weak01
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk dat je nu een internationale wedstrijd hebt gedaan.
Ja die snelheid is wennen ik vind het juist fijn.
train daar ook op, ik vind wedstrijden in Nederland vreselijk kan je uur slapen tussen beurten door.
maar smaakt die ervaring naar meer of
De motivatie is er in ieder geval.ik voel niksUiteindelijk zit je nu wel in de top 10 van Europa
Hoe voelt dat?
Zeker smaakt het naar meer, maar ik hou het wel bij raw powerlifting, geared hoeft voor mij echt niet. (raw is ook populairder in Nederland atm)
Echter volgend jaar ben ik geen junior meer dus of ik ooit nog op het niveau kom om bij senioren aan een internationale wedstrijd mee te doen is de vraagDe motivatie is er in ieder geval.

het voelde wel extreem low bar lolnee dat viel me net ook al ophet voelde wel extreem low bar lol
---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------
misschien volgende keer van de achterkant filmen
http://i407.photobucket.com/albums/pp158/imagerep/LowBar.jpg
hij moet echt hier liggen, op je rear delts

Ik ben vorig jaar ook 2x afgekeurd op deadlift omdat m'n knieën blijkbaar niet gestrekt waren. Ben toen niet echt beleefd kunnen blijven. Velen die niet snapten waarom het niet goed gekeurd werd.
Blijkbaar bij jou deden ze ook super moeilijk.![]()
mooi verhaal van je internationaal avontuur
ich bin stolz op dich jong!!
gek te lezen dat je gaat cutten, ben benieuwd. Ik denk dat tien kilo minder je mooi zal stan.
Zet 'm op![]()
dat is toch de gains van christophe op schema of niet