MuscleMeat

log chrisk

Bezoekers in dit topic

db ohp, one hand
32.5 x 5

triceps extensions, overhead, ez bar
33.5 x 18

Beetje verkouden, best wel zielig!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Laten testen?
 
Nee, hij komt van nature al niet buiten en/of onder de mensen.
 
Laten testen?
Nah ik hoef geen gepoer in m'n neus en blijf toch wel thuis. Behalve voor een sollicitatie al meer dan een maand de deur niet uit geweest.

M'n zusje en m'n neefje waren oudejaarsdag op bezoek. Guess wie op de opvang een verstopte neus had gekregen.

Dan zou ik verkouden in het OV moeten gaan zitten om met z'n 100en kuchend en niezend in de kou in de rij te gaan staan om een cijfertje te spekken?

Ja werkt wel goed die hele hoax zo. Tegen zulke maatregelen is geen virus bestand :o
 
Dan zou ik verkouden in het OV moeten gaan zitten om met z'n 100en kuchend en niezend in de kou in de rij te gaan staan om een cijfertje te spekken?
Volgens mij word je geadviseerd om niet met het OV naar de teststraat te gaan.
 
bench, bridged decline, close grip
108.5 x 11-8-8-8-8- // pr

incline
73.5 x 9-9-9-9-9-9

misschien vanavond
/*
side raises, paused​
12.5+ x 20-17-15-13-12-​
face pull, bands, lying, rope attachment​
2*0.5 o x 25-20-20​
upright rows, bands​
r+ x 34-33-​
*/
 
Ben ik trouwens de enige mens op de wereld die met samenwerking/dienstverband/inhuur/omgang met andere mensen niet z'n eigen ideeën over deadlines en momenten om af te spreken meteen oplegt of doordramt maar gewoon vraagt hoe degene die het werk daadwerkelijk uitvoert het voor zich ziet en wat diegene het best schikt? Alsof je niks anders te doen hebt dan 24/7 werken en alles laat wijken om altijd klaar te zitten voor wanneer de baas wil spreken.

Krijg zo'n pesthekel aan mensen.
 
seal row
108.5 x paar reps wel goed paar niet-----
88.5 x 12 easy

Wel lekker met bar. ROM is op het juiste punt onder m'n bankje best ok zelfs zonder verlenging van grepen. Wat lussen als verlenging geprobeerd en dat was qua grip ook wel te doen. Wacht nog wel tot echte grepen weer op voorraad komen maar kan deze manier zo voor de afwisseling ook wel in het schema opnemen. Moet wel wat extra matjes hebben om m'n bankje hoger te krijgen voor de volledige stretch bij het beginpunt van de lift. Was die vergeten mee te nemen in m'n laatste bestelling bij FS.

Veel tijd aan kwijt verder geen zin meer om nog 2 uur bezig te zijn terwijl er ook nog gewerkt moet worden. Rot combineren zo.

Misschien vanavond
/*
chinups @103
+0 x 12-12-12---

curl, incline preacher, one hand
20 x 9-8-7-
*/

+aimtraining
 
arnold press, standing
27.5+ x 9-9-9-9-9-9

triceps extensions, overhead, ez bar
43.5 x 12-12-12-12-12-12

neh
/*
pushdown, bands, rope attachment​
2*0.5 o x 22-17-15---​
lu raises​
//geen zin geen tijd misschien later 7.5 x 26-21-16​
pull apparts, bands​
//geen zin geen tijd misschien later r x 33-33-​
*/

+aimtraining
 
Zouden deze dezelfde zijn als die van fitness seller (niet op voorraad)? Of een prima vervanging zijn als je ze toch alleen maar opstapelt voor box pulls enzo?

 
Zouden deze dezelfde zijn als die van fitness seller (niet op voorraad)? Of een prima vervanging zijn als je ze toch alleen maar opstapelt voor box pulls enzo?

Zo te zien niet, die hebben ze bij mijn Praxis ook liggen en die zijn toch van mindere kwaliteit. De ruimte tussen de noppen is groter en de “toplaag“ is dunner.
 
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Is het raar om dan gewoon een mail te willen sturen met "jongens zo hoeft het voor mij niet bij dezen zeg ik per direct de proeftijd af en wens ik jullie nog veel succes een goede developer te vinden die beter bij de werkwijze past mvg"
 
Ga je nog een keer foto's plaatsen of blijf je gewoon tegen jezelf praten?
 
Ik begrijp je helemaal, mijn keuze zou wel afhangen van het uurtarief dat ze betalen, de voorwaarden die gelden als de proeftijd doorlopen is en de mogelijkheid om snel ander werk te vinden.
 
Wat is een normaal tarief voor 24/7 oproepbaarheid???
Uurtarief? €100

Of bedoel je extra vergoeding voor wanneer je opgeroepen wordt? Per oproep 1,5-2 maal je uurtarief.
 
Ga je nog een keer foto's plaatsen of blijf je gewoon tegen jezelf praten?
Zie mezelf niet graag maar als ik een oplossing vind voor cardio en een paar weken minicut heb gedaan om weer een beetje tevreden te zijn wil ik dat wel gaan doen. Zal ook even moeten wachten op geld voor een camera. In principe is dit log voor mezelf om de cijfers bij te houden, verdere respons is mooi meegenomen.
 
Back
Naar boven