Fitness Seller

Log Aron 2016

210x6 deadlift repout wat is deze.

ga je nou meer full basmca dan ik?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.182
Project momentum test week

Vandaag de eerste mail gekregen van Mike T. Eerste week zit mock meet in en amrap's op 80%. Aangezien ik vandaag best wat tijd had heb ik die singles vandaag al gedaan. Beetje vreemd om zo random opeens te gaan pieken zonder ernaar toe te werken. Ook zat ik natuurlijk niet echt in de groove gezien de vakantieweken die ik net heb gehad.

Squat
180
185
190
Viel niet tegen

Bench press
140
150
155 fail
Dikke prima

Deadlift
220
240
xx
240 was al zwoar

Opzich niet ontevreden gezien de afgelopen weken, squat is maar iets ingekakt en bench helemaal niks. Deadlift zakt altijd het eerste in als ik even iets minder train.

210x6 deadlift repout wat is deze.

ga je nou meer full basmca dan ik?
waar heb jij het over, dat was oktober

Gewoon als prep elke dag beerpong spelen dus

• #7.184
Gewoon als prep elke dag beerpong spelen dus
Het viel me echt mee dat ik met squatten nog enigzins in de groove zat, 180 voelde al fucking zwaar en toen dacht ik kut dit wordt niks. Echter 185 en 190 waren vervolgens even zwaar en kon ik omdat het technisch redelijk was gewoon netjes grinden. 195 was wellicht ook nog wel gelukt.

Het viel me echt mee dat ik met squatten nog enigzins in de groove zat, 180 voelde al fucking zwaar en toen dacht ik kut dit wordt niks. Echter 185 en 190 waren vervolgens even zwaar en kon ik omdat het technisch redelijk was gewoon netjes grinden. 195 was wellicht ook nog wel gelukt.
Best voorzichtig aan gedaan ook inderdaad.

das beest is back:lifter:

Pff! Wat een gewichten alsnog man!

• #7.188
Haha ik hoop na deze PM cycle all time sterk te zijn

of geblesseerd

Lekker hoor! Reps draaien met bodyweight..

:trollface:

Harde amrappers vriend

• #7.195
deadlift
192.5 x9

feet up bench
90x10
90x10
90x10
85x10

huh feet up, ben je nu full time bodydildoér?

Ff alles netjes loggen hier

Terug
Naar boven