AndroidHealthClinic

Lockerz

Yay ze shippen nu ook vanuit de shop naar Nederland. Nice !

Btw, over gebanned worden als je zelf e-mailadressen aanmaakt is bij mij nog niet gebeurd.. heb er nu 6 zelf gemaakt.. nog niks.
Ze controleren het op basis van ip, 2 of 3x op hetzelfde ip kan nog wel door familie e.d., je moet maar even zien of ze 6 accepteren.

wanneer krijg ik me fokking itunes giftcard, duurt wel heel lang zo, dit slaat nergens op.

Zijn er hier al mensen die iets ontvangen hebben of was dit gwn een scam? :roflol: Met een hoop mensen wat filmpjes en anecdotische verhalen verspreiden van mensen die iets gekregen hebben is niet moeilijk (dat was vroeger wat mensen altijd aankaarten die geloofde dat het echt was) was het na een paar dagen wel beu en geen zin om deze thread terug te gaan lezen.

Laatst bewerkt:
Zijn er hier al mensen die iets ontvangen hebben of was dit gwn een scam? :roflol: Met een hoop mensen wat filmpjes en anecdotische verhalen verspreiden van mensen die iets gekregen hebben is niet moeilijk (dat was vroeger wat mensen altijd aankaarten die geloofde dat het echt was) was het na een paar dagen wel beu en geen zien om deze thread terug te gaan lezen.
Totdat ik me giftcard krijg, ben ik sceptisch. Mja kheb ook echt letterlijk maar 2 dagen verspilt om die giftcard te krijgen, sommige mensen verspillen maanden en redeemen nooit iets:roflol:

Sowieso ga ik nooit die shop gebruiken, fokking 20 dollar betalen om in een redemption te komen waar als je redeemed je 2 jaar moet wachten voordat je jou prijs uberhaupt krijg:roflol: dats belachelijk.

Goed news boyz, ik ben approved :D

Dear Lockerz Member:

Congratulations! Your PTZ Place order for iTunes $25.00 has been approved!

If you live in the US, please allow 7-14 days for delivery once your item has shipped from our warehouse. If you live outside the US, please allow 14 to 21 days for delivery. Please note: members are responsible for all applicable taxes and duties (including, but not limited to, country-specific import duties and taxes). If you refuse the prize for any reason, penalties will apply.

If you ordered a Desktop, an electronic gift card or PayPal deposit, you should receive your code in 10-12 days.

Thanks for being a member of Lockerz. It's members like you who are helping us build the best site around. We look forward to offering you more amazing prizes, new features and even more ways to earn PTZ!

All our best,

The Lockerz Crew

Gefeliciteerd. Heb de mijne ook binnen. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

j/k :p

:roflol: wilde net vragen wanneer je die redeemed hebt

Goed news boyz, ik ben approved :D

Dear Lockerz Member:

Congratulations! Your PTZ Place order for iTunes $25.00 has been approved!

If you live in the US, please allow 7-14 days for delivery once your item has shipped from our warehouse. If you live outside the US, please allow 14 to 21 days for delivery. Please note: members are responsible for all applicable taxes and duties (including, but not limited to, country-specific import duties and taxes). If you refuse the prize for any reason, penalties will apply.

If you ordered a Desktop, an electronic gift card or PayPal deposit, you should receive your code in 10-12 days.

Thanks for being a member of Lockerz. It's members like you who are helping us build the best site around. We look forward to offering you more amazing prizes, new features and even more ways to earn PTZ!

All our best,

The Lockerz Crew

Wil eerst toch nog zien of je iets ontvangt, tot dan blijf ik skeptisch:p.

huh als ik naar die redeem pagina wil dan staat er dit:
"Sorry, you're not in this redemption"
wat betekent dat, dat ik moet wachten ofzo???

Ultimate wallpapers. :roflol:!!

Was een shopredemption overigens, kun je alleen als shopper in.

Nee, dat is gewoon een cadeautje voor shop-gebruikers. Er zijn ook gewoon general redemptions voor alle leden.

1 grote scam man dat Lockerz. Ik ben nog gestart toen een macbook 1400 punten was of zo. Heb je er 900 bij elkaar gesprokkeld, hup verhogen de points naar 30000 of zo. :P
Ik heb 1400 punten en doe er niks mee, wie wil ze kopen? :P

huh als ik naar die redeem pagina wil dan staat er dit:
"Sorry, you're not in this redemption"
wat betekent dat, dat ik moet wachten ofzo???
Lekker voor je, had je maar via mij moeten aanmelden heh

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Die ultimate wallpapers zijn epic bullshit, beetje 4 dollar betalen voor een stupid waardeloze wallpaper

Lekker voor je, had je maar via mij moeten aanmelden heh

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Die ultimate wallpapers zijn epic bullshit, beetje 4 dollar betalen voor een stupid waardeloze wallpaper
ja maar ik ben al lekker bijna z-lister! gna gna :D

Terug
Naar boven