Fitness Seller

Log Aron 2016

de voorhuid niet verkopen voordat Chickenkip besneden is
o wacht

Succes alvast zondag!

Hoe ziet je deload er deze week uit voor je gefrituurde body?

Sterke skwot Diaephvin! Geen strafcardio?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.588
:roflol:

Alvast veel succes voor zondag! Eerste wedstrijd in de ecto groep?

How dare you challenge the Bayesian way and Victor Mooren? :mad:

Oh sorry, als iets door autoriteiten wordt aangeleverd dan moet het per definitie goed zijn. Ik zal het niet meer doen meneer, er staat zelfs op de website van Mooren dat alles evidence based is dus dan zal het wel okay zijn.

Oh sorry, als iets door autoriteiten wordt aangeleverd dan moet het per definitie goed zijn. Ik zal het niet meer doen meneer, er staat zelfs op de website van Mooren dat alles evidence based is dus dan zal het wel okay zijn.

Sarcasme radar stuk? :D

:roflol: Joost overtuigen dat Victor zijn manier niet de beste is, is hetzelfde als Marv overtuigen om te bulken. Never gonna happen :roflol:

Niet persé iets misdaan ofzo. Het is meer dat je trainingen en de reacties op je trainingen van andere forumleden regelmatig hilarisch zijn om te lezen.

De manier hoe ik train heeft te maken met de blessures die ik heb, ik snap dat het grappig is om te lezen dat ik bijvoorbeeld een split squat doe maar een squat is nog altijd beter dan geen squat ;)

:roflol: Joost overtuigen dat Victor zijn manier niet de beste is, is hetzelfde als Marv overtuigen om te bulken. Never gonna happen :roflol:

Nee, mijn reactie was ook sarcastisch ;)

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

De manier hoe ik train heeft te maken met de blessures die ik heb, ik snap dat het grappig is om te lezen dat ik bijvoorbeeld een split squat doe maar een squat is nog altijd beter dan geen squat ;)

Dat is wel zeker waar ja.

tot nu toe nog de beste manier voor mij :rolleyes:

maar goed blijf jij je geld nou maar aan nutteloze supps spenderen, spendeer ik et wel aan iets wat me helpt.

tot nu toe nog de beste manier voor mij :rolleyes:

maar goed blijf jij je geld nou maar aan nutteloze supps spenderen, spendeer ik et wel aan iets wat me helpt.

Robke spendeert zijn geld ook weleens aan zaken die gewoon prima helpen hoor.

ik heb mijn vermaak voor de dag weer gevonden zie ik

Terug
Naar boven