Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en voelt niet verkeerdWow jij blijft sterker worden zeg!
#yolo#swag#belieber#mileyforprez
lol je weegt 15kg meer en doet dubbel mijn gewicht met chins... feeling bad![]()
legdrive kweken
anders even oefenen met een wat lichter stone, 80 hebben ze bij powerbase
Thx rob

thx'
wendler yolo training
beetje jack shit, MP tot 85x1, ****ing zwak en licht vandaag, 2 dagen wat ziek geweest en BW verloren![]()
jij ook al?
heb het ook gehad, kracht is daarna altijd wat minder. gewoon volgende week 85 opnieuw doen en een PR pakken, jij kan dat
hun onder de wol jij! uitrusten en je laten verwennen, goed bijkomen en je dan pas weer uitsloven met de gewichtjes!
gvd komt echt niet gelegen maar zonde van het kaartje als ik ziek thuis blijfHoelaat ben je hier ?
Morgen een festival helaasgvd komt echt niet gelegen maar zonde van het kaartje als ik ziek thuis blijf

En betreffende dat festival, bah balen jong.
Extra reden om nu vroeg onder de wol te gaan.
joa mer wits wie det geit he, mekkeliker gezag es gedoan
da mos u nit zeevere wa jong! Hup de biezen pakke (neh, nit d'r Ron) dieng vot noa boave beweëge, teng poetse, douche en die bed in goa. Taugedekt wuërde en ee verhoalke vuurgeleëze kriege zunt da nog optioneel. En da.....eugskes tauw, schnavelkes tauw en sloap z8.
train al lang genoeg om zoiets gewoon te kunnen accepteren iddhoort erbij, vergeef jezelf, eet netjes en volgende keer beter!
train al lang genoeg om zoiets gewoon te kunnen accepteren idd
ofcourse