MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx
goeie vraag ;pBilletjes optillen is inderdaad altijd verleidelijk. Is contact houden de enige vereiste in een wedstrijd?
doe dat, het werktZo dan! Aardige bench met een kater!
Ik ga mezelf volgende keer dat ik moet maxen de avond ervoor ook maar bezatten!
ty g
Nee absoluut niet verstandig. Geniet van het leven. PL is belangrijk voor me maar dit is ook belangrijkWel lekkere bench nog na die dagen, maar niet zo verstandig alle dagen carnaval goor gaan vlak voor een belangrijke wedstrijd he.

ja dat viel me ook al op
thx bruh
serieuze vraag ?

Nee absoluut niet verstandig. Geniet van het leven. PL is belangrijk voor me maar dit is ook belangrijk![]()

Klopt, zeker ik kan hier niks tegenin brengen eigenlijk met mijn gefeest.
Maar ik had gedacht dat je, zeker de laatste weken voor zo'n wedstrijd, het wel echt serieus zou nemen.
Dat je of helemaal niet zou gaan carnavallen, rustig aan zou doen of gewoon maar 1-2 dagen goor ofzo.
Ik besluit nu zelf om gewoon niet naar feesten te gaan waar ik eerst wel heen wilde tijdens de voorbereiding voor het NK en dat zelfs nog een tijdje door te trekken na de wedstrijd.
Vooral zodat ik voor mezelf een zo goed mogelijk resultaat neerzet. Ik weet ook wel dat ik nog geen schijn van kans maak in de -93, maar doe het dus vooral voor ervaring en persoonlijk resultaat.
Maar als jij hier tevreden mee bent, go your gang.
Ik ga je niet tegenhouden iig![]()

Ik heb tijden lang rustig aan gedaan met alcohol in de hoop op meer gains oid, maar merkte nooit een verschil eigenlijk. Het enige verschil wat ik destijds merkte is dat ik een hoop lol miste in mijn leven. Ik ben er niet van overtuigd dat ik met alcohol mijn kracht of spiermassa wegdrink. Er zullen vast negatieve effecten genoeg zijn op training, maar zolang ik deze niet significant merk, tja
ik ben ook niet echt 5 dagen keihard goor gegaan hoor, dat viel ook wel mee
Nee ok, scheelt nogal of je een aantal dagen achter elkaar goor gaat of gewoon een beetje normale hoeveelheid alcohol zuipt en daarnaast nog fatsoenlijk eet.
Ik ben er ook totaal niet van om me van alles te onthouden voor altijd, dat gaat mij ook te ver. Wil ook wel gewoon die dingen blijven doen, alleen iets minder vaak en sowieso ruim van te voren voor een wedstrijd bijvoorbeeld. Zaterdag laatste feestje voor mij en dan heb ik nog 8 weken voorbereiding, viel goed samen met mijn reset en start van de voorbereiding. Maar ik zou bijvoorbeeld in die voorbereiding niks meer doen.
max kunnen eten