Fitness Seller

Log Aron 2016

Goed de mossels geactiveerd zo te lezen, goed bezig

ik heb zelf al 20 reps gedaan op dips en dat was zuur als een mofo, maar de ROM van een Bench is klein en de oefening makkelijk dus 20 reps zou makkelijk moeten lukken. Kzou het zelf beperkt houden tot één goeie set en die dan te proberen.
20 reps lijkt me enkel ongeschikt voor technische bewegingen, een PC, snatch en de strict press reken ik daar ook bij.

Voor het eerst in mijn miezerig leven ben ik het eens met onze zwarte broeder (in de strijd tegen obesitas)

ik heb zelf al 20 reps gedaan op dips en dat was zuur als een mofo, maar de ROM van een Bench is klein en de oefening makkelijk dus 20 reps zou makkelijk moeten lukken. Kzou het zelf beperkt houden tot één goeie set en die dan te proberen.
20 reps lijkt me enkel ongeschikt voor technische bewegingen, een PC, snatch en de strict press reken ik daar ook bij.

Jij grijpt ook echt elke kans aan om op te scheppen over je 20 herhalingen op dips opschepperig klootzakje.

Jij grijpt ook echt elke kans aan om op te scheppen over je 20 herhalingen op dips opschepperig klootzakje.

ik laat me niet de les spellen door een man die, zelfs met kennis van de coïtusuele agressiviteit waarmee woerden vrouwelijke eenden terroriseren, die immorele beesten nog steeds gaat voederen.

ik laat me niet de les spellen door een man die, zelfs met kennis van de coïtusuele agressiviteit waarmee woerden vrouwelijke eenden terroriseren, die immorele beesten nog steeds gaat voederen.

Ik voer ze heel niet meer man, ik ga er tussen staan en voer mezelf met brood.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.307
deadlift
70x5
120x5
150x5
180x3
200x3
200x3

front squat
60x10
60x10
60x15

pullup
10x
10x
10x

verder nog wat voor grip gedaan

comment : laffe gare training zo na de nachtdienst, brak

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

morgen weer eens ff naar de huisarts bellen, heb in mijn linkerquad een gezwel van z'n 10 cm diameter zitten :o en in de rechterquad een iets kleinere

inbe4 ik ga dood :(

• #4.309
foam roll je wel?

ik heb dat in beide schenen man, kan geen kwaad, heb ik al jaren

• #4.313
Realiseerde me net dat dit precies de plekken waren waar mijn benen blauw waren van de duckwalk. Oorzaak gevonden dus.

haha ja, had ik ook

• #4.315
extra volume voel ik in mijn lichaam, heb zowaar nog spierpijn in mijn borst van vrijdag, en ontzettend in bovenrug van zondag.

vanmiddag: crossfit training, bij een collega thuis, hadie me voor uitgenodigd

-Opgewarmd met battle ropes, 20 sec werken, 20 sec rust. 10 sets

- Daarna wod zegmaar,

ronde 1 : 100 kg trap bar walk , 6 meter, opnieuw uittillen, 4 meter, opnieuw uittillen, 4 meter. 10 wall balls. 6 meter trap bar. 10 burpees.

ronde 2 : 100 kg trap bar walk , 6 meter, opnieuw uittillen, 4 meter, opnieuw uittillen, 4 meter. 10 wall balls. 6 meter trap bar. 10 burpees.

Ronde 3 t/m 9: 100 kg trap bar walk , 6 meter, opnieuw uittillen, 4 meter, opnieuw uittillen, 4 meter. 5 wall balls. 6 meter trap bar.

Ronde 10: 100 kg trap bar walk , 12 meter + hold . 5 wall balls, 5 burpees.
1000 doden gestorven

- Bungee cord sprints, 6 meter. 8 werksets van 15 seconden met 20 seconden rust. Soort truckpull zonder touw dit.
100 doden gestorven

training van vanavond

military press
20x5
40x5
60x5
70x3
75x3
80x3 minimum, 80x5 repout, niet tot fail gegaan.
nice

comment : vanmiddag lekker stuk gegaan, die 5 reps op de 80 military press had ik niet echt meer verwacht.

lees ik crossfit <3
lief van je collega trouwens, gezellig ook!

lekkere mp's ook!

• #4.317
echt gezellig was het niet :roflol: kapot gaan op een te hete zolderkamer

out,,,, crossfit wtf man, wtf,,,,?

Trainen na of in je nachtdienst serie is bout! Crossfit is goed voor je conditie en aangezien ze op jou werk met die fitheid testen gaan starten is dat nooit weg....

Terug
Naar boven