MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Mijn plan als het alarm af gaat is de motor pakkken richting Gibraltar en hopen dat ik op tijd ben voor de laatste boot.

Ik woon tussen de hoofdstad en een belangrijke haven en hemelsbreed iets van 7km van grote brandstofreserves en belangrijke brandstofindustrie, mijn huis blijft sws niet bewoonbaar :roflol:

Enige uitdaging om Gibraltar te halen is dat ik elke 300km moet tanken.
Mijn plan is om te blijven.
Enige uitdaging is nu nog om voldoende munitie te verkrijgen. Stroom, water en voeding en warm blijven zal het probleem niet zijn. En een nieuwe jongere hond, die beter waakt. Ik schuif in elk geval geen meter op.

Mijn plan is om te blijven.
Enige uitdaging is nu nog om voldoende munitie te verkrijgen. Stroom, water en voeding en warm blijven zal het probleem niet zijn. En een nieuwe jongere hond, die beter waakt. Ik schuif in elk geval geen meter op.
Het probleem is dat als er een kernoorlog komt grote delen van Nederland waarschijnlijk volledig onbewoonbaar worden.

Denk aan de havens van Rotterdam, Vlissingen en Amsterdam. Allemaal belangrijke doelen voor een vijand van NATO.

Ook ASML moet dan kapot dus Eindhoven gaat ook plat. Voedselproductie in Nederland is ook essentieel voor een oorlog en dus een potentieel doel. Je kan met een paar nukes op het platteland van Nederland tientallen miljoen mensen hun voedselvoorziening verstoren.

Tenzij je ergens in de heuvels van Limburg, of op de wadden woont. Denk ik dat je in Nederland meer zorgen moet maken om de lucht die je inademt dan de kogels.

Laatst bewerkt:
Als er vanuit 'de vijand' één nucleaire bom valt wordt dit opgevolgd door een kettingreactie van geweld die zijn weerga niet kent. Daar komen wij niet op tijd van weg.

Als er vanuit 'de vijand' één nucleaire bom valt wordt dit opgevolgd door een kettingreactie van geweld die zijn weerga niet kent. Daar komen wij niet op tijd van weg.
Daarom de motor pakken, geld, powerbank, wat eten en wat kleding en gaan.

Ik woon wel echt kut maar op de motor kan ik zelfs alles overal file is nog relatief snel weg komen van de directe doelen.

Met de eerste tank brandstof met een beetje mazzel in de Belgische Ardennen na +-3 uur vanaf moment dat de waarschuwing af gaat, vanaf daar verder kijken.

Dat is uitgaande dat ik thuis ben wel. Op werk kan ik ook weg komen maar dan kost het een half uur meer tijd.

Indien weggaan niet kan is het simpel, water en elektriciteit opslaan en rationeren. Binnen blijven tot minimaal 2 weken na de laatste bom en hope for the best.

Laatst bewerkt:
"Wel in DENK's naam"

DENK is toch al jaren een semi Turkse partij die in Nederland Pro Erdogan politiek bedrijft?

Niet echt een grote verrassing.

Das mooi, want daar kun je je toch niet op voorbereiden. Dan houdt het gewoon op.

Misschien moeten wij ons daar niet mee bemoeien en de Turken te vriend houden.
Wat kunnen mij die Koerden verrekken, ik zie het verschil geeneens.

En zolang Israël wordt gesteund,... ziet Nederland wel de splinter in het oog van de ander maar niet de balk in hun eigen oog.

En zolang Israël wordt gesteund,... ziet Nederland wel de splinter in het oog van de ander maar niet de balk in hun eigen oog.
Misschien moeten we niet voor het ene geweld de definitie van genocide zodanig willen oprekken zodat Israël er maar onder valt, maar voor andere bezettingen, etnische zuiveringen en genocide de ogen sluiten omdat dit in het deugpronken en de intersectionele dialectiek van slachtoffers en daders niet zo goed uitkomt.

Het voordeel is dat wij als Nederlanders al redelijk gewend zijn aan sommige aspecten van Nucleaire winter.

Met een nucleaire winter kan het zo zijn dat je maandelang de zon niet ziet.

In Nederland noemen we dat gewoon oktober tot april.

Ja, maar Turkije schendt de grens met Syrië en Israel …

Laat maar.

Wij moeten ons maar niet met de Turken bemoeien maar ze mogen zich wel met onze politiek bemoeien, ze lange arm van Erdogan heeft notabene een politieke partij in de 2e kamer zitten.

Wat een slap geouwehoer Ron. Als dit een Russische partij was geweest had je moord en brand geschreeuwd.

20241213_111444.jpg

Kerst 2024.
Overleven is niet meer hetzelfde als in 1985.
Vergeet je Nood aggregaat niet, tegenwoordig gaat alles op stroom.
Ik heb de Colombiaanse druk.

Heb ik iets gemist? Waar komt deze angst en mentaal klaarmaken voor oorlog ineens vandaan?

Rutte is van een AA bijeenkomst spreker naar president voor Heineken gegaan in z’n doen en laten.

Maar goed wat verwacht je anders van een psychopaat.

Maar het is, inderdaad, allemaal hysterie.

Het probleem is dat als er een kernoorlog komt grote delen van Nederland waarschijnlijk volledig onbewoonbaar worden.

Denk aan de havens van Rotterdam, Vlissingen en Amsterdam. Allemaal belangrijke doelen voor een vijand van NATO.

Ook ASML moet dan kapot dus Eindhoven gaat ook plat. Voedselproductie in Nederland is ook essentieel voor een oorlog en dus een potentieel doel. Je kan met een paar nukes op het platteland van Nederland tientallen miljoen mensen hun voedselvoorziening verstoren.

Tenzij je ergens in de heuvels van Limburg, of op de wadden woont. Denk ik dat je in Nederland meer zorgen moet maken om de lucht die je inademt dan de kogels.
29 minuten is de max afstand die een icbm nodig heeft om waar dan ook in de wereld toe te slaan. 1 icbm staat gelijk aan een ketting reactie zoals laxeermiddel ook aangeeft. Tegen de tijd dat jij er van op de hoogte bent is het al gedaan met je evacuatie plan.

Terug
Naar boven