MuscleMeat

Log Aron 2016

Leuk dat je nu een internationale wedstrijd hebt gedaan.

Ja die snelheid is wennen ik vind het juist fijn.
train daar ook op, ik vind wedstrijden in Nederland vreselijk kan je uur slapen tussen beurten door.

maar smaakt die ervaring naar meer of

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.062
Leuk dat je nu een internationale wedstrijd hebt gedaan.

Ja die snelheid is wennen ik vind het juist fijn.
train daar ook op, ik vind wedstrijden in Nederland vreselijk kan je uur slapen tussen beurten door.

maar smaakt die ervaring naar meer of

Zeker smaakt het naar meer, maar ik hou het wel bij raw powerlifting, geared hoeft voor mij echt niet. (raw is ook populairder in Nederland atm)

Echter volgend jaar ben ik geen junior meer dus of ik ooit nog op het niveau kom om bij senioren aan een internationale wedstrijd mee te doen is de vraag :o De motivatie is er in ieder geval.

Uiteindelijk zit je nu wel in de top 10 van Europa :o

Hoe voelt dat?

Zeker smaakt het naar meer, maar ik hou het wel bij raw powerlifting, geared hoeft voor mij echt niet. (raw is ook populairder in Nederland atm)

Echter volgend jaar ben ik geen junior meer dus of ik ooit nog op het niveau kom om bij senioren aan een internationale wedstrijd mee te doen is de vraag :o De motivatie is er in ieder geval.

gewoon rustig door trainen kom je er wel.
je deadlift is al heel goed dus

• #6.066
Laatst bewerkt:
dat ding ligt toch niet low bar in je vid?

• #6.068
dat ding ligt toch niet low bar in je vid?

nee dat viel me net ook al op :o het voelde wel extreem low bar lol

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

misschien volgende keer van de achterkant filmen

nee dat viel me net ook al op :o het voelde wel extreem low bar lol

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

misschien volgende keer van de achterkant filmen

LowBar.jpg

hij moet echt hier liggen, op je rear delts

Moet helemaal niks

Ik ben vorig jaar ook 2x afgekeurd op deadlift omdat m'n knieën blijkbaar niet gestrekt waren. Ben toen niet echt beleefd kunnen blijven. Velen die niet snapten waarom het niet goed gekeurd werd.

Blijkbaar bij jou deden ze ook super moeilijk. :)

mooi verhaal van je internationaal avontuur

ich bin stolz op dich jong!!

gek te lezen dat je gaat cutten, ben benieuwd. Ik denk dat tien kilo minder je mooi zal stan.
Zet 'm op :thumb:

• #6.075
#bench press
20x5
60x5
70x10
95x10
107.5 x8
110 x 6
easy reps

#dumbell row
32x10
32x10
32x8
32x6

#dumbell press
22x12
22x11
22x10
22x8
dit had ik lang niet gedaan, rare coordinatie en alles kraakte

#chinup
bw x6
bw x6
bw x6

side raises met bands
triceps pushdown met bands

comment : Biceps was nog niet helemaal lekker, heb het er even met dienase over gehad en zou wel eens een triggerpoint kunnen zijn. Ga dus wat foamrollen en kijken of het beter wordt.

Had wat gekeken naar ander trainingsschema, even kwam de gedachte op een wendler variant weer terecht. Echter maat van me zag wel wat in 6 week program van candito. Dus ga eens even kijken of dat te doen is in mijn cut, ziet er wel leuk uit. Gister was de eerste training en vandaag de 2e. Al moet ik squat max wel wat lager instellen als die daadwerkelijk is merkte ik gister al.

Ik ben vorig jaar ook 2x afgekeurd op deadlift omdat m'n knieën blijkbaar niet gestrekt waren. Ben toen niet echt beleefd kunnen blijven. Velen die niet snapten waarom het niet goed gekeurd werd.

Blijkbaar bij jou deden ze ook super moeilijk. :)

Dat van die niet gelockte knietjes heb ik ook al eens gehad idd... alleen was het toen gelukkig maar 1 rode lamp en niet 2

mooi verhaal van je internationaal avontuur

ich bin stolz op dich jong!!

gek te lezen dat je gaat cutten, ben benieuwd. Ik denk dat tien kilo minder je mooi zal stan.
Zet 'm op :thumb:

thanks nicky, maar je bedoelt uiteraard dat 10 kilo minder me NOG mooier zal staan ?

al wel eens naar sheiko gekeken?

Hoe ziet die candito onzin er uit

[Link niet meer beschikbaar]
six week strenght program

waarom zou dat onzin zijn dan? Candito is best legit

Terug
Naar boven