MuscleMeat

Log Aron 2016

dat je dikke lifts moet neerzetten kut om de hommelcontest ontvluchting goed te maken

Oke nice. Welke van de 3 wedstrijden doe jij aan mee? NK masters raw?

Ja squat ging dramatisch dus er moest meer gesquat worden

Je was tegelijkertijd aan het cutten, geef het tijd zou ik zeggen. Zeker als dat het enige is wat minder ging. Als je echt meer nodig denkt te hebben, dan zou je ook nog de hypertrophy variant kunnen kiezen voor squat. Stick with it man, rewards will follow als fans op twitter.

Welk totaal gok je dat je nu zou hebben?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.550
je was tegelijkertijd aan het cutten, geef het tijd zou ik zeggen. Zeker als dat het enige is wat minder ging. Als je echt meer nodig denkt te hebben, dan zou je ook nog de hypertrophy variant kunnen kiezen voor squat. Stick with it man, rewards will follow als fans op twitter.

+1.

• #6.553
  • #6.555
#paused squat
140x3x5

#bench press against orange bands paused
110x3x5 PR

#cgbp
100x5x3

#pullup
bwx6x3

#band tricep pushdown
greenx15x3

#dumbell curl
14x10x3

#ab roll knees
bwx10x2

Laatst bewerkt:
Ja.

Sterke band tricep pushdown!!! Sterke geest spier verbinding ook?

Je was tegelijkertijd aan het cutten, geef het tijd zou ik zeggen. Zeker als dat het enige is wat minder ging. Als je echt meer nodig denkt te hebben, dan zou je ook nog de hypertrophy variant kunnen kiezen voor squat. Stick with it man, rewards will follow als fans op twitter.

Ik zie dat jij ook al aan het oefenen bent voor een mogelijke volgende editie van dbb rap battles.

• #6.560
Terug
Naar boven