Triple Aces
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2-3 maanden voor squat en deadlift
AbsK*t van je gapende gat sitchnation sterkte, hou wel die abs strak he.

Wow heftig man... Erg klote, snel herstel gewenst!!
, die gebruiken we als referentiepunt komende wekenThanks mate, dit is mijn 3e en ergste keer, gelukkig krijg ik jonge dames als thuiszorg dat scheelt weken,

Wist niet eens dat je dat terug kon krijgen ... heb destijds ook een krater a la een
sinaasappel gehad. Verschrikkelijk was dat als ze die watten/verbanden daar telkens
moesten uittrekken
Even geduld hebben nu en goed herstellen. Te snel terug beginnen en dat kan terug
open 'scheuren' zei mijn dokter.
was op vakantie, kreeg een vol glas bier over me heen dus moest ff shirtje drogen, tuurlijk worden er meteen foto's geknipt van mijn sexy body

Situation, dat is echt de slechtste reden die ik ooit heb gehoord om te verklaren waarom je zonder shirt in de club loopt.
Vind het vet trouwens echt wel meevallen hoor. Dus nu wil je nu weer 7+ kg kwijt proberen te raken voor het NK RAW?

Hoe kan je nou een waist van 117 hebben man?
Ik ben 10cm kleiner, weeg 15 kg meer en aan de hand van die pic heb ik ook een pak
vet meer. En de mijne zit rond de 113. Heb je niets mis gemeten ofzo?![]()
Ff opnieuw gemeten, waist van104 iets fout gegaan net

Maar die reden was wel true story haha, als ik nu abs had zou ik altijd zo rondlopen![]()

Ja waist is 104En dan zo fistpumpen door de club hè.
Maar wat Robke zegt, heb je niet toevallig om je reet gemeten ipv je waist?![]()

zal toch flink krachtverlies opleveren cutten/zolang buitenspel staan, maja beter dat je er dan voorgoed vanaf bent.

Kracht trekt weer snel bij hoor
Met een beetje geluk haal je me in![]()