- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
wat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt goed bradat je dikke lifts moet neerzetten kut om de hommelcontest ontvluchting goed te maken

Edit: waarom ben je btw van Sheiko afgestapt? Leek mij wel een toffe routine voor na m'n cut om full r*tard powerlift te gaan
Oke nice. Welke van de 3 wedstrijden doe jij aan mee? NK masters raw?
Ja squat ging dramatisch dus er moest meer gesquat worden
hmm hmm hmmmJe was tegelijkertijd aan het cutten, geef het tijd zou ik zeggen. Zeker als dat het enige is wat minder ging. Als je echt meer nodig denkt te hebben, dan zou je ook nog de hypertrophy variant kunnen kiezen voor squat. Stick with it man, rewards will follow als fans op twitter.
je was tegelijkertijd aan het cutten, geef het tijd zou ik zeggen. Zeker als dat het enige is wat minder ging. Als je echt meer nodig denkt te hebben, dan zou je ook nog de hypertrophy variant kunnen kiezen voor squat. Stick with it man, rewards will follow als fans op twitter.
Dat zou toch gewoon heel prima zijn met 10kg minder bw. Wilks totaal is hoger dan denk ik? (Weet zo even je oude totaal en wilksscore niet ).hmm hmm hmmm
ik hoop op 195 / 140/ 250 (585) minimaal
Dat zou toch gewoon heel prima zijn met 10kg minder bw. Wilks totaal is hoger dan denk ik? (Weet zo even je oude totaal en wilksscore niet ).
Je was tegelijkertijd aan het cutten, geef het tijd zou ik zeggen. Zeker als dat het enige is wat minder ging. Als je echt meer nodig denkt te hebben, dan zou je ook nog de hypertrophy variant kunnen kiezen voor squat. Stick with it man, rewards will follow als fans op twitter.
Sterke band tricep pushdown!!! Sterke geest spier verbinding ook?
Ik zie dat jij ook al aan het oefenen bent voor een mogelijke volgende editie van dbb rap battles.