MuscleMeat

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.661
Goed bezig, hoe bevalt smolov tot nu toe? En ga je alleen de base cycle doen of alles?

Uhm eigenlijk bevalt het wel goed, buiten dat ik elke training ontzettend stuk ga. Ik merk dat mijn techniek weer stuk beter wordt en alles makkelijker gaat als voorheen. Ik ga enkel de base cycle doen, daarna ga ik de prep in voor het EK powerliften

Uhm eigenlijk bevalt het wel goed, buiten dat ik elke training ontzettend stuk ga. Ik merk dat mijn techniek weer stuk beter wordt en alles makkelijker gaat als voorheen. Ik ga enkel de base cycle doen, daarna ga ik de prep in voor het EK powerliften

Nice, zag dat je op de helft bent nu, succes met het tweede deel:p dat gaat nog pittig worden

• #5.663
Nice, zag dat je op de helft bent nu, succes met het tweede deel:p dat gaat nog pittig worden

Als ik mijn eerste twee trainingen van week 2 evalueer op kracht moet de 3e week wel goedkomen.

Stiekem hoop ik op stevige PR's na de base cycle, de squats voelen echt goed.

Als ik mijn eerste twee trainingen van week 2 evalueer op kracht moet de 3e week wel goedkomen.

Stiekem hoop ik op stevige PR's na de base cycle, de squats voelen echt goed.

PR's gaan zeker komen, je had wel een iets lagere 1RM ingevuld dan je werkelijke toch? Die 7x145 zag er ook soepel uit dus dat komt wel goed

• #5.665
PR's gaan zeker komen, je had wel een iets lagere 1RM ingevuld dan je werkelijke toch? Die 7x145 zag er ook soepel uit dus dat komt wel goed
Ja klopt, dat werd me aangeraden. Buiten dat heb ik mijn laatste PR gezet met die epische kneesleeves van SBD aan waar ik denk ik mss wel 5kg uit gehaald heb. Die heb ik nu met Smolov niet aan.

Pittig die 7-reppers

• #5.667
Kan er verder nog iemand kritisch kijken naar de diepte van mijn squats ? Kreeg namelijk van 1 iemand terug dat ze niet allemaal diep genoeg waren. Ik twijfel er zelf een beetje over.

Idd beter ietsje dieper voor de zekerheid.

Ziet er goed uit Aron!
Techniek ook echt stukke verbeterd ten opzichte van voorheen :thumbs:

Bij twijfel over diepte kan je ervan uitgaan dat het niet diep genoeg is imo

Bij twijfel over diepte kan je ervan uitgaan dat het niet diep genoeg is imo

Hij was zelf niet degene die twijfelde, ik denk dat hij mij daarmee bedoelt. Ik wil niet claimen de expert te zijn, maar sommigen leken mij niet diep genoeg. Daarom dacht ik: beter zeggen dan m'n mond houden en ze blijken uiteindelijk niet diep genoeg. Ik had het idee dat ze par aanraken, maar net niet door die hoek heen komen.

• #5.672
nice bench

• #5.674
smolov base cycle week 2 training 3

155x5, ging bijna knockie alles werd zwart
155x5, prima op kracht maar instant misselijk
155x1 en toen gekapt en naar wc gerend en hele ontbijt gedeponeerd, nu ram naar de klote

kutkutkut ochtend squattrainingen, morgenavond doe ik deze overnieuw

Beetje te snel na het eten getraind?

Teveel appelsap gedronken?

• #5.677
Beetje te snel na het eten getraind?
uurtje, iets te snel eigenlijk ja maar zat gewoon klote qua tijd, ik heb ook mijn slaap nodig. 2 avonden tentamens gehad, gisteravond na het tentamen nog getraind en iets te kort nachtje gehad

goed voor de cut.

Strange man. Ik kiep er een hele hoop supp, pre w/o in en nog wat WaxyBolic. 20 a 30min erna trainen en nergens
geen last van. Moet wel gaan schijten in het midden van de work out :p

Terug
Naar boven