MuscleMeat

Log Aron 2016

die one arm dumbell press heeft sowieso amper nut om te trainen, gezien als de dumbell anders ligt het bijna een compleet andere lift word... kraad je meer aan:
1) gewoon sterker worden op (barbell of log) overhead press
2) triceps versterken
3) elke event training die dumbell ff pakken, al laat je hem maar ff op je schouder liggen

xx

en van waar deze logica ? dus dumbell laten liggen, omdat als je het frequent doet, je er ni sterker op zou worden?

Brb, heavy lunges doen voor veel betere deadlift

zeker wel db doen, maar een plate loaded dumbell tov onze circus dumbell is hetzelfde als farmers deadlift oefenen voor je conventional deadlift: het zijn we dezelfde spiergroepen zo'n beetje, maar toch geheel anders

ik begrijp m ook niet, heeft amper nut om te trainen maar je moet m wel elke event training doen?

Die circusdumbell ligt inderdaad heel anders maar het kan imo geen kwaad om met je eigen dumbell te oefenen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.448
ga vooral verder met discussiëren :popcorn2:

Wendler week 3

lichaam is naar de k*t, pijntjes en spierpijn...
deadlift

70x5
120x5
150x3
180x1
200x1
220x1
geen repout geprobeerd, ook 5 en 3 setjes overgeslagen ivm spierpijn

squat atg en paused
60x10
60x10
60x10
easy

log clean
65x8
65x8

fat dumbell row
50x10 l/r + hold
pols ram naar de k*t

wide grip hammer pullup
bw x12
bw x 12
bw x12

plankje
bw + zus (53kg) x 45 sec
bw + zus (53kg) x 45 sec

toen nog ff op de grond rollen en kreunen etc PR

comment : voel me naar de k*t. zo ff zonnenbanken en warm bad lekker de baard wassen

Laatst bewerkt:
zeg je zus dat ze meer moet eten :P

beter vandaag rust kunnen pakken en morge lb :o

drukke planning hoor

in, omdat je brede boi bent enzo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.460
vandaag rustdagje

vanaf vorige week zaterdag al best pijn aan mijn pols aan pinky side. Vooral als ik de hand moet draaien, dus voor curls, mixed grip deadlifts, chinups. Word niet minder en lijkt erger te worden. Morgen toch ff huisarts bellen, denk peesonsteking oid.

wa een mietje ben ik ook

Terug
Naar boven