XXL Nutrition

Log Aron 2016

Do you even Limburgse vlaai ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.724
was begonnen met squatten maar rug zat nog helemaal vast van die deadlift grind, kreeg het ook niet los gefoamrolled. Om erger te voorkomen dus maar gekapt.

dalijk rondje rennen :(

Rennen is anders ook niet leuk voor je rug :p

Hee ik wist niet dat je ook een echt log had!

• #2.727
Rug is alweer bijgetrokken. Deze week beetje hardgelopen en gerust voor zaterdag. Denk niet dat ik die 24 uur ga volhouden, maar uitval met kapot knie

• #2.728
Zo de 24 uursloop overleeft,

Wat ik netto gelopen heb zijn 8 of 9 rondes van 2,2 kilometer. Snelste tijd was 12 min en traagste 14 :o .

Veel pijntjes die ik eigenlijk wel verwacht had, maar viel wel mee. Verzuring was killing, en de spierpijn + weinig slapen + dik zijn.

Leek wel echt een r*tard als ik voorbijgevlogen werd door die prof lopers die 8 minuten per rondje liepen.

Wel een leuke ervaring en voor het goede doel !

Laatst bewerkt:
die ecto's zijn gebouwd om lange afstanden te lopen, jij niet.

Kun je niet onderuit. Zij hebben de aanleg niet om heavy shit te liften, jij wel.

Accept that bro.

Mooi gedaan wel.

Kun je niet onderuit. Zij hebben de aanleg niet om heavy shit te liften, jij wel.

Accept that bro.

Mooi gedaan wel.

Voor zijn werk is het wel mooie reclame dat het publiek een dikkerd ziet rennen :roflol:

Ben trots op je Aron :kiss: :kiss:

Goedzo!

Mooi dat je heel bent gebleven !

netjes hoor, je hebt t toch maar mooi volgehouden al die rondes!
Had je nog veel sponsorgeld bij elkaar gekregen?

in b4 nandrolone for recovery :trollface:

Waarom had je trouwens niet geantwoord op men karma? Anders had ik wel wat overgeschreven

Ik kom ook even je anus schoonlikken Diaephi!

Goed gedaan man, ik ben trots op je, super prestatie, TOPPPERTJEEEEEUUHHHH, JE BENT EEN WINNER!

ja goed gedaan man, ik heb trouwens een tip voor je als je veel pijn hebt en niet meer kan lopen.

je moet dan de hele dag in bad gaan liggen, schijnt te helpen

:trollface:

• #2.738

Accept that bro.

Mooi gedaan wel.
ja dat weet ik :) thx

Voor zijn werk is het wel mooie reclame dat het publiek een dikkerd ziet rennen :roflol:

Ben trots op je Aron :kiss: :kiss:
er waren er heel veel die niet hadden gedacht dat ik het zo lang ging volhouden iig :D

Thx
Mooi dat je heel bent gebleven !
ja gelukkig haha

netjes hoor, je hebt t toch maar mooi volgehouden al die rondes!
Had je nog veel sponsorgeld bij elkaar gekregen?
15 hele euros, waarvan 10 van xyzyxyxyxy :D
in b4 nandrolone for recovery :trollface:
:roflol:
Waarom had je trouwens niet geantwoord op men karma? Anders had ik wel wat overgeschreven
:(
Ik kom ook even je anus schoonlikken Diaephi!

Goed gedaan man, ik ben trots op je, super prestatie, TOPPPERTJEEEEEUUHHHH, JE BENT EEN WINNER!
haha thx

ja goed gedaan man, ik heb trouwens een tip voor je als je veel pijn hebt en niet meer kan lopen.

je moet dan de hele dag in bad gaan liggen, schijnt te helpen

:trollface:
Hele dag huilen in bad nu ja, kan bijna niet meer lopen van de spierpien. Dit heb ik zelfs van een retarded bodybuild leg training nog nooit gehad zoveel spierpijn

• #2.739
deload

lichte squats en calve raises gedaan

Goeie training, flink geconfused dit weekend

Terug
Naar boven