AndroidHealthClinic

Log Aron 2016

Goed dat je zo'n contest 'oefent'!. Maar tijdens een contest ben je wel langer bezig dan 2.5h dus veel meer rust. :D

Wat is je bw? Had je 340?

Nice iig, generale repetitie rules ik ga naar Tilburg met de gedachte vorige week wo te kopiëren, enkel op dl ga ik maybe nog wat spelen zo gauw ik over de grens ben.

Goeie training!
nice deadlift!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.824
Goed dat je zo'n contest 'oefent'!. Maar tijdens een contest ben je wel langer bezig dan 2.5h dus veel meer rust. :D

Yup dat weet ik !

Wat is je bw? Had je 340?

Nice iig, generale repetitie rules ik ga naar Tilburg met de gedachte vorige week wo te kopiëren, enkel op dl ga ik maybe nog wat spelen zo gauw ik over de grens ben.

BW was 102,6 had 10kg meer nodig voor de 340.
Goeie training!
nice deadlift!

thx !

ja, maar goed, als er bij wijze van spreken 5 uur zit tussen je eerste squat beurt en laatste deadlift beurt, dan is het toch echt erg lastig om energiepeil op niveau te houden. Heb zelf wel meegemaakt dat ik om 12.30u begon met squatten en om 19u klaar was met deadliften. Dan ben ik liever toch gewoon in 2,5 uur klaar.

Zal nu niet zo lang duren denk ik omdat er vooralsnog niet zo veel deelnemers staan ingeschreven. Hangt er ook nog van af of er in groepen getild moet worden of niet.

ja, maar goed, als er bij wijze van spreken 5 uur zit tussen je eerste squat beurt en laatste deadlift beurt, dan is het toch echt erg lastig om energiepeil op niveau te houden. Heb zelf wel meegemaakt dat ik om 12.30u begon met squatten en om 19u klaar was met deadliften. Dan ben ik liever toch gewoon in 2,5 uur klaar.

Zal nu niet zo lang duren denk ik omdat er vooralsnog niet zo veel deelnemers staan ingeschreven. Hangt er ook nog van af of er in groepen getild moet worden of niet.

Niet echt problemen mee gehad, maar wat jij opnoemt is wel érg lang ja. Tussen de 3 oefeningen eet ik gewoon carbs en coca cola drink ik dan altijd.

Succes op je wedstrijd, bench was wel wat scheef maar dat had je al gezien waarschijnlijk. Ik denk dat je altijd een planning opmaakt voor een wedstrijd maar er rekening moet gehouden worden met de vorm van de dag.

• #4.830
Succes op je wedstrijd, bench was wel wat scheef maar dat had je al gezien waarschijnlijk. Ik denk dat je altijd een planning opmaakt voor een wedstrijd maar er rekening moet gehouden worden met de vorm van de dag.

Ja scheefheid van bench viel niet echt te missen :D

tuurlijk altijd afhankelijk hoe je voelt die dag en hoe eerste beurt gaat

• #4.831
trainings met MikoB ecto

Squat beltless
50x5
80x5
100x3

117,5 x3
117,5 x3
117,5 x3
117,5 x3
goed

Bench press paused
50x5
70x5

95x5
95x5
95x5
super easy
l
Deficit deadlift Vanaf stoeptegel
150x3

160x3
160x3
160x3
hard

Laatst bewerkt:
  • #4.832
Pf wordt ziekjes, training ging redelijk maar ff geen zin om te loggen. Knien en schouders klagen ook ontzettend.

kan niet meer terug van volgende week want die wedstrijd kost me 110 euro :roflol:

deelnemersveld is gelukkig niet sterk in -105 kg, ik ga Pjotr ff alle hoeken van het plankier laten zien... wut

Beterschap kerel , beter volgende week weer helemaal fit dan

Pf wordt ziekjes, training ging redelijk maar ff geen zin om te loggen. Knien en schouders klagen ook ontzettend.

kan niet meer terug van volgende week want die wedstrijd kost me 110 euro :roflol:

deelnemersveld is gelukkig niet sterk in -105 kg, ik ga Pjotr ff alle hoeken van het plankier laten zien... wut

Waar is die wedstrijd? Zelf wel nieuwsgierig en mijn dochtertje van vier ook! Ze vertelt tegen iedereen dat papa sport om zo sterk als een beer te worden!

• #4.835
't zit dich och nit mit wa jong

da hup, ff sjtoome en gank dur vuur!
succes

Tilburg, kwalificatie voor nk powerlifting!

Auw wiep, in kroekezeiker city? Kom ich neet zo gehr, ma zal uns kieke! De wits ma nooit wat unne gek deit es ur zich vervealt!

En beatersjap he jong (ps lit op mit middeltjes... Veul van deh verkoudheidkroam sjteit oppe dopingliest)

Ich zal nog ff doortraine.. Weh wit volgend joar :p

't zit dich och nit mit wa jong

Velt wel mit huur, bin gewoen get aant sjnotteren, hoëste en koppien. Kump goad, de kracht zit er

da hup, ff sjtoome en gank dur vuur!
succes

Auw wiep, in kroekezeiker city? Kom ich neet zo gehr, ma zal uns kieke! De wits ma nooit wat unne gek deit es ur zich vervealt!

En beatersjap he jong (ps lit op mit middeltjes... Veul van deh verkoudheidkroam sjteit oppe dopingliest)

Ich zal nog ff doortraine.. Weh wit volgend joar :p

wat krijgen we nou

Terug
Naar boven