MuscleMeat

Lockerz

redemption is live

Lol, de imac is er nog.

/Gefeliciteerd CXLBV

Laatst bewerkt:
Thanks, quick ass mofokker dat ik ben, ik had zo een toolbar. Geweldig ding hij piept zodra de redemption live is. En precies op tijd ook echt nice:roflol:
Alles is wel een stuk duurder dan ik dacht zeg...

Ja inderdaad, no way dat die 1K paypal in stock was. :roflol:

Heb het zelf verpest, me checker opende ptzplace maar er stond nog restocking, was zo verbaast dat ik pas na 10 seconde refreshde ofzo, ik op ptzplace, ik drukte op ipad, uitverkocht, werd ik geredirect, ik terug, ipod nano in stock, kon geen kleur kiezen (:roflol:!!!) eindelijk drukken, uitverkocht, shuffle in stock, uitverkocht, dan maar naar paypal, nog in stock, drukken, alle info invullen, drukken, uitverkocht, dan maar zo'n k*twallpaper :roflol:

Godver kan mezelf wel slaan, had in de tussentijd makkelijk paypal kunnen redeemen. :o

Laatst bewerkt:
damn... alles is 3x zo duur geworden..??

simpele ipod shuffle was 975 en nu 2925

ipad was 3675 en nu 11025

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Thanks, quick ass mofokker dat ik ben, ik had zo een toolbar. Geweldig ding hij piept zodra de redemption live is. En precies op tijd ook echt nice:roflol:
Alles is wel een stuk duurder dan ik dacht zeg...

wat voor toolbar is dat/waar kun je die weg halen?

Laatst bewerkt:
NO WAY!
De baas van lockerz twittert net dat de prijzen fout waren. :roflol:!!!!

http://twitter.com/ksavitt

Morgen nieuwe redemption OMG

Laatst bewerkt:
Die krijgen het verschil terug blijkbaar. Dure grap, 2 redemptions in 2 dagen. Hopelijk hebben ze nog wat over voor morgen. :o

Das echt smerig...ik wil me giftcard. En morgen moet ik trainen:mad: Bright side miss heb ik wel genoeg voor een flippy cam morgen :D

Laatst bewerkt:
Heb zelf een stand alone checker: [Link niet meer beschikbaar]

****! had itunes giftcard besteld
pff jij ook al, echt genaait eigenlijk, lekker boeiend of ze te hoge prijzen hebben gebruikt??? snap nie waarom ze dan helemaal opnieuw een redemption doen.
Ik dacht dat de prijzen zo hoog waren omdat je een tijdje 6ptz per video kreeg.

Sorry jongens, los je haat op het unlaunched lockerzforum zou ik zeggen: [Link niet meer beschikbaar]

Ze zijn al flink bezig. :roflol:

:roflol: grappig die mensen die zeggen dat je morgen niet kan redeemen als je vandaag iets heb geredeemed tenzij je een wallpaper hebt genomen...dat staat namelijk nergens

OOOW wacht, we krijgen gewoon onze giftcard :D, we krijgen het verschil van de ptz terug en morgen doen ze dan nog een redemption. Dan hebben andere nog een kansje tegen de normale prijs. Alsnog oneerlijk want ik had dan bijv een flippycam kunnen redeemen.

Laatst bewerkt:
Nee, hangen meer dan 100 verschillende ips aan die het controleren en het resultaat doorsturen aan jou.
Je kan aanvinken om dat dat ding af en toe met je eigen ip checked zodat lockerz geen argwaan krijgt als je opeens uit het niets inlogt op de redemption, maar die optie zou ik niet de hele dag laten draaien.

Shit is unfair, kijk die nieuwe prijzen...970 ptz voor een flippy cam en ik heb fokking 1300 betaald voor een 25 dollar itunes giftcard:rolleyes: echt echt smerig

Terug
Naar boven