Fitness Seller

Log Aron 2016

1 jaar en je hebt al een squat van 140kg OMG

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar hier word ook veel bullshit gepost eh, je hebt ook mensen die hier zogenaamd 120kg benchen en 3 maanden trainen.
En dan heb ik nog niet over de tientallen fake foto's die in de foto sectie zijn gepost wat later om een heel andere persoon bleek te gaan maar ok.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 21:51 ----------

Ik vind het knap hou dit logje in de gaten.

Ja maar hier word ook veel bullshit gepost eh, je hebt ook mensen die hier zogenaamd 120kg benchen en 3 maanden trainen.
En dan heb ik nog niet over de tientallen fake foto's die in de foto sectie zijn gepost wat later om een heel andere persoon bleek te gaan maar ok.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 21:51 ----------

Ik vind het knap hou dit logje in de gaten.

in de powerlift sectie word weinig bullshit gepost :) meeste mensen kennen elkaar

thanks voor je waardering in ieder geval :D

beste mp niace!

ik had ook direct een 140kg SQ... dacht ik :o Totdat ik een filmpje poste en het Quarter Squats bleken te zijn.

Niet bedoeld dat je quarter squats doet hé, maar zo zie je maar hoe sommige anderen aan die stats komen :)

wendler deadlift

deadlift
70x5
120x5
160x5

180x5
192,5 x3
205x1 doel, 205x3 repout PR erg zwaar, pff

daarna een of andere crossfit workout gedaan ter conditioning, ik ging kapot
zie spoiler
100kgx24 deadlift, 24 box jumps, 24 wallballs met 10kg schijf, 70x24 bench.. dit alles in 1 stuk door gedaan, moest eigenlijk nog meer maar kon echt niet meer, dit houden we er wel in, iets fitter worden

comment : kapot :D

Laatst bewerkt:
ik had ook direct een 140kg SQ... dacht ik :o Totdat ik een filmpje poste en het Quarter Squats bleken te zijn.

Niet bedoeld dat je quarter squats doet hé, maar zo zie je maar hoe sommige anderen aan die stats komen :)

90% van de squats bij het bb gedeelte zijn quarter squats :P

Heb zelfs al benchfilmpjes gezien met een beperkte rom van leden die volgens mij wel aanzien hebben in het BB-gedeelte (een groot gedeelte heeft er in ieder geval zijn hoofd in die gene hun reet zitten). En dan wordt er nog geroepen hoe geweldig het wel niet is.

Ik let er niet meer op, maar zonder filmpjes of wedstrijduitslagen neem ik een heleboel dingen hier met een korreltje zout.

En inderdaad het pl-gedeelte is wel vrij accuraat volgens mij.

90% van de squats bij het bb gedeelte zijn quarter squats :P

Heb zelfs al benchfilmpjes gezien met een beperkte rom van leden die volgens mij wel aanzien hebben in het BB-gedeelte (een groot gedeelte heeft er in ieder geval zijn hoofd in die gene hun reet zitten). En dan wordt er nog geroepen hoe geweldig het wel niet is.

Ik let er niet meer op, maar zonder filmpjes of wedstrijduitslagen neem ik een heleboel dingen hier met een korreltje zout.

En inderdaad het pl-gedeelte is wel vrij accuraat volgens mij.

sinds dirk in mijn log zit is het niveau van de comments met 150% omhoog gegaan, yeah :D !

waren ze nog goed op techniek jaap?;)

Strong DL, gaat goed hier zie ik.

hoe bevallen die karwoski rows? is hetzelfde als kirk shrugs toch?

Jaloers op je deadlift, verdomme.

Mooi man!

Terug
Naar boven