Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deadlift was technisch altijd best prima alleen laatste tijd til ik redelijk goorbench en dead zagen er echt easy uit man, denk dat je technisch ook nog best veel kilos uit je deadlift kan halen
- Compleet omnieuw leren squatten; oa low bar gaan squatten. Ga echt licht beginnen en lineair verhogen. Veel reps maken.
thumbs up voor goede voornemens
zonde dat ik je niet heb gezien joh, wilde jouw accent ook wel eens irl horen en weten waarom wij Limburgers altijd zo uitgelachen worden
ow en knoevele natuerlik, knoevele wie alling os limburgers dat kenne

ben je ook voorplan om wat aan je stance te doen? want het leek alsof je wel heel smal stond op de meet, dat lijkt mij niet de meeste optimale stance om te squatten.
PHM wist niet wat een kuus was, ik dacht dat dat ABN was, blijkbaar limburg.
Enne kuus van enne meens
ken je die steven seagal filmpjes in het limburgs?
betekent het hier eigenlijk ook volgens mij maar is beetje verbasterd. Iemand die best wel breed is noemen ze ook een kuus. Boh hej kiek doa wat unnu kuus van unnu mins
betekent het hier eigenlijk ook volgens mij maar is beetje verbasterd. Iemand die best wel breed is noemen ze ook een kuus. Boh hej kiek doa wat unnu kuus van unnu mins

ja was rip
probeer je nou met deze video de indruk te wekken dat je niet 95% van de tijd goor ging in de après-ski