AndroidHealthClinic

Lockerz

Ach, je krijgt dan wel 650 ptz terug, kan je het volgende maand weer proberen. :D

True, ik weet in elk geval dat me progje werkt :D.
Strax testen voor de zekerheid.

Laatst bewerkt:
redemption live, of toch niet? :')

/rofl, per ongelukg redemption aangekondigt toen het er niet was, ze hebben het bericht alweer weggehaald

Laatst bewerkt:
redemption live, of toch niet? :')

/rofl, per ongelukg redemption aangekondigt toen het er niet was, ze hebben het bericht alweer weggehaald
:roflol: flashhh
flinke lag op de redeem site...als ik erop klik duurt het best lang voordat ie open gaat. Waarsch is iedereen aan het f5en :P

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Sorry, you're not in this redemption.

VERDOMME

Me checker werkt wel, als ik gister niet had redeemed had ik zeker nu een flippy cam :(

Laatst bewerkt:
Godver wat een bullshit, kreeg bij nano black melding dat m'n telefoonnummer niet goed was en daarna meteen uitverkocht,toen shuffle hetzelfde, 25 paypal en toen alles weg. :@

Godver wat een bullshit, kreeg bij nano black melding dat m'n telefoonnummer niet goed was en daarna meteen uitverkocht,toen shuffle hetzelfde, 25 paypal en toen alles weg. :@
aaaah shits, alles moet in 1x goed man no second chance alhoewel gister wel, omdat de prijzen zo verassend hoog waren. Ik ging eerst naar electronica maar zag daar niets wat ik kon redeemen dus snel naar bwl en toen maar een itunes giftcard gekozen de rest was te duur of shitty :(

Laatst bewerkt:
site is mega traag

Shit zeg, had gewoon die nano gehad als ik niet me countrycode+prefix bij dat telefoonnummer had geplakt. :(

Ik ga die kathy nog wat baas mailen, nou is de shit aan.

Shit zeg, had gewoon die nano gehad als ik niet me countrycode+prefix bij dat telefoonnummer had geplakt. :(

Ik ga die kathy nog wat baas mailen, nou is de shit aan.
:roflol: wtff ik had gewoon 06 yada yada en dat was primma

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

hahah takabstiaan but****t

ja ik dacht ik maak er een internationaal nummer van van 00316.... of bestaat dat niet? :')

Laatst bewerkt:
Naja KAK, tot volgende redemption. :o

shit is alweer op dus, goed wou toch nog ff doorsparen..

iemand nog invite nodig?:D

Iemand 2 wallpapers kopen?

:roflol: niceee

Ik heb een macbook pro geredeemed, invite nodig?
2eoiha9.gif

ik zit er 2 dagen op en heb een itunes 25 dollar kaart, stuur je mail maar per pm stuur ik je een special invite :D

Terug
Naar boven