- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
gvd ik had nog terug gekeken ook.
blind/10

goede discussie ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik droomde dat ik met Pleur in de klas zat op de middelbare school en we weggevlucht waren voor de cardio van gym, toen waren we naar jouw huis gevlucht en toen stalen we je Batman pak
IK HEB JE DOOR

Nee nee

YupJammer dat het niet naar je zin ging.
Nu maar revancheren op het NK!
Ja helaasJammer van de squat. Wel leek het er al op dat je daar het meeste op kwijt was
-93balen man, toch knap dat je nog 3de word dan
Welke klasse zat je? collega van mij deed mee in de -105 klasse.
3de op 14 is toch goed resultaat man. Veel verschil met je de rest van de top 3?
Jammer van die SQ
Die squat is jammer man. Kan je hele Mojo in de war brengen. Verder zeer knappe deadlifts. Ik weet niet of ik die energie nog kan opbrengen na dat squatverhaal.
En nu hop naar dat NK!!

Nee als die 2e sq en mijn bench goed waren gekeurd was ik denk ik 1e geweest
Balen dat het zo rot begon voor je, alsnog een goede plaatsingTot in december weer, was leuk je even gesproken te hebben
![]()
Die tweede squatbeurt sloeg nergens op nee, toen waren ze gewoon vergeten je naam vantevoren om te roepen voor het klaarstaan.
Verder wel goed opgepakt nog bij de deadlift man, was iig tof om met de huislimburger te liften
Ben je van plan om in de -93 te blijven? Of nog wat bw gainen tot het nk?
Mooi dat je deadlift nog goed ging en volgende keer neem ik zeeuwse bolussen voor je mee in ruil voor de vlaai.

yoloBalen Aron dat Squat en Bench zo lelijk is verlopen.
Gelukkig mooi herpakt op de Deadlift en nu lekker doorbouwen inderdaad!