KapiteinKoolvis
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ah ja was ik vergeten te zeggen, was gelukkig niks kwaardaardigs maar ijzerpigmentatie!En al uitslag van het verdachte donkere plekje? Better safe than sorry wat dat betreft.
Was het nog wel echte sneeuw of opgespoten spul? Wintersport lijkt me ook zeker eens tof om te doen!
Fijne jaarwisseling alvast!

Lekker zonnetje er ook bij zie ikah ja was ik vergeten te zeggen, was gelukkig niks kwaardaardigs maar ijzerpigmentatie!
was echte sneeuw, kunstsneeuw kan alleen als het vriest en dat deed het niet![]()
Wel wat minder pistes dan afgelopen jaren al zie ik het zo..Ja het was veel te warmLekker zonnetje er ook bij zie ikWel wat minder pistes dan afgelopen jaren al zie ik het zo..
maar dat was ook wel lekker op het terraskan de titel niet wijzigen en die stomme @Sayer doet ook niks !!!
Ga jij nog loggen of log je op weightxreps ?

Hoi Aron,
Wat ben ik, en ik spreek niet alleen voor mezelf maar eigenlijk namens heel phm, toch ontzettend blij met jouw aanwezigheid in team PHM. Jij maakt ons (ondanks de taalbarriere) niet alleen een internationaal team, maar ook een geweldig team.
Bedankt Aron, met positieve PHM groet,
PowerZ