Tabakstiaan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
redemption live, of toch niet? :')
/rofl, per ongelukg redemption aangekondigt toen het er niet was, ze hebben het bericht alweer weggehaald
flashhh

aaaah shits, alles moet in 1x goed man no second chance alhoewel gister wel, omdat de prijzen zo verassend hoog waren. Ik ging eerst naar electronica maar zag daar niets wat ik kon redeemen dus snel naar bwl en toen maar een itunes giftcard gekozen de rest was te duur of shittyGodver wat een bullshit, kreeg bij nano black melding dat m'n telefoonnummer niet goed was en daarna meteen uitverkocht,toen shuffle hetzelfde, 25 paypal en toen alles weg. :@

Shit zeg, had gewoon die nano gehad als ik niet me countrycode+prefix bij dat telefoonnummer had geplakt.
Ik ga die kathy nog wat baas mailen, nou is de shit aan.
wtff ik had gewoon 06 yada yada en dat was primmaja ik dacht ik maak er een internationaal nummer van van 0036.... of bestaat dat niet? :')
nee... dan moest het 031 zijn, maarja weetje dat voor de volgende keer, gewoon een 06 nummerheeft iemand nou al werkelijk ooit iets ontvangen dan?shit is alweer op dus, goed wou toch nog ff doorsparen..
iemand nog invite nodig?![]()
heeft iemand nou al werkelijk ooit iets ontvangen dan?
en dan bedoel ik iets duurs als ipod of xbox ofzo
QFT, this guy has some magic fingers.ik zit er 2 dagen op en heb een itunes 25 dollar kaart, stuur je mail maar per pm stuur ik je een special invite![]()