MuscleMeat

Log Aron 2016

Meer poeder op je kleren dan Lindsay Lohan

Goeden wedstrijd wel, kun je ieder geval laten zien wat je doet en krijg je geen gewicht hef associaties meer

Proficiat bro!

Goede wedstrijd gedraaid. Dankzij jouw hars op die tire toch nog wat makkelijker reps kunnen doen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.684
wat een k*tfarmers zien dat eruit, respect brah!!!
Ja en farmers is al een van mn slechtste events, dus 1-1= 0 :o
Thx gij ook bro
Thx bro
Tijdens een cut een wedstrijd, pfff. Respect.
Volgens mij heb je wel wat moeten inleveren maar dat is ook niet zo gek.
Nu weer back on track!
ik woog gistermorgen 103,9 kg, dus dat was eigenlijk maar 1,3 kg meer dan 2 dagen ervoor, viel er, te merken. Thx

bij de car dl lijk je op johan langhorst
:D
Zal morgen even precieze resultaten erop zetten. Je bent volgens mij op 1 punt achter bart zevende geworden.
Mooie wedstrijd gedraaid man.
Thx pap
Meer poeder op je kleren dan Lindsay Lohan

Goeden wedstrijd wel, kun je ieder geval laten zien wat je doet en krijg je geen gewicht hef associaties meer
Thx
Thx arno
Goede wedstrijd gedraaid. Dankzij jouw hars op die tire toch nog wat makkelijker reps kunnen doen!
Nja die hars, weet niet of het positief was hoor. Thx iig, jij hebt ook goed gestreden

Weer een ervaring erbij; goed gedaan Aron :)

Menige mensen vertelde me dat zaterdag een heavy duty day was.

Ik hele dag op call of duty spelen, maar heavy kwam er niet in, dus ik stopte. :(
Dan luisterde ik maar naar heavy metal, maar terug kwam de heavy er niet terug in voor. :(
Ik ging naar de plaatselijke truck verdeler, maar heavy ? nope, kwam er niet in voor. :mad:

Dan kwam ik op het internet. En zag op gezichtenboek je filmpje van je wedstrijd. DIT WAS FREAKING HEAVY :eek: :eek:

Ik zat op het puntje van mijn stoel, ****ing heavy. Ik juichte en riep en brulde je naar de overwinning.
****ing heavy.

Hierbij, 3 heavy points voor u :cool:

nxqgcn.jpg

• #2.688
Bedankt voor het medeleven glecky :roflol:

goed gedaan allemaal

• #2.690
nou nog maar ff een uitgebreid verslagje van de wedstrijd.

2 weken onderweg geweest met cutten, was al circa 5 kg kwijt, woensdag weer begonnen met creatine laden en donderdag en vrijdag flink carbs gegeten. Woog zaterdagmorgen ongeveer 103,9 kilo. Maar voelde me toch opzich wel sterk.

Car deadlift

Had 3e ingeloot dus kon even de kat uit de boom kijken bij bart en maurits. Voor het eerst ook eens straps gebruikt aangezien er nog farmers gingen volgen. Uiteindelijk 12 reps uitgetrokken, geen idee hoe zwaar het was, het voelde als 180-190 kg. Maar heel anders als een normale deadlift. Was hier redelijk tevreden mee.

5e plaats

Yoke250kg

niet mijn onderdeel en de car deadlift zat nog flink in de benen. Conditioneel gezien was ik wel redelijk snel hersteld, dat beetje cardio heeft toch de trick gedaan. Ook even de kat uit de boom kunnen kijken. Eerste 15 meter gingen steady, probeerde eigenlijk niet te snel te gaan. Terugweg hetzelfde, maar misstapte me een beetje waardoor ik evenwicht verloor en niet meer kon herpakken, 1 keer gedropt en toen snel uitgelopen. zag achteraf dat ik mij knee sleeves om de schenen had, ook vrij dom.

42 s ofzo.

6e plaats

Loglift 85kg amrap
Hetgeen wat ik met cutten het eerste merk, press power. Ik mikte op 5 reps. Helaas maar 4 gelukt. Achteraf gezien had ik de log niet terug moeten leggen naar 4 maar meteen door moeten pressen. Ook stond ik met mijn voeten weer veels te ver uit elkaar.

gedeeld 6e met bart
farmers 100kg, 40 meter

Tja, grip, mijn zwakste punt. Ik zal een enkeling voor me struggelen en de moed zakte me al een beetje in de schoenen. Eerste 10 meter gingen steady, toen een turn en nog 10 meter gelopen tot dat ik em dropte. Nog 3 keer uitgetild voor een meter te lopen mar had weinig zin meer.

8e plaats.

Tyre flip280kg, 8 flips

Had echt zin om lekker te flippen, vorige keer met een 280 kg band bij RPB ging het echt lekker dus had zin om een scherpe tijd neer te zetten. Wat een deceptie was de eerste flip die harstikke moeizaam ging, daarna gingen ze steeds beter maar allemaal niet in 1 beweging. Uiteindelijk uitgefipt binnen 1 minuut 9 seconde

5e plaats, net paar tiende seconde sneller dan alex :o

Stones 110 kg op borst hoogte, wat voor mij 1.40 meter was.

Had ik eigenlijk ook wel zin in, 4 keer gingen er redelijk op en toen de 5e een close fail. Stone klapte tegen mijn borstkas aan en alle lucht ging in een keer uit mijn lijf en verkrampte helemaal. Heb er nu met hoesten nog steeds last van :rolleyes:

6e plaats.

overal 7e uit 11 geworden. Props aan Bart die me eindelijk heeft weten te verslaan, werd tijd ook dat deze dikkerd op zijn fl**ker kreeg:D Stones zou trouwens wel een pr kunnen zijn geweest

Leerpuntjes : Net als na limburger, grip moet beter, core moet sterker. Tyres moeten explosiever. Legdrive moet beter bij log.

vandaag opgestaan met de dikste spierpijn ever, mijn hele rug zit vast en ik loop als quasimodo. Dalijk even lichte hersteltraining doen om te doorbloeden.

• #2.691
cube cyclus 2 , week 1 , training 1 Squat Speed

Squat30 seconden rust
90x2
90x2
90x2
90x2
90x2
90x2
90x2
90x2
90x2
90x2

snatch grip deadlift 1e keer
70x10
70x10
70x10

kettlebell swing
24x15
24x15
24x15

seated dumbell calve raise
62x25
62x25
62x25

comment : lekker getraind

Goeie wedstrijd gedraaid diaephii

• #2.693
cube method cyclus 2, week 1, agility

-510 meter ''sprint '' , 1 minuut 40 seconde.
- touwtjespringen
-bw oefeningen
- rekken

- agility ladder drills
-cone drills

comment : ga deze trainingen niet heel uitgebreid meer uitwerken, blijft eigenlijk steeds hetzelfde

• #2.694
cube method cyclus 2 , week 1 RE Overhead
BW = 102,4

warm up

Strict log
65x5
65x9 , 10 had mss gekund, maar probeer 100% van fail weg te blijven

incline log press
67.5 x10
67.5 x10
67.5 x10 , ''pr''

floor press
70 x8
70 x8
70 x8

triceps pushdown2s pause @lockout
5 x10
5 x10
5 x10

side raise
5 x12 l/r
5 x12 l/r
5 x12 l/r

Shoulder towel dislocations

comment : Best tevreden, ook de strict log viel me niet tegen

Laatst bewerkt:
Zo die kilo's ben je zo weer kwijt.
Mooi met de log gespeeld, mis het wel.

Is der ook een vorm in vooruitgang met dat agility schema? Of moet je gewoon zelf gewoon knallen en zo
goed mogelijk eruit komen?

• #2.698
Is der ook een vorm in vooruitgang met dat agility schema? Of moet je gewoon zelf gewoon knallen en zo
goed mogelijk eruit komen?

Het gaat allemaal steeds sneller tijdens de oefeningen, dat is de vooruitgang die je wil hebben. Verder ben ik veel bewuster met voetenwerk bezig gedurende de hele dag, door die agility ladders. Als ik van de kamer naar de keuken loop maak ik in mijn hoofd al een plan voor voetplaatsing.

• #2.699
Cube , cyclus 2 , week 1 , training 3 ME Deadlift

Deadlift
70x5
120x3
150x3
180x1
200x1
225x2 , pr 3 niet geprobeerd, van fail wegblijven, was mss wel gelukt

hangclean
40x20