- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
ah, dat is volgens mij al lang ontkrachtIk denk dat hij bedoelt dat je met je knieën niet verder dan je voeten/tenen mag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ah, dat is volgens mij al lang ontkrachtIk denk dat hij bedoelt dat je met je knieën niet verder dan je voeten/tenen mag
Ik hoorde vandaag iemand in de gym zeggen dat je niet over je knieën mag met fsq maar dat maakt toch geen bal uit?
Front squatten zonder je knieën voorbij je tenen te laten komen is vrijwel onmogelijk.
Eet smakelijk, trouwens.

Ja man, die kan je zo de oven in knallen, echt lekkerZijn die aardappelen uit een pakje? Ziet er handig uit![]()
nee valt wel mee man, komt door die kruiden dat het een beetje zwart ziet, van binnen wasie perfectZiet er goed uit, alleen de zalm is wel echt heel gaar haha.
... dus 40 minuten onderbreking, was ook nog een spraakzame, wel aardig meiske dus niet weggejaagd 
, die houden we er wel in komende 9 weken... pressen zat er net niet meer in vandaag om de BBB af te maken helaasDie MP gaat easy man!!!
Hoor ik daar zyzz muziek op de achtergrond? Jij, als powerlifter, zyzzmuziek
Pics van die thuisverzorging?![]()

haha het zat niet echt meeBeetje aan t klote vandaag?
Mooi weg gezet voor de rest toch!

yup, zit er wel inlekker zitten prutsen idd weer.
volgende keer BBB opnieuw 5x10x55 attempten?
toen kwam thuiszorg... dus 40 minuten onderbreking, was ook nog een spraakzame, wel aardig meiske dus niet weggejaagd
![]()

last van de lats
spreek dat 10x achter elkaar uit zonder belt

FearFM doet het ook altijd goedOw boy
Beter zet je de zhansi channel op!! (gewoon de muziek/geluiden, niet de beelden) Gegarandeerd een epic workout!!!!
http://www.youtube.com/user/ZhasniMotivation

wilde eigenlijk de playlist linkenDat nummer hebben wij ook al grijs gedraaid inderdaad!!