Fitness Seller

Log Aron 2016

Wow heftig man... Erg klote, snel herstel gewenst!!

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat aangezien ik toch niet kan trainen ik de komende weken ga gebruiken om beetje te cutten, als ik hetzelfde eetpatroon zou doorzetten word ik nog vetter.

Denk dat ik eenzelfde schema ga volgen als vorige keer IF alleen iets lager in kcal aangezien ik 0 activiteitsfactor heb op het moment, zal afzien worden.

Mja krachtverlies zou er toch komen, dan maar krachtverlies EN vet verlies, kan ik hopelijk nk raw pl meedoen in de -93 in december...

hier ook fistel survivor :D

get well soon mate

Ga eten op 1550 kcal denk ik, met een activiteitsfactor van 0 blijft er niet veel over..

Waist meet zonder buik in te houden 117 cm :( , die gebruiken we als referentiepunt komende weken

Bw= 100 kg
hier ook fistel survivor :D

get well soon mate
Thanks mate, dit is mijn 3e en ergste keer, gelukkig krijg ik jonge dames als thuiszorg dat scheelt weken,

Laatst bewerkt:
Wist niet eens dat je dat terug kon krijgen ... heb destijds ook een krater a la een
sinaasappel gehad. Verschrikkelijk was dat als ze die watten/verbanden daar telkens
moesten uittrekken :)

Even geduld hebben nu en goed herstellen. Te snel terug beginnen en dat kan terug
open 'scheuren' zei mijn dokter.

Wist niet eens dat je dat terug kon krijgen ... heb destijds ook een krater a la een
sinaasappel gehad. Verschrikkelijk was dat als ze die watten/verbanden daar telkens
moesten uittrekken :)

Even geduld hebben nu en goed herstellen. Te snel terug beginnen en dat kan terug
open 'scheuren' zei mijn dokter.

Ja ik doe ff helemaal niks, wil er nu vanaf zijn, dan maar ff de gains opzij schuiven met pijn in mijn hart

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 11:26 ----------

huidige shape UB tenminste, benen kan je er wel bij fantaseren, heb ff geen zin om foto's te maken,

was op vakantie, kreeg een vol glas bier over me heen dus moest ff shirtje drogen, tuurlijk worden er meteen foto's geknipt van mijn sexy body

al het vet zit rondom me buik zoals u als geliefde lezert kunt zien
2vhul1i.jpg

Laatst bewerkt:
was op vakantie, kreeg een vol glas bier over me heen dus moest ff shirtje drogen, tuurlijk worden er meteen foto's geknipt van mijn sexy body

Situation, dat is echt de slechtste reden die ik ooit heb gehoord om te verklaren waarom je zonder shirt in de club loopt. :roflol:

Vind het vet trouwens echt wel meevallen hoor. Dus nu wil je nu weer 7+ kg kwijt proberen te raken voor het NK RAW?

Situation, dat is echt de slechtste reden die ik ooit heb gehoord om te verklaren waarom je zonder shirt in de club loopt. :roflol:

Vind het vet trouwens echt wel meevallen hoor. Dus nu wil je nu weer 7+ kg kwijt proberen te raken voor het NK RAW?

Mijn waist meet 117 cm vriend, waist versus heigt ratio geeft dat een vet % van 33% :roflol:
Meet je eigen waist maar eens ter vergelijking, wel volledig ontspannen, op die foto hou ik wss mijn buik in, standaardprocedure bij tshirt uit

Maar die reden was wel true story haha, als ik nu abs had zou ik altijd zo rondlopen :D

Hoe kan je nou een waist van 117 hebben man?

Ik ben 10cm kleiner, weeg 15 kg meer en aan de hand van die pic heb ik ook een pak
vet meer. En de mijne zit rond de 113. Heb je niets mis gemeten ofzo? :p

Hoe kan je nou een waist van 117 hebben man?

Ik ben 10cm kleiner, weeg 15 kg meer en aan de hand van die pic heb ik ook een pak
vet meer. En de mijne zit rond de 113. Heb je niets mis gemeten ofzo? :p

Ff opnieuw gemeten, waist van104 iets fout gegaan net

:roflol: wat ben je ook een idioot :D

zal toch flink krachtverlies opleveren cutten/zolang buitenspel staan, maja beter dat je er dan voorgoed vanaf bent.

Ik ga leven op 1400 kcal en wat fruit/groentes

Zelfde voedingsschema als eerst ongeveer

90 gram rijst
400 gram kip
250 gram zalm
100 gram tonijn

Dexaprine, vit d. Vit alles, glucosamine

Terug
Naar boven