nou nog maar ff een uitgebreid verslagje van de wedstrijd.
2 weken onderweg geweest met cutten, was al circa 5 kg kwijt, woensdag weer begonnen met creatine laden en donderdag en vrijdag flink carbs gegeten. Woog zaterdagmorgen ongeveer 103,9 kilo. Maar voelde me toch opzich wel sterk.
Car deadlift
Had 3e ingeloot dus kon even de kat uit de boom kijken bij bart en maurits. Voor het eerst ook eens straps gebruikt aangezien er nog farmers gingen volgen. Uiteindelijk 12 reps uitgetrokken, geen idee hoe zwaar het was, het voelde als 180-190 kg. Maar heel anders als een normale deadlift. Was hier redelijk tevreden mee.
5e plaats
Yoke250kg
niet mijn onderdeel en de car deadlift zat nog flink in de benen. Conditioneel gezien was ik wel redelijk snel hersteld, dat beetje cardio heeft toch de trick gedaan. Ook even de kat uit de boom kunnen kijken. Eerste 15 meter gingen steady, probeerde eigenlijk niet te snel te gaan. Terugweg hetzelfde, maar misstapte me een beetje waardoor ik evenwicht verloor en niet meer kon herpakken, 1 keer gedropt en toen snel uitgelopen. zag achteraf dat ik mij knee sleeves om de schenen had, ook vrij dom.
42 s ofzo.
6e plaats
Loglift 85kg amrap
Hetgeen wat ik met cutten het eerste merk, press power. Ik mikte op 5 reps. Helaas maar 4 gelukt. Achteraf gezien had ik de log niet terug moeten leggen naar 4 maar meteen door moeten pressen. Ook stond ik met mijn voeten weer veels te ver uit elkaar.
gedeeld 6e met bart
farmers 100kg, 40 meter
Tja, grip, mijn zwakste punt. Ik zal een enkeling voor me struggelen en de moed zakte me al een beetje in de schoenen. Eerste 10 meter gingen steady, toen een turn en nog 10 meter gelopen tot dat ik em dropte. Nog 3 keer uitgetild voor een meter te lopen mar had weinig zin meer.
8e plaats.
Tyre flip280kg, 8 flips
Had echt zin om lekker te flippen, vorige keer met een 280 kg band bij RPB ging het echt lekker dus had zin om een scherpe tijd neer te zetten. Wat een deceptie was de eerste flip die harstikke moeizaam ging, daarna gingen ze steeds beter maar allemaal niet in 1 beweging. Uiteindelijk uitgefipt binnen 1 minuut 9 seconde
5e plaats, net paar tiende seconde sneller dan alex
Stones 110 kg op borst hoogte, wat voor mij 1.40 meter was.
Had ik eigenlijk ook wel zin in, 4 keer gingen er redelijk op en toen de 5e een close fail. Stone klapte tegen mijn borstkas aan en alle lucht ging in een keer uit mijn lijf en verkrampte helemaal. Heb er nu met hoesten nog steeds last van
6e plaats.
overal 7e uit 11 geworden. Props aan Bart die me eindelijk heeft weten te verslaan, werd tijd ook dat deze dikkerd op zijn fl**ker kreeg

Stones zou trouwens wel een pr kunnen zijn geweest
Leerpuntjes : Net als na limburger, grip moet beter, core moet sterker. Tyres moeten explosiever. Legdrive moet beter bij log.
vandaag opgestaan met de dikste spierpijn ever, mijn hele rug zit vast en ik loop als quasimodo. Dalijk even lichte hersteltraining doen om te doorbloeden.