AndroidHealthClinic

Log Aron 2016

Sterke deadlift man

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.165
Hallo vrienden

goeie tren

Goede SAP cup squat en bench

• #7.168
Hallo

Prima wedstrijd gedraaid gisteren. Ik had heel weinig vertrouwen dat ik een goeie wedstrijd ging draaien en heb er nog over nagedacht om af te zeggen omdat ik bijna zeker wist dat ik het ging verneuken. Uiteindelijk gewoon doorgegaan en maar gekeken hoe het zou lopen.

Squat
- 180 goed
- 190 goed
- 195 goed PR
Zat zelfs nog wat in de tank bij de laatste beurt. Squat is technisch goed vooruit gegaan sinds de SBD waardoor de krachtgains weer een beetje lijken te komen.

Bench Press
-140 goed
-145 goed
- 150 goed PR
Heel blij met 150 in comp ! Alleen nog maar touch and go (en half lelijk paused) thuis gedrukt dus dat dit lukte was echt mega.

Deadlift
-240 goed
-252.5 goed
-257.5 fail
Niet mijn deadlift periode, ging de laatste weken al extreem kut. Dit was ook vooral waar ik bang voor was en kilo's op ging inleveren. 2 weken geleden failde ik 240kg. De schade is uiteindelijk nog beperkt gebleven gelukkig.

Totaal 597.5 wat een 12.5kg PR voor mij is in de -93 klasse. 377 wilks wat voor mij een all time PR is.

Warme groetjes Aron

Oja en hier een kort filmpje gemaakt door mijn cameraman vriend

Een pr is toch mooi! zeker bench gewoon goed sterk :thumbs:

Heel goed gelift Aron en zeker een tof filmpje van gemaakt:thumbs:

Squat qua vorm en gewicht wel enorm vooruit gegaan tov sbd?

• #7.174
Deze week beetje medium / light gesquat en bankt, volgende week gaan we weer verder met RTS

• #7.177
Hallo ik ga het nieuwe project momentum experiment van RTS volgen, begint aankomende maandag.

Voor jullie fans zal ik ook weer gaan loggen.

Warme groeten

Zeer benieuwd!!

Jeeeej:woot:

Terug
Naar boven