Fitness Seller

Log Aron 2016

Strenght

Bedankt

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.082
candito is niet echt een filosofie zoals wendler dat bijvoorbeeld is, die candito is op dit moment gewoon een sterke powerlifter die gewoon zijn manier van trainen op papier heeft gezet zoals hij dat nu doet, geen 200 pagina tellende filosofie waar je voor moet betalen

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Candito is gewoon een sterke junior powerlifter op dit moment ( doet ook mee aan het WK finland) die zijn manier van trainen op papier heeft gezet gratis. Dus geen ebook die je moet kopen met een 200 pagina lange filosofie zoals wendler dat is .

Ik vind het er wel prima uitziet, het is geen rocket sience

edit: kutdubbele post gezeik weer

Krijg altijd een beetje de kriebels bij een 'x aantal weken'- schema, zeker als het zo kort als zes weken is. Werkt alleen maar schema hopping in de hand, niet nodig imo.

Je kunt je trainingen beter opbouwen rondom een bepaalde filosofie ipv short term programma's te volgen. Dan kun je ook gewoon tot in lengte van dagen op relatief vergelijkbare manier door blijven trainen met alleen maar minimale aanpassingen hier en daar.

heb verder het programma nog niet bekeken

• #6.084
Krijg altijd een beetje de kriebels bij een 'x aantal weken'- schema, zeker als het zo kort als zes weken is. Werkt alleen maar schema hopping in de hand, niet nodig imo.

Je kunt je trainingen beter opbouwen rondom een bepaalde filosofie ipv short term programma's te volgen. Dan kun je ook gewoon tot in lengte van dagen op relatief vergelijkbare manier door blijven trainen met alleen maar minimale aanpassingen hier en daar.

heb verder het programma nog niet bekeken

dat 6 weken moet je gewoon zien als een trainings cyclus, niet om daarna van schema te veranderen

bekijk het programma maar eens, kost je max 5 min, ff scannend lezen

het is ook niet het idee dat je dit programma 6 weken doet en dan iets anders. Dan begin je weer een nieuwe cyclus van 6 weken, dat is bij Sheiko/Smolov bv ook zo. Dus dan kan je op deze manier ook tot in de lengte van dagen doortrainen.

Wat is dan eigenlijk de filosofie die jij jouw jongens en meiden in middelburg aanleert?

• #6.089
even aanvulling op candito schema, wat aron zegt klopt niet helemaal. candito heeft het schema een lange tijd gevolgd maar doet nu iets anders. mogelijk dat hij zijn huidige schema in de toekomst ook uitbrengt.

verder is het inderdaad gewoon een schema dat je voor lange tijd kan doen, het is gewoon ingedeeld in blokken van 6 weken waarin je naar een piekmoment toewerkt.

verder lijkt het mij een prima schema, heb zelf niet heel veel verstand van powerliften en periodisatie daarmee. izzy (powerliftingtowin) geeft zijn mening erover in dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=A-xH6vBzMto

het is ook niet het idee dat je dit programma 6 weken doet en dan iets anders. Dan begin je weer een nieuwe cyclus van 6 weken, dat is bij Sheiko/Smolov bv ook zo. Dus dan kan je op deze manier ook tot in de lengte van dagen doortrainen.

Oke, dat wist ik niet. Zal later eens lezen.

• #6.092
even aanvulling op candito schema, wat aron zegt klopt niet helemaal. candito heeft het schema een lange tijd gevolgd maar doet nu iets anders. mogelijk dat hij zijn huidige schema in de toekomst ook uitbrengt.

verder is het inderdaad gewoon een schema dat je voor lange tijd kan doen, het is gewoon ingedeeld in blokken van 6 weken waarin je naar een piekmoment toewerkt.

verder lijkt het mij een prima schema, heb zelf niet heel veel verstand van powerliften en periodisatie daarmee. izzy (powerliftingtowin) geeft zijn mening erover in dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=A-xH6vBzMto

Dan is mijn bron die ik las wellicht iets gedateerd, dat was overigens ook die Izzy

Wat is dan eigenlijk de filosofie die jij jouw jongens en meiden in middelburg aanleert?

Iedereen maakt zijn eigen schema's en iedereen helpt elkaar. Het is niet dat ik alles regel ofzo.
Wat betreft (een deel van) mijn trainingsfilosofie moet je inderdaad even op de link klikken die diaephi gaf.

• #6.094
#bench press
20x5
60x5
70x10
95x10
107.5 x8
110 x 6
easy reps

#dumbell row
32x10
32x10
32x8
32x6

#dumbell press
22x12
22x12
22x10
22x8
beter dan eergister

#chinup
bw x6
bw x6
bw x6

Ik kan echt maar halve reps maken met chin ups, helemaal omlaag en dan omhoog doet zo intens veel pijn in mijn biceps, voelt echt niet goed verdomme.

Succes met cutten Aron!:thumbs:

• #6.097
gister beetje jack shit op squat gedaan, 135x8x4, daarna gekotst en drama

vandaag

bench press paused
20x5
60x5
90x5
100x5
112 x9 repout

side raises
triceps pushdown
biceps rek/foamroll/ hele lichte curls, rehab
facepulls

comment : komende week biceps ontlasten op aanraden fysio, (dus rows/pullup varianten er even uitgehaald) ook wat rekken en foamrollen, waarschijnlijk zit er toch een ruptuurtje ook al is er geen bloeduitstorting, kan ook dieper zitten blijkbaar

bench ging wel heerlijk voor een vroege ochtend met weinig voeding, 10 zou PR zijn geweest

• #6.098
vroege ochtend trenning, bw = 101,5

Squat
60x5
110x5
140x3
<belt>
160x7 repout PR

162x3
155x3
145x3
145x3

core/abs

deadlift variant skip ivm rust voor biceps

comment : zeer tevreden met de repout, zeker in de vroege ochtend en na een week cutten zonder sbd sleeves. Daarna was ik wel helemaal black out en gecrashed. 162.5 x3x5 die de bedoeling was was een onbegonnen zaak en na de eerste rep was het bijna knockie. Gewicht iets verminderd en sets afgemaakt.

Nette repout Aron! Hou gaat het nu met je bicep eigenlijk? Nog veel last?

Hebben ze daar bij PHM geen recovery programma daar voor

Hue, heue, hue..:roflol:

Terug
Naar boven