Fitness Seller

Log Aron 2016

hahaha nou toch gefeliciteerd met die PR op deadlift, wist wel dat die er in zat, die 260 met iets hogere stang ging je vrij makkelijk af zaterdag. niet zo p*ssy doen en volgende keer 250 :cool:

Ga je altijd de "standaard" oefeningen doen? Of begin je daar gewoon mee de eerste week

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.583
hahaha nou toch gefeliciteerd met die PR op deadlift, wist wel dat die er in zat, die 260 met iets hogere stang ging je vrij makkelijk af zaterdag. niet zo p*ssy doen en volgende keer 250 :cool:
ja dit dus
Ga je altijd de "standaard" oefeningen doen? Of begin je daar gewoon mee de eerste week
Begin er mee, wat ik niet kan doen vervang ik. Bij de 2e cyclus wat meer dingen omgooien om de afwisseling erin te houden.We zien wel waar het schip strand. Ik ga op de ME dag in iedergeval geen 1rm meer doen voor een deadlift, maar gewoon naar een zwaar 2tje toe werken.

Congrats met PR, boss. En dat zonder chocomelk ... is het dan toch mogelijk PR's te maken zonder de godendrank?

Als je niet gecut had, had je de 250:trollface:

Netjes jongen;).

• #2.586
Goed PR, zoon van een halfgod.

Goedtoch;)

ofnie gino gewoon goed!

• #2.590
  • #2.591
cube method cyclus 1, week 1 , training 5, conditioning cq actief herstel, met rust, geen circuitvorm

- 2 min touwtjespringen
- foamrollen
- 200 meter rennen
-bw oefeningen
- rekken
- wandel naar veldje 500 meter
- 5x 30 meter sprint ( 50%)
-10x 30 meter sprint (moest op 70%, maar je gaat toch al snel hard, denk rond de 90%
- wandel naar huis 500 meter

comment : Wat filmpjes gekeken vooral over sprinttechniek, hier vooral op geoefend. Lichaam beetje wennen aan de belasting. Over tijdje ga ik hier vooraf gemaakte interval trainingen van maken. Opzich bevalt het me wel.

Lekker man die PR op deadlift

• #2.594
cube method cyclus 1 week 1 training 6, events @ raw power baarn samen met maurits en sven getraind, doel was events van oerzeeuw ff trainen zonder extreem zwaar te gaan, goed gelukt.

kleine log
50x5 strict
65x3 strict x2 push
75x5 push

ifsa
75x1 strict
85x4 push ?

yoke
150x30m
200x30m , 1 drop op heenweeg, verloor balans
250x15 m, ging goed
200x30m, goed

tireflip 280kg
wat setjes van 2-4 reps en hoop singles b2b.

stones
90kg @ 1.43
110 @ 143
110 @ 143
110 @ 143
2x110 @143
110@143
ging lekker explosief, technisch zijn ze echt niet slecht. Wat tips van Gijs gehad.

comment : Lekker getraind, het hoeft niet perse alles tot het gaatje en PR gericht te zijn om een goeie training te hebben

Laatst bewerkt:
Netjes!

Ging goed bij je ja!

• #2.599
Cube method, cyclus 1 , week 2 , training 1Squat RE

warming up:
2 min touwtjespringen
back en legs foam rolling
BW oefeningen : Leg swings, fire hydrants, BW squats en static lunges
kettlebell swings

squat Beltless
70x5
100x5
120x5
130x8 , met over

lunges
bwx15
bwx15
bwx15

seated calve raisemet dumbell van 42kg op knie
25x
25x
25x

comment : misselijk, wel tevreden over squats. Totaal geen pijn in knieen, denk dat deze uitgebreide warming up zijn vruchten afwerpt.

Nice work, copper.

Terug
Naar boven