MuscleMeat

Liverking (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weet jij wat er natty mogelijk is als je 24 uur heb om te trainen en eten? Ik niet. Tis niet zo dat die mr o is he.
Ik zie tren traps en een gh look 😄 maar hoop zo dat dit natty ook kan
Heb je ooit natural bodybuild wedstrijden gezien? Die gasten zien eruit als scharminkels vergeleken met Liver King, echt 0,0% kans dat dit natty is
 
Weet jij wat er natty mogelijk is als je 24 uur heb om te trainen en eten? Ik niet. Tis niet zo dat die mr o is he.
Ik zie tren traps en een gh look 😄 maar hoop zo dat dit natty ook kan
Indien je meer traint dan 90 min pd doe je toch iets verkeerd. 7 dagen pw trainen is ook niet het meest effectief.
 
Weet jij wat er natty mogelijk is als je 24 uur heb om te trainen en eten? Ik niet. Tis niet zo dat die mr o is he.
Ik zie tren traps en een gh look 😄 maar hoop zo dat dit natty ook kan
Hoop is nooit verkeerd, behalve in natural bodybuilding. :roflol:
 
Al die onzin figuren, wat een gezeik. als iemand tijdje of is(als dat al zo is) dan is ie ineens natural ?

Alle 'verboden' middelen die hij ooit heeft gebruikt tellen mee, of ie ergens niet positief is getest telt niet.
 
Al die onzin figuren, wat een gezeik. als iemand tijdje of is(als dat al zo is) dan is ie ineens natural ?

Alle 'verboden' middelen die hij ooit heeft gebruikt tellen mee, of ie ergens niet positief is getest telt niet.
Ik zet €7,50 in op LH + FSH <0.3
 
Weet jij wat er natty mogelijk is als je 24 uur heb om te trainen en eten? Ik niet. Tis niet zo dat die mr o is he.
Ik zie tren traps en een gh look 😄 maar hoop zo dat dit natty ook kan
Gast doe niet zo naief.

Hij claimt natty te zijn omdat z'n volgers zoals jij hem dan blijven volgen.
Daarom claimen zoveel influencers dat ze natty zijn, alles voor 't geld maar t zorgt wel voor natty's voor een vertekend beeld van wat er mogelijk is en in welke tijd
 
Gast doe niet zo naief.

Hij claimt natty te zijn omdat z'n volgers zoals jij hem dan blijven volgen.
Daarom claimen zoveel influencers dat ze natty zijn, alles voor 't geld maar t zorgt wel voor natty's voor een vertekend beeld van wat er mogelijk is en in welke tijd
Veel claimen het ook door/voor sponsorships.
 
Ab implantaten heeft hij niet, ab sculping/abdominal ethching lijkt wel mogelijk.

brobron:

Is wel goed channel tho
 
  • Like
Waarderingen: Boca
En dat op alleen kippenlevertjes.
 
Waarom zou je rauw vlees eten? 100.000 jaar geleden kwamen ze er al achter dat je beter vuur kan maken om je vlees te koken.
 
Weet jij wat er natty mogelijk is als je 24 uur heb om te trainen en eten? Ik niet. Tis niet zo dat die mr o is he.
Ik zie tren traps en een gh look 😄 maar hoop zo dat dit natty ook kan
Ik weet wel dat je geen 24 uur nodig hebt om te eten en trainen. Meer eten en trainen is niet meer beter. Zolang je geen enorm onregelmatige baan hebt met nachtdiensten, zwaar fysiek werk of continu ruim overwerken, heeft iedereen voldoende tijd om optimaal te eten en trainen.
 
Ik weet wel dat je geen 24 uur nodig hebt om te eten en trainen. Meer eten en trainen is niet meer beter. Zolang je geen enorm onregelmatige baan hebt met nachtdiensten, zwaar fysiek werk of continu ruim overwerken, heeft iedereen voldoende tijd om optimaal te eten en trainen.
Voor bepaalde sporten kan je de hele dag trainen.

Krachttraining is daar idd niet 1 van.
 
Waarom zou je rauw vlees eten? 100.000 jaar geleden kwamen ze er al achter dat je beter vuur kan maken om je vlees te koken.
Om dezelfde reden dat je je placenta zou eten. Dieren in de natoer doen het ook.
 
Ik heb die kerel ook wel eens primal as fuck zien speervissen in de zee.

Kwam die boven met een zoetwater vis in zijn mond. Lekker gewerkt pik.
 
Back
Naar boven