Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed dat je zo'n contest 'oefent'!. Maar tijdens een contest ben je wel langer bezig dan 2.5h dus veel meer rust.![]()
Wat is je bw? Had je 340?
Nice iig, generale repetitie rules ik ga naar Tilburg met de gedachte vorige week wo te kopiëren, enkel op dl ga ik maybe nog wat spelen zo gauw ik over de grens ben.
Goed dat je zo'n contest 'oefent'!. Maar tijdens een contest ben je wel langer bezig dan 2.5h dus veel meer rust.![]()
ja, maar goed, als er bij wijze van spreken 5 uur zit tussen je eerste squat beurt en laatste deadlift beurt, dan is het toch echt erg lastig om energiepeil op niveau te houden. Heb zelf wel meegemaakt dat ik om 12.30u begon met squatten en om 19u klaar was met deadliften. Dan ben ik liever toch gewoon in 2,5 uur klaar.
Zal nu niet zo lang duren denk ik omdat er vooralsnog niet zo veel deelnemers staan ingeschreven. Hangt er ook nog van af of er in groepen getild moet worden of niet.
Succes op je wedstrijd, bench was wel wat scheef maar dat had je al gezien waarschijnlijk. Ik denk dat je altijd een planning opmaakt voor een wedstrijd maar er rekening moet gehouden worden met de vorm van de dag.

Pf wordt ziekjes, training ging redelijk maar ff geen zin om te loggen. Knien en schouders klagen ook ontzettend.
kan niet meer terug van volgende week want die wedstrijd kost me 110 euro
deelnemersveld is gelukkig niet sterk in -105 kg, ik ga Pjotr ff alle hoeken van het plankier laten zien... wut
Waar is die wedstrijd? Zelf wel nieuwsgierig en mijn dochtertje van vier ook! Ze vertelt tegen iedereen dat papa sport om zo sterk als een beer te worden!

Velt wel mit huur, bin gewoen get aant sjnotteren, hoëste en koppien. Kump goad, de kracht zit er
Auw wiep, in kroekezeiker city? Kom ich neet zo gehr, ma zal uns kieke! De wits ma nooit wat unne gek deit es ur zich vervealt!
En beatersjap he jong (ps lit op mit middeltjes... Veul van deh verkoudheidkroam sjteit oppe dopingliest)
Ich zal nog ff doortraine.. Weh wit volgend joar![]()