AndroidHealthClinic

Log Aron 2016

Lekkere tren hoor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.882
bench press paused
20x5
50x5
80x3
100x3
120x1
130x4 PR
130x3 op film, gingen uber traag en lag verkeerd waardoor ik rek raakte
120x5

http://www.youtube.com/watch?v=bOqORgDDPOQ&feature=youtu.be

assistance

moet opletten dat kont op bank blijft bij de bench, dit was randgevalletje denk ik, toucheerde nog net

4 dagen full yolo gegaan op de drank nu ff snel tijd om te trainen met kater bohhh, bankdrukkert ging wel goeie

vanavond nog 1 x yolo

Lekkere bench man!

Billetjes optillen is inderdaad altijd verleidelijk. Is contact houden de enige vereiste in een wedstrijd?

Zo dan! Aardige bench met een kater!

Ik ga mezelf volgende keer dat ik moet maxen de avond ervoor ook maar bezatten!

Nice bench G

Wel lekkere bench nog na die dagen, maar niet zo verstandig alle dagen carnaval goor gaan vlak voor een belangrijke wedstrijd he.

Goede arch.

• #5.889
thx
Billetjes optillen is inderdaad altijd verleidelijk. Is contact houden de enige vereiste in een wedstrijd?
goeie vraag ;p
Zo dan! Aardige bench met een kater!

Ik ga mezelf volgende keer dat ik moet maxen de avond ervoor ook maar bezatten!
doe dat, het werkt

ty g

Wel lekkere bench nog na die dagen, maar niet zo verstandig alle dagen carnaval goor gaan vlak voor een belangrijke wedstrijd he.
Nee absoluut niet verstandig. Geniet van het leven. PL is belangrijk voor me maar dit is ook belangrijk :)

ja dat viel me ook al op

Mooie pr bruh

Nice, mag je op wedstrijden met belt benchen :o?

Nee absoluut niet verstandig. Geniet van het leven. PL is belangrijk voor me maar dit is ook belangrijk :)

Klopt, zeker ik kan hier niks tegenin brengen eigenlijk met mijn gefeest.
Maar ik had gedacht dat je, zeker de laatste weken voor zo'n wedstrijd, het wel echt serieus zou nemen.
Dat je of helemaal niet zou gaan carnavallen, rustig aan zou doen of gewoon maar 1-2 dagen goor ofzo.

Ik besluit nu zelf om gewoon niet naar feesten te gaan waar ik eerst wel heen wilde tijdens de voorbereiding voor het NK en dat zelfs nog een tijdje door te trekken na de wedstrijd.
Vooral zodat ik voor mezelf een zo goed mogelijk resultaat neerzet. Ik weet ook wel dat ik nog geen schijn van kans maak in de -93, maar doe het dus vooral voor ervaring en persoonlijk resultaat.

Maar als jij hier tevreden mee bent, go your gang. :cool:
Ik ga je niet tegenhouden iig :p

• #5.894
Klopt, zeker ik kan hier niks tegenin brengen eigenlijk met mijn gefeest.
Maar ik had gedacht dat je, zeker de laatste weken voor zo'n wedstrijd, het wel echt serieus zou nemen.
Dat je of helemaal niet zou gaan carnavallen, rustig aan zou doen of gewoon maar 1-2 dagen goor ofzo.

Ik besluit nu zelf om gewoon niet naar feesten te gaan waar ik eerst wel heen wilde tijdens de voorbereiding voor het NK en dat zelfs nog een tijdje door te trekken na de wedstrijd.
Vooral zodat ik voor mezelf een zo goed mogelijk resultaat neerzet. Ik weet ook wel dat ik nog geen schijn van kans maak in de -93, maar doe het dus vooral voor ervaring en persoonlijk resultaat.

Maar als jij hier tevreden mee bent, go your gang. :cool:
Ik ga je niet tegenhouden iig :p

Ik heb tijden lang rustig aan gedaan met alcohol in de hoop op meer gains oid, maar merkte nooit een verschil eigenlijk. Het enige verschil wat ik destijds merkte is dat ik een hoop lol miste in mijn leven. Ik ben er niet van overtuigd dat ik met alcohol mijn kracht of spiermassa wegdrink. Er zullen vast negatieve effecten genoeg zijn op training, maar zolang ik deze niet significant merk, tja

ik ben ook niet echt 5 dagen keihard goor gegaan hoor, dat viel ook wel mee

Ik heb tijden lang rustig aan gedaan met alcohol in de hoop op meer gains oid, maar merkte nooit een verschil eigenlijk. Het enige verschil wat ik destijds merkte is dat ik een hoop lol miste in mijn leven. Ik ben er niet van overtuigd dat ik met alcohol mijn kracht of spiermassa wegdrink. Er zullen vast negatieve effecten genoeg zijn op training, maar zolang ik deze niet significant merk, tja

ik ben ook niet echt 5 dagen keihard goor gegaan hoor, dat viel ook wel mee

Nee ok, scheelt nogal of je een aantal dagen achter elkaar goor gaat of gewoon een beetje normale hoeveelheid alcohol zuipt en daarnaast nog fatsoenlijk eet.

Ik ben er ook totaal niet van om me van alles te onthouden voor altijd, dat gaat mij ook te ver. Wil ook wel gewoon die dingen blijven doen, alleen iets minder vaak en sowieso ruim van te voren voor een wedstrijd bijvoorbeeld. Zaterdag laatste feestje voor mij en dan heb ik nog 8 weken voorbereiding, viel goed samen met mijn reset en start van de voorbereiding. Maar ik zou bijvoorbeeld in die voorbereiding niks meer doen.

• #5.897
Nee ok, scheelt nogal of je een aantal dagen achter elkaar goor gaat of gewoon een beetje normale hoeveelheid alcohol zuipt en daarnaast nog fatsoenlijk eet.

Ik ben er ook totaal niet van om me van alles te onthouden voor altijd, dat gaat mij ook te ver. Wil ook wel gewoon die dingen blijven doen, alleen iets minder vaak en sowieso ruim van te voren voor een wedstrijd bijvoorbeeld. Zaterdag laatste feestje voor mij en dan heb ik nog 8 weken voorbereiding, viel goed samen met mijn reset en start van de voorbereiding. Maar ik zou bijvoorbeeld in die voorbereiding niks meer doen.

ik ben aangekomen :rolleyes: max kunnen eten

• #5.899
Squat
50x5
80x5
100x3
120x3
150x3
<belt>
170x3
170x3
170x3
goed

bench press paused
20x5
50x5
100x3
120x3
120x3
120x3
120x3
120x3

deadlift
120x5
150x5
180x6
SI deed kut

chinup
bw x9
bw x9
bw x9

triceps pushdown
biceps
core

comment: ben door de carnaval wat gewicht aangekomen echter belt zit losser? Heb ik het mysterie dan eindelijk opgelost, zet alcohol vet om in spier ?

OT comment : zieke nachtdienst kater vandaag, die brakheid manman, zo weer slapn

Laatst bewerkt:
alcohol = gains

lekker bezig Aron, leven bestaat uit meer dan alleen liften

Terug
Naar boven