AndroidHealthClinic

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
Nouja kort verslagje van de afgelopen dagen.

Vrijdagmorgen heb ik me dus gemeld in het ziekenhuis om mijn sinus pil aka fistel voor de 3e keer weg te laten halen. Echter achteraf bleek dat deze zich dusdanig had uitgebreid dat ik nu een extra gat in mun kont heb ter grotr van een tennisbal, heb er een foto van maar die bespaar ik jullie..
Aangezien dit verl verzorging vereist deelde ze me mede dat ik tot maandag in het ziekenhuis moest blijven. Gelukkig is het her tegenwoordig goed vol te houden met smartphone en ipad.
Ik heb geregeld dat ik bij elke maaltijd een extra portie krijg zodat ik goed aan mijn kcal kom, deden ze niet lastig over.

Als het goed is mag ik morgen naar huis en krijg ik thuiszorg.

Trainen zit er de komende weken cq maanden niet in...

Als iemand een foto wilt zien gooi maar email in karmaberichtje:D ken julliemfetishes en medische interesses niet

Nouja kort verslagje van de afgelopen dagen.

Vrijdagmorgen heb ik me dus gemeld in het ziekenhuis om mijn sinus pil aka fistel voor de 3e keer weg te laten halen. Echter achteraf bleek dat deze zich dusdanig had uitgebreid dat ik nu een extra gat in mun kont heb ter grotr van een tennisbal, heb er een foto van maar die bespaar ik jullie..
Aangezien dit verl verzorging vereist deelde ze me mede dat ik tot maandag in het ziekenhuis moest blijven. Gelukkig is het her tegenwoordig goed vol te houden met smartphone en ipad.
Ik heb geregeld dat ik bij elke maaltijd een extra portie krijg zodat ik goed aan mijn kcal kom, deden ze niet lastig over.

Als het goed is mag ik morgen naar huis en krijg ik thuiszorg.

Trainen zit er de komende weken cq maanden niet in...

Als iemand een foto wilt zien gooi maar email in karmaberichtje:D ken julliemfetishes en medische interesses niet

K*t man!
Ook al had je enigszins wel wat verwacht.

In ieder geval veel succes en veel beterschap nog!

Potverdomme bro, dat is echt ****ed up man. Net nu je zo lekker ging, damn. Maarja, it is what it is. Dan maar tijdje alleen curlen? :D

Chill las laatst een stuk op Chaos & Pain over 4x per week schouders trainen, now is your chance :D

Chill las laatst een stuk op Chaos & Pain over 4x per week schouders trainen, now is your chance :D

Haha, ff aankijken, denk eerst zowiezo weekje absolute rust

Ook ivm cns en shit, kan het zich op de wond focussen, ik merk toch wel dat mijn lichaam moet werken, heb in rust een hartslag van 90 waar deze normaal 65 is.. Ook wat koppijn. Kan ms ook van bloedverlies kome?

Klote man. Heb zelf vorig jaar ook 2 abcessen gehad achter elkaar waardoor er ook 2 maanden niet getraind kon worden.

En het k*tte aan zo'n wond is dat er al heel snel spanning op komt en je dus bijna niks kunt doen. Snel herstel toegewenst!

Klote man. Heb zelf vorig jaar ook 2 abcessen gehad achter elkaar waardoor er ook 2 maanden niet getraind kon worden.

En het k*tte aan zo'n wond is dat er al heel snel spanning op komt en je dus bijna niks kunt doen. Snel herstel toegewenst!

Ja dit is me 3e keer dus weet ondertussen wel wat kan en niet, alleen vorige keren hadden ze her gehecht en dan staat er meer spannng op als nu ze het open hebben gelaten

Thanks in ieder geval

Oke, bij mij hadden ze het ook open gelaten toen, en dan 2 maal daags laten spoelen door thuiszorg en nieuw gaasje enzo.

Wow da is zeker k*t, beterschap kerel!

Maar wel al eerder bevoorbeeld begonnen met curlen en borst?

Ideaal moment om ff flink de superdudenuit te hangen

1 weekje eerder misschien of zo, maar niet echt veel eerder. Omdat er op dat gebied toch wel een flinke spanning stond, ook tijdens het liggen wel wat

gewoon even de beachboy uithangen;)

1 weekje eerder misschien of zo, maar niet echt veel eerder. Omdat er op dat gebied toch wel een flinke spanning stond, ook tijdens het liggen wel wat

Mss had je een grotere wond of andere plek, die van mij is tennisbalgrote bovenin bilspleet

Mss had je een grotere wond of andere plek, die van mij is tennisbalgrote bovenin bilspleet

Die van mij was niet zo groot als een tennisbal iig. Duurde ook iets van 3-4 weken voordat ze goed waren per stuk. Meteen toen 1tje bijna genezen was kwam er precies eentje naast. Maar dat was achter mn ballen, ook een k*t plek dus

Die van mij was niet zo groot als een tennisbal iig. Duurde ook iets van 3-4 weken voordat ze goed waren per stuk. Meteen toen 1tje bijna genezen was kwam er precies eentje naast. Maar dat was achter mn ballen, ook een k*t plek dus

Hm ok, ja kheb een foto laten maken door de zuster haha, echt zieke shit

Nu snap ik wel dat ik hier moest blijven

Sucks man, hopelijk kan je gauw weer aan de bak.

K*t van je gapende gat sitchnation sterkte, hou wel die abs strak he.

Terug
Naar boven