AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Waar zou jij beginnen en waarom?
Niet hij het goedpraten van moord.

Bij XR vinden ze vast dat CEO's in de fossiele industrie wel op de lijst kunnen. Als het rechtssysteem iets niet verdedigt wat iemand letterlijk of figuurlijk heilig vindt, dan moet men dat ook maar zelf oplossen.

Het recht en justitie werken allemaal niet perfect, maar ik verkies dat boven eigenrichting, vendetta en chaos.

'Ook' ander geluid? Buiten de MSM en rijke klootzakken heb ik letterlijk niemand horen zeggen dat ze medeleiden hebben met die CEO of dat dit onterecht was.

Mooie was Ben Shapiro die er een rechts vs links verhaal van probeerde te maken en zijn eigen volgers die hem echt volledig met de grond gelijk maakte in de comments.

kijk: https://youtu.be/uJC_2zh21YI?si=M5gkZnSsUw-d6tC6

Ik hoorde in een podcast dat die verzekerings maatschappij waar hij CEO van was 38% vd claims afwijst. Echt een super smerige business

Ik verwacht niet dat veranderingen ten goede komen aan rijke klootzakken en hun familie.
Gefeliciteerd @Steks, wij zijn abnormaal.
You have to choose one:

1) Political violence is not okay

2) People of all political stripes should use violence to achieve their goals

“Position 1 for the other team’s causes, Position 2 for my team’s causes” is not on the table.
For the small minority of people who believe in universal ethical principles applied equally to all, that would be true.

But for most humans, Carl Schmitt is correct: 'The specific political distinction to which political actions and motives can be reduced is that between friend and enemy.'

One rule for the in-group (friends), a different rule for the out-group (enemies) is the human default.

Laatst bewerkt:
Ik leg de schuld niet bij de gemiddelde burger, ik wijs je erop dat een heleboel Amerikanen geloven dat zij het beste systeem hebben of het niet belangrijk genoeg vinden het te veranderen.

Wat is precies de grens qua vermogen dat je iemand zonder vorm van proces mag afmaken?

Grote bedrijven hebben zeker in de Amerikaanse politiek veel macht, zullen we de top van de politiek daar dan ook maar standrechtelijk executeren?

Doen we dat alleen nationaal, of ook op het niveau van de Staten?

De vrouw van die man heeft er ook bewust van geprofiteerd, waarom leeft zij eigenlijk nog?

De aandeelhouders, met name de Private Equity, zijn ook zeer machtig in de zucht naar hogere winsten. Doen we alleen de bestuurders of ook de deelnemers tegen de muur?
Niet alleen waar ligt de grens qua vermogen, maat waar ligt de morele grens. Hoe moet je invredesnaam oordelen over Elon Musk, Jeff Bezos, Tim Cook, Christophe Fouquet, Jensen Huang, Satya Nadella, Sundar Pichai, Mark Zuckerberg, Wael Sawan enz.

Er zijn door ideologen tal van redenen te bedeken waarom ze het niet verdienen hun leven voort te zetten.

Dat een deel van dat land daar voornamelijk op 1 van 2 kandidaten stemt betekent niet dat zij instemmen met al het beleid op elk niveau van de bureaucratie.

Waar CEO's, aandeelhouders, managers, bureaucraten, etc. actief beleid verzinnen en implementeren dat leiden of zelfs sterven veroorzaakt zou dusdanig bestraft moeten worden. En de gevolgen zo ver dat kan vergoed.

Wordt dat niet netjes vervolgt dan is er inderdaad case-by-case een morele onderbouwing/plicht mogelijk voor buitengerechtelijk ingrijpen.

Wat dus niet betekend dat iedereen die zich ergens in moreel verheven voelt dat ook daadwerkelijk is en daar naar mag handelen.

Ik houd van onze Mark, top gozert

Degenen die de moord goedkeuren bevinden zich in bijzonder gezelschap. Al is haar tekst over de gezondheidszorg in het rijkste land ter wereld wel treffend.

Eigenlijk zijn alle goedkeurders en toejuichers ultiem hypocriet en egoïstisch aangezien ze alle wanpraktijken en gruwelijkheden waar mensen die buiten hun zichtveld aan ten ondergaan prima vinden en zich ineens op hum morele kompas beroepen wanneer het hunzelf of mensen uit hun kring betreft.

Soldaten kunnen zich alvast aan hem spiegelen als ze worden uitgezonden. Mark heeft namelijk ook geen seks.

Toch vreemd dat minderheden de "genocideplegers" verkiezen boven de "bevrijders". /GL-PVDA-modus

20241213_111444.jpg

Kerst 2024.
Overleven is niet meer hetzelfde als in 1985.
Vergeet je Nood aggregaat niet, tegenwoordig gaat alles op stroom.

Mijn plan als het alarm af gaat is de motor pakkken richting Gibraltar en hopen dat ik op tijd ben voor de laatste boot.

Ik woon tussen de hoofdstad en een belangrijke haven en hemelsbreed iets van 7km van grote brandstofreserves en belangrijke brandstofindustrie, mijn huis blijft sws niet bewoonbaar :roflol:

Enige uitdaging om Gibraltar te halen is dat ik elke 300km moet tanken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven