Fitness Seller

Log Aron 2016

Heb je nou ski-in/ski-out bij het hotel of is dat montage? Zo ja, waar heb je dan gezeten?

Ohh Hoch Solden? Of zie ik het verkeerd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.922
Heb je nou ski-in/ski-out bij het hotel of is dat montage? Zo ja, waar heb je dan gezeten?

Ohh Hoch Solden? Of zie ik het verkeerd?

yup ski in ski out idd, hoch Soll, niet solden. Bij de eerste shot lopen we voor ons hotel langs

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Maat van me kwam trainen, heb even licht mee gedaan op squat en deadlift wat speed setjes voor herstel. Ook wat gefoamrolled en gestretcht

Nette squats nog pik !

En nu weer: back on track! Succes:D

Durf normaal niet zo snel in deze sectie te reageren maar Innnnn!

• #5.926
booh ramweinig training ouwhoerrr

Eigenlijk nooit je log gevolgd

IN!

• #5.933
3 weeks out

Squat
warmup
175x1
<belt>
190x1 wtf dikke grinder durfde geen 2e (op film)
190x2 eerste rep zoals het hoort, 2e rep grinder zoals de eerste set PR voor wat het waard is

Bench presspaused
warm up
130x1
137.5 x2 PR (op film)
137.5 x2
Zware solide reps

Deadlift belt
warm up
200x1
220x2 hard ! (op film)
220x3 pr voor wat het waard is, niks (moest eigenlijk 2 maar deed er in enthousiasme 3)
deadlift geeft weer vertrouwen, was ff uit de groove maar kom er weer in

film : http://www.youtube.com/watch?v=THpWCSzaKj8&feature=youtu.be

comment : die klote ochtend trainingen vallen elke keer weer tegen, kut squat had easy 2x2 op 190 moeten zijn. Zodra er een uurtje voorbij is gaat het wel weer maar dan is het al te laat. Elke keer stoot ik er weer mijn hoofd aan en probeer ik er weer met goede moed in te gaan. Gelukkig gingen bench en deadlift wel OK.

zo goede training, zeker voor s'ochtends.
als je video ook nog eens openbaar maakt ben ik trots op je

no vid

disappoint

Wat zit je nou te zeiken met zo'n training man. PR's all over the place. :thumbs:

• #5.937
zo goede training, zeker voor s'ochtends.
als je video ook nog eens openbaar maakt ben ik trots op je

hij stond openbaar maar was vergeten op publiceren te drukken

Wat zit je nou te zeiken met zo'n training man. PR's all over the place. :thumbs:

Ja Robke sommige dingen horen gewoon beter te gaan, PR's zeggen niet altijd iets

wat is een 220x3 deadlift als je al een 235x2 hebt ? Of een 190x2 squat bij een 210x1, dat zegt geen klote

Soms moet je gewoon harder werken voor mindere resultaten. En zit er zelfs niet eens een PR in. Die dagen horen er ook gewoon bij.

• #5.939
goeie training man, paar mooie pr´s

Terug
Naar boven