AndroidHealthClinic

Log Aron 2016

nice, jmr van bbb fail, vanwaar weer paused aant drukken?

Een paar tips voor je mp,

- je ellebogen meer naar voren duwen bij het uitpakken al ( want je duwt namelijk nogal naar voren, een soort van front press maak je er nu van)
- de stang schuin naar achteren duwen, zo gauw je hem naar achteren duwt je hoofd eronder duwen zodat je hem makkelijker kan locken. Dat gaat je zeker kg's opleveren ;)
- en je mag best iets achterover leunen zodat de stang niet tegen je kin aan komt :P.

• Topic Starter Topic Starter
Een paar tips voor je mp,

- je ellebogen meer naar voren duwen bij het uitpakken al ( want je duwt namelijk nogal naar voren, een soort van front press maak je er nu van)
- de stang schuin naar achteren duwen, zo gauw je hem naar achteren duwt je hoofd eronder duwen zodat je hem makkelijker kan locken. Dat gaat je zeker kg's opleveren ;)
- en je mag best iets achterover leunen zodat de stang niet tegen je kin aan komt :P.

Thanks kevin, als het zwaarder word doe ik dit wel meer, bij een makkelijk setje word ik slordig, zal er op letten

je mag eigenlijk niet achterover leunen ;) Best duw je je hoofd naar achteren.
Zo een beetje een dubbele kin maken.

En hoezo haal jij dat niet? Ik haalde het makkelijk en deed mijn rows nog tussendoor :trollface:

MP ziet er easy uit, wel jammer dat ik door die zyzz shizzle voortaan niet meer in dit log kom

wendler squat

squat
55x5
90x5
105x5

werksetjes
117.5x5
125x5, op film
https://www.dropbox.com/s/6yaweo3noobpzx3/VIDEO0024.mp4?m

132.5x5 doel, 132.5x7 repout ,gek genoeg wel VPR
Raakte bij rep 8 de safety bar aan en alle spanning vloog er af... die zat er wel nog in helaas :(

bulgarian squat / BW squat
aan een stuk 25 bulgarian squats per been daarna nog 25 bw squats

conditioning: kettlebell swings

comment: ging redelijk met knietjes, nu nog spanning houden op die squats potverdomme, filmcamera stopte er halverwege mee en kon ff geen geheugen vrijmaken voor laatste set :(

SQUATMUZIEK SPECIAAL VOOR SANCA :D

:roflol: lijkt wel piratenmuziek :roflol:

Over je squats ga ik me niet uitspreken, daar ken ik niet genoeg over :(

Zwaar he die kettlebell swings. Met welk gewicht doe je het? Verder nette repout op squat.
Verder las ik net dat je weer paused benched, beter man. Nu zal ik nooit een benchheld worden maar het heeft mij wel goed gedaan.

Whahahaha, prachtig !! :D

waarom die muts :p

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 10:34 ----------

owja en ofc goed bezig, goede dicisplieneie ook

Zwaar he die kettlebell swings. Met welk gewicht doe je het? Verder nette repout op squat.
Verder las ik net dat je weer paused benched, beter man. Nu zal ik nooit een benchheld worden maar het heeft mij wel goed gedaan.
swings waren 24 kg..
:roflol: lijkt wel piratenmuziek :roflol:

Over je squats ga ik me niet uitspreken, daar ken ik niet genoeg over :(
hehe no shit sherlock

yarrrrr matey
waarom die muts :p

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 10:34 ----------

owja en ofc goed bezig, goede dicisplieneie ook
uh als je muts in de nek ligt met barbell er op is k*t :)

wendler press

MP
20x5
45x5
60x3

65x3
67.5x3
72.5x3 doel, x4 repout

MP BBB
55x10
55x10
55x10 VPR
55x10
55x11 VPR

bor
dislocations

comment: 72,5 repout zat net geen 5 in, helaas. volgende keer !! volume ging lekker

:roflol: doet die snel 11 reps hoor :roflol:

nice ! :thumbs:

Terug
Naar boven