Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kijk wat verder in logjes hier, er lopen gasten van mijn leeftijd rond of jonger die stukken sterker zijn man
hier is weinig speciaals aanJa maar hier word ook veel bullshit gepost eh, je hebt ook mensen die hier zogenaamd 120kg benchen en 3 maanden trainen.
En dan heb ik nog niet over de tientallen fake foto's die in de foto sectie zijn gepost wat later om een heel andere persoon bleek te gaan maar ok.
---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 21:51 ----------
Ik vind het knap hou dit logje in de gaten.
meeste mensen kennen elkaar

ik had ook direct een 140kg SQ... dacht ikTotdat ik een filmpje poste en het Quarter Squats bleken te zijn.
Niet bedoeld dat je quarter squats doet hé, maar zo zie je maar hoe sommige anderen aan die stats komen![]()
90% van de squats bij het bb gedeelte zijn quarter squats![]()
Heb zelfs al benchfilmpjes gezien met een beperkte rom van leden die volgens mij wel aanzien hebben in het BB-gedeelte (een groot gedeelte heeft er in ieder geval zijn hoofd in die gene hun reet zitten). En dan wordt er nog geroepen hoe geweldig het wel niet is.
Ik let er niet meer op, maar zonder filmpjes of wedstrijduitslagen neem ik een heleboel dingen hier met een korreltje zout.
En inderdaad het pl-gedeelte is wel vrij accuraat volgens mij.
!sinds dirk in mijn log zit is het niveau van de comments met 150% omhoog gegaan, yeah!

rep 1 en 2 wel

De zyzz muziek sprong aan

iets minder technisch maar wel getrokken

De zyzz muziek sprong aan
Welke sterke lifts!! Daar zit ik nog lang niet![]()