Fitness Seller

Lockerz

wacht nog op een

hd flipcam,
50$ icard,
badcompany 2 ps3,
ds game (geen id meer welke)
25$ paypal..
nog iets meen ik..

:D::birthday:

ze zijn alleen traaaag

Wel chill hoor als je zoveel ontvangt ik ben er iig klaar, heb net een t-shirt voor een paar euro besteld en all me ptz gebruikt :p

ik had trouwens ook nog een mailtje gestuurd over die verdoete 24/7 toen kreeg ik dit terug, waarschijnlijk gewoon een automatische mail want ik vroeg iets heel anders.
Hey Lockerz Member,

Thanks for your email. We understand your frustration on the bidding system for
24/7. We are always looking at new ways to improve it and keep it fair for
everyone. We want to remind you that there are millions of members that use
Lockerz in any given day. Many of those millions will take time to make a bid
on 24/7. When that happens you will get outbid. It may seem like this is a
mistake, however, if a member bids on an item just as fast as you do, or
faster, you will be considered to be outbid because they got to the bid first.
Thank you for using 24/7, we will use your response to improve your experience.

:trollface:
:o Ik heb het wel met je te doen hoor. :D

Damn. Geef mij een invite :D ik check het vanavond eens uit

Wat is eigenlijk het voordeel van geinvite worden tegenover zelf inloggen (krijg je 500pt)

En kan je ook punten verdienen door op je smartphone in te loggen etc ? :D

Laatst bewerkt:
Damn. Geef mij een invite :D ik check het vanavond eens uit

Wat is eigenlijk het voordeel van geinvite worden tegenover zelf inloggen (krijg je 500pt)

En kan je ook punten verdienen door op je smartphone in te loggen etc ? :D

Geen meer, tijdje terug kon je alleen invite krijgen van iemand anders.
nu kun je het ook zelf doen.

ze hebben nog geen mobile app.. maar ja je kunt wel inloggen... krijg je normale punten voor, (wat je ook op pc krijgt)

ze hebben nog geen mobile app.. maar ja je kunt wel inloggen... krijg je normale punten voor, (wat je ook op pc krijgt)

Ondertussen ingelogd, toch nog wat vragen.

Ik krijg ptz om films te zien, jullie laten met andere woorden je PC op de achtergrond van die filmpjes kijken?

Je krijgt ook ptz door aan 'offers' te doen zoals games etc. Jullie doen er zoveel mogelijk mee dus?

Via mijn smartphone kan ik toch 24/24 filmpjes afspelen? Waar ik ook ben?

Als je je in logt krijg je 2 ptz. Kan je je 1000x per dag inloggen?

Hebben jullie verder nog tips en hints?

Mercii en karma voor de antwoorden :D

Ondertussen ingelogd, toch nog wat vragen.

Ik krijg ptz om films te zien, jullie laten met andere woorden je PC op de achtergrond van die filmpjes kijken? (instaleer google chrome en LPA)

Je krijgt ook ptz door aan 'offers' te doen zoals games etc. Jullie doen er zoveel mogelijk mee dus? nee doe ik niet aan mee

Via mijn smartphone kan ik toch 24/24 filmpjes afspelen? Waar ik ook ben?
geen id nooit geprobeerd

Als je je in logt krijg je 2 ptz. Kan je je 1000x per dag inloggen?
nee

Hebben jullie verder nog tips en hints?

Mercii en karma voor de antwoorden :D

.... antwoorden in rood;)

Nice merci.

Jullie geraken vooral aan punten door filmpjes te checken en je dagelijks in te loggen? Dus zoals ik al vroeg, wat zijn jullie tricks?

btw, check wat ik vond:

[Link niet meer beschikbaar]

Geen idee of het me een voordeel gaat brengen (ben nog niet helemaal mee met het systeem), maar het geeft alvast mogelijkheden.

Nice merci.

Jullie geraken vooral aan punten door filmpjes te checken en je dagelijks in te loggen? Dus zoals ik al vroeg, wat zijn jullie tricks?

btw, check wat ik vond:

[Link niet meer beschikbaar]

Geen idee of het me een voordeel gaat brengen (ben nog niet helemaal mee met het systeem), maar het geeft alvast mogelijkheden.

Ja,

google chrome en lpa (plugin die automatisch filmpjes wisselt..)
kapatcha invullen kan ook automatisch.. maar daar waag ik me niet aan..
kans dat je geband word.

geen id of die app werkt,. is geen officele iedergeval... (heb iphone dus kan het ook niet testen)

Heb dat automatisch captcha invullen weleens besteld uit nieuwschierigheid.
Duurt ongeveer 10 a 15 seconden voordat er ergens een chineesje je woord heeft ingevuld. :D

hoe krijg jij je prijzen flash, 24/7 of redemtpions?

Die android app is een nogo, werkt enkel op 1.5 android en welke oermens heeft dat nog.
Dat neemt niet weg dat ik via de browser op lockerz kan

En die addon moet je toch eens uitleggen, want ik ga niet 20 filmpjes 3x opzetten telkens. :p

Laatst bewerkt:
:roflol:

hoe betrouwbaar is dat?

denk dat OMNI (oid) wel het wachten waard zal zijn
Nouja betrouwbaar. Er worden alleen credits afgetrokken als het goed is ingevuld. Normaal is er maar 1 op de 20 oid fout. En dan probeert ie het gewoon opnieuw. :D

Ik zou LPA e.d. gewoon van de officiele site van firefox en chrome halen.

Nouja betrouwbaar. Er worden alleen credits afgetrokken als het goed is ingevuld. Normaal is er maar 1 op de 20 oid fout. En dan probeert ie het gewoon opnieuw. :D

Ik zou LPA e.d. gewoon van de officiele site van firefox en chrome halen.

Hmm ik begin hier maar vanalles te downloaden, maar weet niet goed waarom. Kan je misschien uitleggen wat ik download met die LPA en waarom het van toepassing is op lockerzzz?

2k ondertussen. :p

Je moet duidelijk de juiste filmpjes eruit kiezen. Sommigen zijn maar 6ptz waard, terwijl ik er al met 200 en 150 heb gehad..

Laatst bewerkt:
LPA is gewoon een PLAY manager, waarbij je dus achter elkaar video's kan kijken in 1 venster die je kan ordenen op lengte e.d.. Maar in principe kan lockerz het detecteren omdat je een flink aantal video's tegelijk opvraagt.

Niemand kan echt zeggen of er mensen gebanned door zijn.

En moet je dan niet telkens twee woorden invullen na zo'n filmpje?

Terug
Naar boven