XXL Nutrition

Lockerz

:roflol:

Laatst bewerkt:
Ik zag dat jij iets van 12k ptz hebt ofso waarom is het nog nie gelukt om shit te redeemen bij jou?

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

btw 1402 punten boyss in 2 dagen :D
Ik wil zo een flippie cam

1510 money, :D

Heeft iemand iets gratis gekregen? Geloof het niet daarom..

Ik zag dat jij iets van 12k ptz hebt ofso waarom is het nog nie gelukt om shit te redeemen bij jou?
Weet niet waar je dat gezien hebt maar goed..
Heb alleen bij de redemption vorige maand wezen kijken.
Maar aangezien ze de belachelijk lage prijzen hanteerden van een jaar terug was het te druk om wat leuks te kunnen meepakken.
Ik hoop er deze maand wel doorheen te komen.

Weet niet waar je dat gezien hebt maar goed..
Heb alleen bij de redemption vorige maand wezen kijken.
Maar aangezien ze de belachelijk lage prijzen hanteerden van een jaar terug was het te druk om wat leuks te kunnen meepakken.
Ik hoop er deze maand wel doorheen te komen.
Hahaha ik weet veel Robert...**mhauahuahauahm **

Jij?

Je poste een paar screens van de spullen die je kan redemeen dus daar zag 12k ptz en de naam robert. :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

Btw lockerz invite nodig pm me :D

Ow daar. :roflol:

Nee ik had de screens van een ander forum getrokken.

Heb overigens 2K meer. :')

hoe werkt dat redeemen nou precies? hoeveel ptz voor een macbook bijv en hoe en wat?

Ik geloof hier helemaal niets van :)

je kan ook jezelf inviten hoor.. heb ik ook gedaan

als je z-lister of whatever bent krijg je dan bij tripple points dus dan 12 per filmpje?

Invite nodig pm me :D, je kan jezelf niet inviten das een bunch of bullcrap

hahaha 25 dollar itunes gift card redeemed toch nice :D

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

haha als je zag hoe snel ik alles typte jonge ongeloofelijk

Terug
Naar boven