Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb zelf al 20 reps gedaan op dips en dat was zuur als een mofo, maar de ROM van een Bench is klein en de oefening makkelijk dus 20 reps zou makkelijk moeten lukken. Kzou het zelf beperkt houden tot één goeie set en die dan te proberen.
20 reps lijkt me enkel ongeschikt voor technische bewegingen, een PC, snatch en de strict press reken ik daar ook bij.
Jij grijpt ook echt elke kans aan om op te scheppen over je 20 herhalingen op dips opschepperig klootzakje.
ik laat me niet de les spellen door een man die, zelfs met kennis van de coïtusuele agressiviteit waarmee woerden vrouwelijke eenden terroriseren, die immorele beesten nog steeds gaat voederen.
en in de rechterquad een iets kleinere
morgen weer eens ff naar de huisarts bellen, heb in mijn linkerquad een gezwel van z'n 10 cm diameter zittenen in de rechterquad een iets kleinere
inbe4 ik ga dood![]()

In je koppie ook schattieik heb dat in beide schenen man, kan geen kwaad, heb ik al jaren