jaar. De meesten hebben ervoor al lang een andere baan die veel minder intensief is.

15 jaar terug waren de meeste wijkagenten ouder en ervaren. Kan je zeggen dat die echt goed wisten hoe de mensen te helpen en het aanspreekpunt van de buurt te zijn.

Nu allemaal fanatieke gasten die carrière willen maken :-(

Helaas leggen ze hier ook niet uit hoe je (op verschillende manieren) oversterfte kunt definiëren.

Misschien staat dat wel in hun verslag beschreven, maar wie leest dat nou?

Is hun hele punt niet juist dat de gebruikte definitie(s) als het ware voortschrijdend gemiddelden zijn, dat anders opgebouwd zou moeten worden?

Op welke gebruikte definitie(s) doel je dan?
Van degene waar zij zich tegen af zetten. Die door officiële instituten worden gebruikt om cijfers te publiceren waarmee zij het niet eens zijn. Hebben al die die eigenschap niet ook gemeen?

Of anders gezegd: kun je uit hun argumenten/standpunten niet afleiden met welke definitie(s) zij het niet eens zijn?

Van degene waar zij zich tegen af zetten. Die door officiële instituten worden gebruikt om cijfers te publiceren waarmee zij het niet eens zijn. Hebben al die die eigenschap niet ook gemeen?

Of anders gezegd: kun je uit hun argumenten/standpunten niet afleiden met welke definitie(s) zij het niet eens zijn?
Volgens mij hanteren die officiële instituten niet voortschrijdende gemiddelden als definitie.

Ik kan uit de het gesprek niet opmaken welke definitie zij hanteren of met welke zij het eens zijn.

Terug
Naar boven