Fitness Seller

Liverking

Bezoekers in dit topic

Mja, leuk en aardig. De fitness- en voedingsbranche is helaas nog steeds het podium van allerlei charlatans, ergens along the way zijn we dat normaal gaan vinden maar dat is het natuurlijk niet. En ja, je bent misschien dom als je hem geloofde maar tegelijkertijd zat zijn doelgroep voor een groot deel in jonge jongens van 15, 16, 17 jaar die nog niet allemaal een idee hebben van wat er kan en mogelijk is. Daarnaast is zoals eerder gezegd het ped-gebruik slechts onderdeel van een grotere leugen imo
 
Het is toch gewoon heel simpel of ben ik nou gek?

Het is gewoon een verdienmodel. Net zoals vrijwel al die andere 'influencers'. Zie Sonja Bakker, Mo Bicep, Joel Beukers. Waarom is hij nu opeens actueel? Hij is een hele succesvolle influencer en heeft zijn kop net iets te hoog boven het maaiveld uitgestoken. Volgende maand is het weer iemand anders. Enzovoort enzovoort.

Je kan het hem niet kwalijk nemen, hij is slechts het product van een verotte retarded samenleving.

Kheb er eigenlijk wel een soot van respect voor. Multimiljonair worden door de grootschalige achterlijkheid van tegenwoordig te exploiteren. Respect. Als ik de kans had zou ik het ook doen.


Je ramt jezelf vol met gear, wordt beest, claimed vervolgens natty te zijn, claimed deze gains te krijgen door rauw orgaanvlees te eten, allerlei retards zien je lichaam, geloven dat je natty bent (:roflol:), met een episch uit je duim gezogen bullshitverhaal weet je iedereen te overtuigen, mensen gaan vervolgens massaal rauw vlees eten, en jij wordt er dik multimiljonair door. Legendarisch.

Dat is next level trolling. Eerlijk, dat is best wel geniaal. Wie is er nou de flapdrol? Hij is immers multi. Hij heeft die scam artist lvl 99 skillcape.
Mo Bicep kan niet eens zijn eigen naam spellen.
 
Mja, leuk en aardig. De fitness- en voedingsbranche is helaas nog steeds het podium van allerlei charlatans, ergens along the way zijn we dat normaal gaan vinden maar dat is het natuurlijk niet. En ja, je bent misschien dom als je hem geloofde maar tegelijkertijd zat zijn doelgroep voor een groot deel in jonge jongens van 15, 16, 17 jaar die nog niet allemaal een idee hebben van wat er kan en mogelijk is. Daarnaast is zoals eerder gezegd het ped-gebruik slechts onderdeel van een grotere leugen imo
Maar dat is toch niet alleen van deze tijd. Alleen tegenwoordig is social media niet alleen een podium voor charlatans, maar ook voor werkloze idioten die niks anders te doen hebben dan diezelfde charlatans te "exposen" zoals ze dat noemen. Ik ben inmiddels 31 maar ook ik ben vroeger "opgelicht" door een aantal IFBB pros die zeiden dat ik door 't nemen van BSN Syntha 6 en Nitrix huge zou worden. Niemand heeft ooit Dennis Wolf daarvoor aangeklaagd hoor. Denk ik iig. Nu lach ik er om, toen was ik boos dat ik na een paar maanden nog niet buff was. Door schade en schande wordt men wijs, is iets van alle leeftijden.
 
Maar dat is toch niet alleen van deze tijd. Alleen tegenwoordig is social media niet alleen een podium voor charlatans, maar ook voor werkloze idioten die niks anders te doen hebben dan diezelfde charlatans te "exposen" zoals ze dat noemen. Ik ben inmiddels 31 maar ook ik ben vroeger "opgelicht" door een aantal IFBB pros die zeiden dat ik door 't nemen van BSN Syntha 6 en Nitrix huge zou worden. Niemand heeft ooit Dennis Wolf daarvoor aangeklaagd hoor. Denk ik iig. Nu lach ik er om, toen was ik boos dat ik na een paar maanden nog niet buff was. Door schade en schande wordt men wijs, is iets van alle leeftijden.
Je hebt veel geleerd zeg je, maar kan jij ondertussen je eigen naam spellen?
 
Je hebt veel geleerd zeg je, maar kan jij ondertussen je eigen naam spellen?
Zeker kan ik dat. Zijn maar een paar letters die niet erg moeilijk zijn. Ik neem echter aan dat je semi-grappig doelt op mijn forumnaam. Deze is bewust gekozen gezien ik tall ( lang, relatief natuurlijk) en smal ( gewoon het Nederlandse smal) ben/was. Ik zag ooit de naam met dubbele L op 't eind op een ander forum. Vond dit een leuke aanpassing erop.
 
Zeker kan ik dat. Zijn maar een paar letters die niet erg moeilijk zijn. Ik neem echter aan dat je semi-grappig doelt op mijn forumnaam. Deze is bewust gekozen gezien ik tall ( lang, relatief natuurlijk) en smal ( gewoon het Nederlandse smal) ben/was. Ik zag ooit de naam met dubbele L op 't eind op een ander forum. Vond dit een leuke aanpassing erop.
Ik ook.
 
Back
Naar boven