MuscleMeat

Log Aron 2016

goede postmeet bier ook

bench en dead zagen er echt easy uit man, denk dat je technisch ook nog best veel kilos uit je deadlift kan halen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.843
Come, get your Ar on!

• #6.845
Zoals altijd na een wedstrijd heb ik weer een shitload aan goeie voornemens.

- Compleet omnieuw leren squatten; oa low bar gaan squatten. Ga echt licht beginnen en lineair verhogen. Veel reps maken.
- Breder gaan benchen (vingertje breder om de 2 weken)
- Deadlift lekker goor blijven gaan

Squat moet eigenlijk met goeie techniek goed 20kg bovenop kunnen. Even kijken welke wedstrijd de volgende zal zijn. Open NK ofzo.

vandaag:
heb nog epische spierpijn
squat low bar
60x5x8

bench press
110x3x7

pullups
bwx5x3

thumbs up voor goede voornemens

zonde dat ik je niet heb gezien joh, wilde jouw accent ook wel eens irl horen en weten waarom wij Limburgers altijd zo uitgelachen worden ;)

ow en knoevele natuerlik, knoevele wie alling os limburgers dat kenne

Goede lifts! Ook goede voornemens :) :thumbs:

- Compleet omnieuw leren squatten; oa low bar gaan squatten. Ga echt licht beginnen en lineair verhogen. Veel reps maken.

ben je ook voorplan om wat aan je stance te doen? want het leek alsof je wel heel smal stond op de meet, dat lijkt mij niet de meeste optimale stance om te squatten.

• #6.849
thumbs up voor goede voornemens

zonde dat ik je niet heb gezien joh, wilde jouw accent ook wel eens irl horen en weten waarom wij Limburgers altijd zo uitgelachen worden ;)

ow en knoevele natuerlik, knoevele wie alling os limburgers dat kenne

Ik was er zondag ook niet daarom heb je me niet gezien. Thx :)

PHM wist niet wat een kuus was, ik dacht dat dat ABN was, blijkbaar limburg.

Goede lifts! Ook goede voornemens :) :thumbs:

sank joe Y

ben je ook voorplan om wat aan je stance te doen? want het leek alsof je wel heel smal stond op de meet, dat lijkt mij niet de meeste optimale stance om te squatten.

Ja ook iets breder proberen

haha mooi scheldwoord....ee Kuusj

• #6.852
huh? bij ons betekent ee kuusj een varkentje...

• #6.854
betekent het hier eigenlijk ook volgens mij maar is beetje verbasterd. Iemand die best wel breed is noemen ze ook een kuus. Boh hej kiek doa wat unnu kuus van unnu mins

bij ons heeft het meer de intonatie van vies smerig ding
(doe its wie ee kuusj)

en waarom zie ik dan gelijk @wovano zijn eten naar binnen scheppen (want lepelen is het niet meer) als ik dat typ? :roflol:

• #6.856
  • #6.857
beetje stil geweest. Na het NK moest er stukje huid weggesneden worden op mijn arm, zat een verdacht zwart vlekje. Paar hechtingen erin dus mocht niet meer trainen. Heb alleen licht wat gesquat. Tevens weekje op wintersport geweest. Morgen hechtingen uit de arm dus trainingen weer hervatten.

Voor de wintersport fans:

probeer je nou met deze video de indruk te wekken dat je niet 95% van de tijd goor ging in de après-ski

Terug
Naar boven