XXL Nutrition

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
wendler cyclus ?? week 3, training 2 squat

squat
20x5
rekken
70x5
rekken
120x5

135x5
142.2x2 , 3 zat er niet in, dafuq.... ?
152.5 x1 doel x1 repout.... :(

**deadlift BBB
110x10
110x10
110x10
110x10
110x10

***** man jammer van die 2e werkset, werk met een te hoge max om te rekenen denk ik.. vorige training erg mooie repout maar dat was na rust, dit was met spiepijn van gister...

**
die 5x10 is epic zwaar, wat ben ik toch een mietje, conditioneel zwaar eigenlijk, kracht easy

Is ook k*t man 5 x 10 op de deadlift, zou dan eerder kiezen voor romanian variant

Is ook k*t man 5 x 10 op de deadlift, zou dan eerder kiezen voor romanian variant
khad het BBB artikel van wendler gelezen op t-nation en motiveerde me flink

en nu half uurtje achteraf was die 5x10 erg lekker, alleen daarna geen zin meer in meer assistance, no bullshit trainingen

mwoa voor massa doe ik het niet, maar wil ook weer iets fitter worden, word wel steeds sterker maar ook conditioneel steeds slechter

Ja ik ken het probleem man van dat conditionele, ****ed up hijgen als een molenpaard tussen je sets :roflol:

Morgen ff inkoopjes doen, ff naar zuid limburg om bij fitness seller pols wraps te halen en bij haefland sport wat schijfjes te halen en te trainen

2x25
2x20
en 4x10

moet meer 10 schijven hebben omdat ik om te pressen geen 15 of 25 kan gebruiken, dan zit ik tegen het dak aan in de kelder :roflol:

Jammer van de squat maar je kan niet elke training een top repout neerzetten, helaas.
5x10 DL klinkt ook wel pittig, maar zoals je zegt zal 't wel goed zijn voor je conditie.

naar Haefland sport gegaan in Brunssum om 130kg aan schijven op te halen en te trainen,

vannacht plotseling nachtdienst gehad, dus maar 3 uurtjes slaap gehad, epic spierpijn overal... ook borst en schouders nog van maandag, verwachtte een k*ttraining iig

maar viel best mee

Wendler cyclus ? week 3 training 3 bench

bench, semi paused
20x5
50x5
80x3
97.5x5, voelde hier al dat het easy ging worden
102.5x3, nog steeds
110x1 doel, 110x3 repout PR!
115 is laatste bench max

log
55x3
65x2
75x1
80xf, ging voor niks
80xf , rechts gelockt alleen links niet, voor het benchen had ik em easy gehad, 77.5 was oude pr

MP, 5x10
35x10
35x10
35x7, 8 fail
te verzuurd, kon niks meer, schouders helemaal op, autorijden viel me zwaar :roflol:

Mooi PR op je bench. Hoe chill is het al ze bij een gym een log hebben, damn. :o

Hupla weer PR :cool:

nouja zoals gebruikelijk de afgelopen dagen werd ik vanmorgen wakker met onbeschrijflijke spierpijn... ff nagedacht over training over te slaan, nee dus.

Warming up voelde al meteen k*tzwaar maar uiteindelijk zeeeeeeeeeeeer tevreden, gek dat ik met spierpijn dit kan presteren, mind over body

Wendler cyclus ?? week 3, deadlift

deadlift
70x5
120x5
150x3

180x5
190x3
200x1 doel, 200x3 repout PR!!!

squat
10x80
10x80
10x80
10x80
10x80

kapot,

wilde gaan squatten met 3 min rust tussen de setjes, lukte de eerste 2, daarna liep het op tot 6 min met als afsluiter weer als een kasplantje op de bank liggen.

Deze volume is goed voor me conditie, te lang niet gedaan

****ing nice deadlift kerel!!! Goed dat je toch bent gaan trainen man, dat onderscheid de jongens van de mannen. :thumbs:

****ing nice deadlift kerel!!! Goed dat je toch bent gaan trainen man, dat onderscheid de jongens van de mannen. :thumbs:
ben gaan trainen klinkt net alsof ik 50km moet reizen, ik hoef maar 3 stappen te zetten en ik sta in mijn squatrack vanuit de pc :D dat maakt de drempel iets lager

gaat goed man, nice pr's hoe bevallen de wraps? , en succes met je operatie;)

Nette trainingen! Abbo :)

Terug
Naar boven